غلامعلی صفایی بوشهری الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/11/30

21:59


کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری با تاکید بر این که «اعضای محلس خبرگان رهبری ارتباط وثیق با مردم داشته باشد» گفت : متاسفانه دچار گسست ارتباط علمایی با قاعده و متن مردم شدیم که مقام معظم رهبری فرمودند باید مجلس خبرگان جهاد تبیین کند.

غلامعلی صفایی بوشهری الان کجاست؟ + بیوگرافی

صفایی بوشهری : اعضای مجلس خبرگان رهبری ارتباط وثیق با مردم داشته باشد

به گزارش نم نمک ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در اجلاس انتخاباتی حزب موتلفه گفت : انقلاب ریشه در بعث پیامبر دارد و از متن وحی و تجلی دوباره حکمرانی علوی است و جوابی براساس فقه حکومتی به قیام کربلاست.

غلامعلی صفایی بوشهری الان کجاست؟ + بیوگرافی

غلامعلی صفایی بوشهری الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی ادامه داد : انقلاب هایی از جنس مصر و هند و نظام شوروی به دور دیانت بودند و دچار تحریف شدند اما انقلاب اسلامی ایران الهی بود و رهبری الهی و اهداف و مسیر الهی دارد و روز به روز فق های نو و جدید و پیشرفت افرین تعریف می شود.

صفایی بوشهری با بیان این که «انقلاب اسلامی به دنبال تمدن اسلامی در جهان معاصر و برای نظم نوین آینده جهان است» ، افزود : انقلاب اسلامی ایران به دنبال پیشرفت های همه جانبه فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و علمی و فناوری است.این انقلاب به دنبال مدیریت الهی و حیات همه جانبه انسان در دنیا و آخرت است. نظام وظیفه خود را می داند که براساس آموزه های دینی دارای چنین اهدافی باشد.

به گفته وی ، نظام اسلامی دارای  هندسه حکمرانی شامل تدین و دین پایه گی است و براساس رهبریت و ولایت دینی دولت اسلامی و دارای قدرت بازدارندگی دفاعی و است.

این کاندیدای مجلس خبرگان رهبری با بیان این که «جهان استکبار برای تمامی این مولفه ها تخریب و تضعیف را برنامه ریزی کرده است» ، گفت : یکی از طراحی ها ، تهاجم تحریف و انحراف است تا بتواند در نظام مدیریت ولایت و امامت انحراف ایجاد کرده و ولایت و امامت را دچار بحران کنند و این چنین در بخش هایی از تاریخ ادیان و اسلام کردند. در عرصه دولت اسلامی پروژه نفوذ ایستایی و توقف به اشکال مختلف در داخل و خارج را طراحی کردند. آن ها برای قدرت نظامی برنامه های تخریبی و عقب ماندگی از مسابقه تسلیحاتی جهان دارند.

وی ادامه داد : آن ها برای مردم برنامه سه گانه تقابل حمایت حامیان انقلاب ، کنارگذاری مردم از انقلاب و مقابل قرار دادن مردم علیه انقلاب را دارند.

صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به وظایف مجلس خبرگان رهبری گفت : اعضای مجلس خبرگان وظیفه بررسی ، کشف و تعیین و یا تایید رهبریت را دارن. و این مهمترین بخش نظام اسلامی است؛ خبرگان رهبری کار مهمی به عهده دارد و بسیار مجلس مهم و حساسی است

وی افزود : مجلس خبرگان باید در عرصه رصد و پایش نیازهای نظام براساس اندیشه های رهبری و اصول که رهبری ارائه می کند ، برنامه ریزی داشته و آن را به رهبری و مسئولان ارائه کند. رهبری این هیات اندیش ورز را از مجلس خبرگان خواستند و باید خبرگان فعال تر شود.

وی گفت : مردمی بودن و ارتباط وثیق با مردم از وظایف اعضای مجلس خبرگان است که دچار گسست ارتباط علمایی با قاعده و متن مردم شدیم حال اینکه رهبری فرمود مجلس خبرگان باید جهاد تبیین کند. وظیفه خبرگان تنها تعیین و نظارت نیست بلکه مهمتر حمایت است.

وی در پایان با بیان این که «دشمن به دنبال تقلیل مشارکت در انتخابات است» ، گفت : پروژه اول در راهپیمایی 22 بهمن شکست خورد و اکنون دنبال تقابل جماعتی در انتخابات هست آن ها می خواهند مجلس حداقلی رای بیاورد و بگویند این مجالس اقلیت و نه اکثریت هستند؛ ان شاالله با راهبرد رهبری شاهد حضور حماسی مردم خواهیم بود.


بیوگرافی غلامعلی صفایی بوشهری

غلام علی صفایی بوشهری متولد 1 تیر 1338 بندر بوشهر امام جمعه بوشهر و نماینده ولی فقیه در استان بوشهر می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو