آیت الله عبدالنبی نمازی درگذشت + بیوگرافی

منبع: نم نمک

4

1402/11/8

21:44


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، عبدالنبی نمازی و فوت عبدالنبی نمازی و بیماری عبدالنبی نمازی و بیوگرافی عبدالنبی نمازی و اخبار عبدالنبی نمازی و حواشی عبدالنبی نمازی و عبدالنبی نمازی کیست و عبدالنبی نمازی کجاست و چه خبر از عبدالنبی نمازی و عبدالنبی نمازی اهل کجاست و عبدالنبی نمازی در بیمارستان و علت مرگ عبدالنبی نمازی و درگذشت عبدالنبی نمازی در نم نمک.

آیت الله عبدالنبی نمازی درگذشت + بیوگرافی

آیت الله نمازی درگذشت

آیت الله عبدالنبی نمازی عضو مجلس خبرگان رهبری دارفانی را وداع گفت.

آیت الله عبدالنبی نمازی درگذشت + بیوگرافی

آیت الله عبدالنبی نمازی درگذشت + بیوگرافی

به گزارش نم نمک ، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده مجلس خبرگان رهبری در اصفهان و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده سابق ولی فقیه در کاشان پس از یک دوره بیماری ، امروز یکشنبه 8 بهمن 1402 در منزلش دار فانی را وداع گفت.

وی قبل از انقلاب از جمله همراهان نهضت حضرت امام خمینی(ره) بود و پس از انقلاب اسلامی هم در مسئولیت های مختلف از جمله در سمت دادستانی کل کشور دارای خدمات ارزنده ای بودند.


بیوگرافی آیت الله عبدالنبی نمازی

عبدالنبی نمازی متولد 1327 روحانی و عضو مجلس خبرگان رهبری بود. وی از سال 1380 تا 1383 دادستان کل کشور و از سال 1385 تا مرداد 1399، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان بود.

عبدالنبی نمازی در سال 1327 در شهر بوشهر به دنیا آمد. پدرش احمد نمازی فرزند حسین نمازی فقیه سرشناس اهل بوشهر بود. حسین نمازی پس از پایان تحصیلات عالیه خود در نجف اشرف ، به موطن خویش بازگشت و به هدایت دینی و شرعی مردم پرداخت.

مادرش نیز دختر یکی از روحانیان مطرح استان بوشهر بود.

پدرش برای تبلیغ به آبادان هجرت کرد و خانواده را نیز به همراه برد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو