از طالع و سرنوشت واقعی خود باخبر شوید | فال روزانه امروز 9 بهمن 1402

2

1402/11/9

08:28


از طالع و سرنوشت واقعی خود باخبر شوید | فال روزانه امروز 9 بهمن 1402

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم میباشد که بمانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. افرادی که تجربی فکر می کنند فال روزانه را قبول ندارند. فال روزانه از سرگذشت و آینده شما سخن می گوید. پس برای آگاهی از فال روزانه خود در ادامه با در سایت پیشنهاد ویژه همراه شوید. می توانید فال روزانه امروز خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این سایت مشاهده کنید. 

♈ فال روزانه متولدین فروردین

امروز دیدن تعصب و هیجانی که دیگران نسبت به افکار و عقاید خود دارند، حتی اگر با آنها موافق نباشید هم می تواند درس های مهمی را برای شما به همراه داشته باشد. در بحث هایی که شرکت می کنید با اعتماد به نفس کافی نظرات خود را بیان کرده و از این که مخالفت خود با نظرات دیگران را اعلام کنید هراسی نداشته باشید، فقط مواظب باشید که حتی اگر با کسی مخالف هستید این اختلاف نظر را با کمال ادب و احترام نشان دهید و باعث ناراحتی او نشوید. در محیط کاری بحثی پیش خواهد آمد و اوضاع آنطور که دلتان می خواهد پیش نمی رود. احتیاط کنید که حرفی نزنید که بعدا نتوانید از آن دفاع کنید. شما سالهاست که یک عذرخواهی به شخصی بدهکارید. این کار را این همه به تعویق نیندازید. مراقب رژیم غذایی تان باشید و با سهل انگاری سلامتی تان را به خطر نیندازید.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز تخیلتان دارد شما را به سرزمین های دوردست می کشاند و از دنیای واقعی دورتان می کند. شما در تمام طول روز در حال رویاپردازی خواهید بود و حتی این خیالات و رویاها می توانند در نگرش منطقی شما مشکل ایجاد کنند و نگذارند کارهای رومزه تان را با دقت و تمرکزی که از شما انتظار می رود به انجام برسانید. با این حال باید این واقعیت را هم در نظر داشته باشید که این رویاها و خیالات بی دلیل به سراغ شما نیامده اند و باید راهی پیدا کنید تا تجلی آنها را در زندگی واقعی خود نیز ببینید. اگر قرار است شنونده درد و دل های کسی باشید، بهتر است از قبل آماده باشید و بدانید که همراهی و همدلی کردن با دیگران کار ساده ای نیست و گاهی انرژی بسیاری می طلبد. مشکلات پیش آمده اخیر به حد کفایت شما را خسته و کلافه کرده، شاید بهتر باشد به بارتان اضافه نکنید. به خودتان مرخصی بدهید و استراحت کنید.

♊ فال روزانه متولدین خرداد

یادتان باشد که چیزهایی در دنیای اطرافتان وجود دارند که هر چند نمی توانید آنها را با چشم هایتان ببینید و یا حضور فیزیکیشان را احساس کنید، اما می توانند نقش مهمی را در زندگی شما ایفا کنند و به همین دلیل هم باید به آنها دقت و توجه کافی داشته باشید. با وجود این که در برقراری ارتباط با دیگران با مشکل خاصی مواجه نیستید و مکالماتتان با آنها خیلی خوب پیش می روند ترجیح می دهید در مورد برخی مسائل با آنها صحبت نکنید و در خلوت ذهن خود به تجزیه و تحلیل آنها بپردازید. قناعت یک ارزش است، بهتر است این روزها با قناعت زندگی کنید، اما مراقب باشید آن را با خساست اشتباه نگیرید، خصوصاً نسبت به خودتان. تنبلی نکنید. تنبلی مثل دعوت کردن دردسر به خانه تان است. پیشنهادی دریافت خواهید کرد، بهتر است قبل از هر تصمصیمی به تمام زوایای قضیه فکر کنید. یادتان باشد، شما به هیچ کس بدهکار نیستید.

♋ فال روزانه متولدین تیر

امروز سعی کنید احساس عشق و محبت و شادی خود را با سخاوت بیشتری با دیگران به اشتراک بگذارید و به جای این که تمرکزتان فقط روی خودتان باشد سعی کنید به اطرافیانتان توجه بیشتری داشته باشید. اگر انرژی امروز خود را در راه دنبال کردن اهداف گروهی و منافع جمعی به کار بگیرید نتیجه ای که به دست خواهید آورد خیلی بهتر خواهد بود و علاوه بر آن خودتان نیز احساس رضایت بیشتری خواهید داشت. انگار در کار کردن با دیگران جادویی نهفته است که خودتان به تنهایی هیچ وقت نمی توانید آن را در کارهایتان ببینید. شما حتی اگر مجبور شوید کارهایی را انجام دهید که قبلا با آنها سر و کار نداشته اید، باز هم بهتان سخت نخواهد گذشت. شما دوست دارید از هر چیز جدیدی سر در بیاورید. شما استعدادی فوق العاده برای برقرار کردن تعادل بین ناشناخته ها و شناخته ها دارید. برای رسیدن به آنچه می خواهید باید هر روز تمرین کنید وگرنه در عمل سست می شوید.

♌ فال روزانه متولدین مرداد

امروز تغییرات شدید و ناگهانی که در احساساتتان به وجود می آیند باعث شده اند که نسبت به صحت احساسات خود دچار شک و تردید شوید، اما به جای این که خودتان ر با این فکرها آزار بدهید و به دنبال پیدا کردن یک دلیل منطقی برای این تغییرات باشید بهتر است خودتان را با جریان این تغییرات هماهنگ کرده و ببینید در نهایت به کجا خواهید رسید. داشتن این همه احساسات و توانایی بیان آنها نعمت بزرگی است که نصیب هر کسی نمی شود. سعی نکنید که احساسات خود را مخفی و یا سرکوب کنید و آزادانه آنها را به زبان بیاورید. به خودتان کمک کنید و اندیشه هایی را در سرتان بپرورانید که همواره خوشحالتان می کند. دست به کاری بزنید که می دانید از انجام دادن آن، هم خودتان و طرف مقابلتان شادمان می شود. با فردی معاشرت کنید که حضورش به شما احساس شادی می دهد. در مورد مسئله ای که با شما مطرح شده بهتر است جایگاه بی طرفانه داشته باشید. نوآور باشید و هیچ وقت از دیگران تقلید نکنید.

♍ فال روزانه متولدین شهریور

شما همیشه ترجیح می دهید اهداف مشخصی داشته باشید و مسیرتان برای رسیدن به این اهداف نیز تعیین شده باشد تا میزان کارایی خود را به بیشترین میزان ممکن برسانید. این بلاتکلیفی و ابهامی که امروز را در بر گرفته باعث شده است که دچار تردید باشید و ندانید چکار باید بکنید. شاید در چنین موقعیتی دلتان بخواهد خودتان را کنار کشیده و از وضعیتی که پیش آمده است فرار کنید. این روش کمک چندانی به شما نخواهد کرد و بهر حال مجبور خواهید بود با این مشکل خود مواجه شوید، پس همین حالا دست به کار شوید! از مشورت با دوستی که از سر صداقت راه درست را به شما نشان می دهد صرف نظر نکنید و نا امیدی را لجوجانه در خود پرورش ندهید. تماس با فرد مهمی را که به تاخیر افتاده در لیست برنامه های خود بگنجانید. عذرخواهی، نداشتن تمرکز و بی توجهی را جبران نمی کند. بر روی کارهای مهمی که پیش رو دارید متمرکز باشید و چشمانتان را باز نگه دارید.

♎ فال روزانه متولدین مهر

امروز شما علاقه ی بسیار زیادی به چیزهایی دارید که حداقل در حال حاضر نمی توانید آنها را داشته باشید. به جای این که با رویارویی با این واقعیت که نمی توانید خواسته هایتان را به دست بیاورید ناراحت و نا امید شوید به دنبال درسی باشید که این موقعیت می تواند برای شما به همراه داشته باشید. شاید مهم ترین درسی که می توانید از این مسئله بگیرید این باشد که شما در واقع اصلا به این چیزها هیچ نیازی ندارید. شما دارید نسبت به خواسته های خود خیلی احساساتی رفتار می کنید و این اصلا به نفع شما نیست. تغییر رفتار شخصی می تواند به سادگی احساسات شما را از حالت طبیعی خود بیرون آورده و عوض کند. فکر نکنید که می دانید چه اتفاقی در شرف وقوع است. هشیار باشید. چند روزی صبر کرده و بعد احساسات خود را دوباره مرور کنید. برای هر مسئله ای به اندازه خودش وقت بگذارید. به یک مهمانی دعوت می شوید حتما این دعوت را قبول کنید.

♏ فال روزانه متولدین آبان

امروز اگر مجبور به نوشتن چیزی باشید ممکن است یکباره به خودتان بیایید و ببینید بی آن که حتی یک کلمه روی کاغذ نوشته باشید ساعت ها به آن خیره شده و در عالم خیال و رویا غرق شده اید. هر کاری که می کنید نمی توانید افکار خود را متمرکز کرده و آنچه در ذهنتان است را روی کاغذ بیاورید. شاید انگیزه ی کافی برای انجام این کار را نداشته باشید و غرق شدن در عالم رویا برایتان خوشایندتر باشد. با این حال جای هیچ گونه نگرانی نیست، چون همین که روی انجام کارتان تمرکز کرده و آن را آغاز کنید خودتان هم نخواهید فهمید که کی و چگونه آن را به پایان رسانده اید. عنوان کردن آنچه که در سرتان دارید فکر خوبیست، به شرط آنکه نسبت به اظهارات دیگران هم گوش شنوا داشته باشید، وگرنه که یک طرفه به قاضی رفتن نتیجه اش راضی برگشتن است. در حالی که به هیچ نتیجه ای نرسیده اید بیهوده وقت خود را تلف می کنید، بهتر است سرتان را مثل کبک زیر برف نکنید و راهی را که باید هر چه زودتر انتخاب کنید.

♐ فال روزانه متولدین آذر

اگر احساس می کنید که لازم است برای فرار از این روند تکراری که در آن اسیر شده اید کاری انجام دهید امروز فرصت خوبی است برای آن که با دقت بیشتری زندگی خود و کارها و تصمیماتتان را مورد بررسی قرار دهید. به جای این که دنبال راهی برای فرار از وضعیت فعلی خود باشید بهتر است به دنبال پیدا کردن راهی برای تغییر آن و لذت بردن از زندگی خود باشید. از این که از خودتان و آنچه انجام می دهید رضایت کامل را دارید اطمینان کامل حاصل کنید. بیهوده دست روی دست گذاشته اید. اگر همین حالا برای سازماندهی کردن افکارتان وقتی را تعیین نکنید، همه مسائل دیگر هم پیچیده تر از قبل به نظرتان می آید، گرچه حقایق شفاف و واضح به نظر می رسند، اما شما در حالی که از دو طرف به سمت دو مسیر کاملا متضاد کشیده می شوید با مشکل حل نشدنی روبرو می شوید. ادامه این روند شما را پریشان و آشفته می کند.

♑ فال روزانه متولدین دی

شما همیشه از شوخی کردن و خنداندن دیگران لذت می برید، اما امروز بهتر است نهایت دقت و احتیاط را به کار بگیرید تا مبادا برای خنداندن دیگران و یا عزیز کردن خودتان به یک نفر دیگر، هر چند ناخواسته، آسیبی وارد کنید. اگر نسبت به داشتن چنین رفتاری با دیگران بی تفاوت باشید دیر یا زود خودتان نیز در همین دام خواهید افتاد و چنین وضعیتی را تجربه خواهید کرد. در انتقال اخبار و اطلاعاتی که امروز به دستتان می رسند بهتر است که با احتیاط بیشتری برخورد کنید و تا زمانی که از صحت آنها اطمینان کامل پیدا نکرده اید چیزی به زبان نیاورید، چون خودتان را به دردسر خواهید انداخت. بدون آنکه از کسی توقعی داشته باشید کار خیری را انجام خواهید داد. این را بدانید که سرمایه و ثروت تنها پول نیست. سرمایه حقیقی شما تندرستی، فکر خوب و کوشش خستگی ناپذیر شماست. بهتر است با داشتن این نعمت ها قدردان باشید. در فکر بدست آوردن چیزی هستید و بی وقفه برایش تلاش می کنید بطور حتم به آن دست خواهید یافت.

♒ فال روزانه متولدین بهمن

امروز احساسات شما ممکن است که باعث گمراهیتان شوند، پس بهتر است که در رفتارهایتان با دیگران و قضاوت های که درمورد آنها می کنید احتیاط بیشتری به خرج بدهید. قبل از این که هر تصمیمی بگیرید و یا هر نتیجه گیری همی انجام دهید سعی کنید تمام اطلاعات لازم را کسب کرده و از روی عجله کاری نکنید که بعدا باعث پشیمانی شما شود.  امروز افرادی که با آنها سر و کار دارید خیلی لجباز، احساساتی و غیر قال اعتماد به نظر می رسند، اگر می بینید نمی توانید با آنها کنار بیایید روابط خود با آنها را تا جایی که می توانید محدود کنید. در مورد مشکلی کاری بخاطر حفظ کردن موقعیتتان مجبور می شوید عصبانیت خود را پنهان کنید. شما نظر خود را ابراز نمی کنید، در نتیجه باید بهایش را هم بپردازید. ادامه این روند فرسوده تان می کند شاید وقت آن رسیده که به خودتان اعتماد کنید و ترس و نگرانی را از خودتان دور کنید. شخصی در محیط کار حامی و پشتیبان شماست.

♓ فال روزانه متولدین اسفند

امروز با مقایسه ی زمانی که در کنار دیگران می گذرانید با زمانی که در خلوت و تنهایی سپری می کنید خواهید دید که وقتی در کنار دیگران هستید می توانید افکار خود را خیلی بهتر نظم دهی و بیان کنید و در نتیجه می توانید بعدا در خلوتتان هم روی خودتان و افکارتان بهتر تمرکز کنید. شب که به خانه می روید ممکن است با چهره ی اخمو و درهم همسرتان مواجه شوید. این از آن صحنه هایی نیست که بعد از یک روز شلوغ کاری برای شما چندان مطبوع باشد، اما سعی کنید با او صحبت کرده و به دلیل ناراحتی اش پی ببرید. با خودتان خلوت کنید. در را به روی تمام مزاحمان و عوامل سد کننده ببندید و تامل کنید. شما از نظر عاطفی و احساسی دیگر رنجیده خاطر نیستید، اما وقتی طرف مقابلتان دست به کارهای به نظر شما احمقانه یا اشتباه می زند، دیگر در مقابلش صبور نیستید. گفتن بعضی حرفا به کسی که نباید، از جانب شما کار درستی نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو