قیمت طلا امروز در بازار کولاک کرد | قیمت طلا امروز به چند رسید؟

1

1402/11/8

13:25


قیمت طلا امروز در بازار کولاک کرد | قیمت طلا امروز به چند رسید؟

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

قیمت طلا و سکه در آغاز معاملات امروز روند نزولی را ثبت کرد. بازگشایی بازار طلا در دومین روز هفته با حراج شمش طلا در مرکز مبادلات طلا و ارز همراه بود. معامله گران معتقدند این موضوع روند معاملات در بازار طلا را نزولی کرده است.

به گزارش ایران تحلیل، قیمت طلا و سکه از ابتدای دومین روز هفته روند نزولی را آغاز کرد. در زمان نگارش این مقاله، قیمت طلا در بازار به طور مداوم در حال کاهش بوده است. معامله گران برگزاری سومین حراج شمش امروز را دلیل روند نزولی قیمت ها در بازار طلا عنوان می کنند و می گویند معاملات به حداقل خود رسیده است. علاوه بر این، قیمت دلار نیز امروز کاهش محدودی را ثبت کرد که به کاهش قیمت در بازار طلا کمک کرد.

لازم به ذکر است که امروز بازارهای جهانی در پایان هفته قرار دارند و ارز جهانی در سطح ۲۰۱۸ دلار ثابت است.

سکه امامی ۳۳ میلیون ضرر کرد

سکه امامی امروز یکشنبه هشتم بهمن ۱۴۰۲ با کاهش ۵۴۰ هزار تومانی به قیمت ۳۲ میلیون و ۹۵۳ هزار تومان رسیده است. سکه بهار با افت ۱۷۰ هزار تومانی هم اکنون ۳۰ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان قیمت دارد.

لازم به ذکر است، نیم سکه با ۲۰۰ هزار تومان تخفیف به قیمت ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می شود و ربع سکه با ۱۵۰ هزار تومان تخفیف با قیمت ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می شود. سکه گرمی با افت ۵۰ هزار تومانی با قیمت ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می شود.

در زمان نوشتن، حباب سکه در حال کوچک شدن است. حباب سکه امامی ۳۱۱ هزار تومان، نیم سکه ۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۸۹ هزار تومان و سکه گرمی ۲۰ هزار تومان کاهش داشته است. سکه بهار ۴۶۰۰۰ تومان ارزش گذاری شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو