چند ظروف خواص برای تزیین آشپزخانه

چند ظروف خواص برای تزیین آشپزخانه


منبع: ساعد نیوز

1

1402/11/8

21:31


اگر به دنبال وسایل دکوری خاص هستید که با استفاده از آن فضای آشپزخانه خود را در سال جدید متحول کنید، این مطلب را از دست ندهید با دیدن این مطلب از ساعد نیوز شیک ترین آشپز خانه را داشته باشید.

ستفاده از وسایل تزیینی آشپزخانه می‌تواند به شکل قابل توجهی بر دکوراسیون آن تاثیر بگذارد و فضای آشپزخانه شما را دلنشین و جذاب کند؛ در بسیاری از مواقع نمی‌دانیم که از چه وسایلی برای دکور آشپزخانه استفاده کنیم؛ در این مطلب با ما همراه باشید تا به روزترین وسایلی که برای تزیین آشپزخانه می‌شود از آن استفاده کرد را در اختیار شما قرار دهیم.

لیست وسایل تزیینی آشپزخانه


انتخاب اینکه از چه سبک وسایلی برای تزیین آشپزخانه استفاده کنید، کاملا به سلیقه و سبک دکوراسیون شما بستگی دارد؛ برای مثال افراد بسیاری دوست دارند که از وسایل دکوری زیادی استفاده کرده و فضای آشپزخانه را شلوغ کنند و در مقابل گروهی دیگر به چیدمان ساده علاقه دارند؛ به طور کلی، استفاده هوشمندانه از وسایل تزیینی در دکوراسیون آشپزخانه می‌تواند به افزایش لذت و جذابیت این فضا کمک کند و تجربه کار با آشپزخانه را به یک تجربه خوشایند و مطبوع تبدیل کند

گلدان


گلدان‌ها با انواع و اقسام مختلف، یکی از پرکاربردترین وسایل تزیینی آشپزخانه به شمار می‌آیند؛ این ایده برای آشپزخانه‌هایی مناسب است که از نورکافی برخوردارند؛ در صورتی که آشپزخانه شما نور کافی ندارد، می‌توانید از گلدان‌های مصنوعی استفاده کنید؛ در هنگام خرید گلدان به این نکته توجه داشته باشید که گلدان‌های شیشه‌ای رنگی یکی از ترند‌ترین مدل‌های گلدان در سال جدید است که می‌تواند محیط آشپزخانه را شیک و جذاب کند.

گلدان

گلدان

گلدان

گلدان

گلدان

شمع و جاشمعی


استفاده از شمع‌های بزرگ و شمعدان‌های سه عددی، یک ایده جذاب برای دکور آشپزخانه است؛ از این وسایل می‌توانید در لیست وسایل دکوری جهزیه عروس قرار داده و محیط آشپزخانه را زیباتر کنید.

شمع

شمع

استند و طبقه ماگ


اگر دوست دارید از جزئیات بیشتری در دکور آشپزخانه استفاده کنید، استفاده از استند ماگ به عنوان وسایل تزیینی آشپزخانه می‌تواند ایده بسیار خوبی باشد؛ در این روش می‌توانید یک استند ماگ تهیه کرده و با قرار دادن فنجان و ماگ‌های خود درون آن، علاوه بر بهره بردن از زیبایی، دسترسی راحتی هم به فنجان‌های خود داشته باشید.

استند

استند

استند

استند

استفاده از صنایع دستی


تزیین آشپزخانه با وسایل دست‌ساز یکی دیگر از ایده‌های است که می‌توان برای زیباتر شدن محیط آشپزخانه از آن استفاده کرد؛ برای این منظور می‌توانید از یک کشکول مس خاتم یا یک ظرف مسی تزئینی مانند دیگ کوچک استفاده کنید. از این وسایل نیز می‌توانید به عنوان وسایل تزیینی بوفه آشپزخانه نیز استفاده کنید.

صنایع دستی

صنایع دستی

لوستر

تابلو دکوراتیو


اگر در دیوار آشپزخانه فضای کافی دارید، می‌توانید مطابق با سبک دکوراسیون آشپزخانه خود، یک تابلو دکوراتیو تهیه کرده و با نصب آن در آشپزخانه زیبایی فضا را چند برابر کنید.

تابلو

تابلو

تابلو

تابلو

آینه دکوراتیو


اگر فضای آشپزخانه شما کوچک است، می‌توانید با نصب یک آینه دکوراتیو به عنوان یکی از وسایل تزیینی آشپزخانه، علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط، فضای آن را چند برابر کنید. برای این منظور می‌توانید از آینه‌هایی که برش لیزری دارنداستفاده کرده و آن‌ها را به کمک چسب دو رو روی سطح دلخواه بچسبانید.

آینه

آینه

ظروف سرو و پذیرایی خاص


بسیاری از ما دوست داریم از وسایل تزیینی برای آشپزخانه استفاده کنیم که بتوانیم در کنار زیبایی آن، به طور روزانه نیز از آن‌ها استفاده کنیم؛ برای مثال یک ست صبحانه‌خوری شیک یا یک ظرف کیک زیبا می‌تواند حال و هوای زیبایی به آشپزخانه شما ببخشد.

ظروف خواص

ظروف دکوری

تزیین آشپزخانه با وسایل چوبی


تزیین آشپزخانه با وسایل چوبی می‌تواند به فضا حس گرما بخشیده و رامش و زیبایی در این قسمت از منزل شما به وجود آورد؛ برای مثال استفاده از سبدها و کاردست‌های چوبی برای داشتن ادویه‌جات، مخزن‌های نان، یا ابزارهای آشپزخانه. این اشیاء علاوه بر کاربری عملی، به دکور آشپزخانه زیبایی می‌بخشند.

چوبی

ظروف چوبی

ظروف چوبی

ظروف چوبی

سخن پایانی


مادر این مقاله چند ظروف تزیننی را برای شما به اشتراک گذاشتیم تا با دیدن آن یک آشپز خانه متفاوت برای خود درست کنید .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو