عبدالله یوسف هلال کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/11/9

21:00


تنها لژیونر بحرین در فوتبال اروپا می گوید که تیمش برابر ژاپن دست و پا بسته نخواهد بود و برای شکست این تیم به میدان خواهد رفت.

عبدالله یوسف هلال کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

مهاجم بحرین قبل از تقابل با ژاپن : در فوتبال هر اتفاقی می تواند رخ دهد

به گزارش نم نمک ، بحرین که به عنوان تیم نخست راهی یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا شده است باید در این مرحله به دیدار ژاپن برود و برنده این دیدار در یک چهارم نهایی با برنده دیدار ایران و سوریه روبرو می شود.  

عبدالله یوسف هلال کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

عبدالله یوسف هلال کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

عبدالله یوسف با گلی که در دیدار با عراق به ثمر رساند تیمش را به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی برد. او تنها بازیکن تیم ملی بحرین است که در اروپا بازی می کند و تجربه بازی در لیگ جمهوری چک به او کمک کرده است تا به بازیکن بهتری تبدیل شود.  

یوسف در مورد حضورش در لیگ چک و پیشرفتش از آن زمان گفت : حضور در فوتبال اروپا یک مزیت بزرگ برای من بوده است. هر کسی که بازی های بحرین را تماشا کرده باشد ، دیده که چگونه با بدنم تفاوت ایجاد می کنم و چگونه توپ را کنترل می کنم. من چهار سال در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا بازی کردم و شرایط خوبی دارم و امیدوارم بتوانم در ادامه نیز عملکرد خوبی در تیم داشته باشم و بتوانیم تورنمنت موفقی را رقم بزنیم. بحرین لیگ آسان تری دارد اما من سعی کرده ام ذهنیتم را تغییر دهم. شما باید برای رسیدن به هر چیزی که می خواهید فداکاری کنید.

موفق ترین تیم بحرین در تاریخ جام ملت ها در سال 2004 بود که در رده چهارم قرار گرفت و در یک قدمی صعود به جام جهانی 2010 نیز قرار گرفت ولی در نهایت برابر نیوزیلند شکست خورد و از رسیدن به جام جهانی بازماند.

یوسف در پایان درباره مقایسه تیم بحرین فعلی با تیم سال 2004 گفت : فوتبال تغییر کرده است. هیچ حریفی آسان نیست. همه می توانند در مقابل هر تیمی رقابت کنند. ژاپن 11 بازی بدون باخت را پشت سر گذاشت اما مقابل عراق شکست خورد چون همه چیز در فوتبال امکان پذیر است. هر بازیکنی دوست دارد مقابل تیم های قدرتمند بازی کند؛ مقابل بازیکنانی که در اروپا بازی می کنند. ما حداکثر تلاش خود را برابر ژاپن خواهیم کرد.  هر تیمی در آن روز بهترین عملکرد را در زمین داشته باشد ، برنده خواهد شد.


بیوگرافی عبدالله یوسف هلال

عبدالله یوسف هلال متولد 12 ژوئن 1993 بازیکن فوتبال اهل بحرین است.

از باشگاه هایی که در آن بازی کرده است می توان به باشگاه ورزشی المحرق و باشگاه فوتبال بوهمیانس 1905 اشاره کرد.

وی همچنین در تیم های ملی فوتبال زیر 23 سال بحرین و بحرین بازی کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو