اقامت در هتل رادیسون استانبول چه شرایطی دارد؟

اقامت در هتل رادیسون استانبول چه شرایطی دارد؟


منبع: همگردی

1

1402/11/11

18:06


استانبول، پایتخت تاریخی ترکیه سالانه میزبان میلیون ها گردشگر بوده و آن ها را به بازدید از مکان های تاریخی، درک فرهنگ غنی و لذت بردن از طبیعت بکر دعوت می کند. محل اقامت مطلوب همواره از دغدغه های مهم بسیاری از گردشگران در سفر به استانبول یا هر نقطه دیگری است.

این شهر محله ها و هتل های بسیار خوبی برای اقامت دارد با توجه به امکانات، شهرت و موقعیت خود قیمت های متفاوتی دارند. به عنوان نمونه، هتل رادیسون بلو وادی از هتل های پنج ستاره در منطقه شیشلی استانبول است که خدمات و امکانات خوبی را به مشتریان خود ارائه می کند.

در این گزارش به بررسی بهترین محله های استانبول برای اقامت گردشگران و هتل رادیسون بلو وادی پرداخته می شود.

آشنایی با بهترین محله های استانبول برای اقامت گردشگران

آشنایی با بهترین محله های استانبول برای اقامت گردشگران

محله سلطان احمد: این محله در قلب شهر قدیمی استانبول قرار داشته و مکانی مناسب برای اقامت افرادی است که می خواهند به جاذبه های تاریخی و فرهنگی اصلی شهر نزدیک باشند. مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و بسیاری از مکان های دیدنی معروف دیگر در بافت تاریخی این شهر همگی در محله سلطان احمد واقع شده اند.

محله تکسیم یا بی اوغلو: برای داشتن تجربه ای مدرن و پر جنب و جوش، تکسیم بهترین مکان برای اقامت است. این محله در قسمت اروپایی استانبول واقع شده و تفریحات شبانه و رستوران های متنوع و معروفی دارد. این محله همچنین مرکز بسیاری از هتل های برتر استانبول است که آن را به مکانی عالی برای اقامت گردشگران شب زنده دار تبدیل کرده است.

حله کادیکوی: این محله در قسمت آسیایی استانبول واقع شده و منطقه ای شیک با کافه ها و مغازه های بسیار است که در نزدیکی ساحل قرار دارد. کادیکوی یک مقصد محبوب برای افرادی است که می خواهند تجربه محلی با آرامش بیشتر و به دور از هیاهوی شهر در استانبول داشته باشند.

محله بشیکتاش: این محله مجلل در قسمت اروپایی استانبول واقع شده و به بسیاری از مکان های دیدنی معروف استانبول نزدیک است؛ به همین خاطر مکانی ایده آل برای اقامت افرادی است که می خواهند تاریخ و فرهنگ استانبول را در عین لذت بردن از تجمل تجربه کنند. بشیکتاش با هتل ها و مراکز خرید لوکسش شناخته می شود.

حله اورتاکوی: این محله نیز در قسمت اروپایی استانبول قرار دارد و به فضای سرزنده و چشم اندازهای زیبای تنگه بسفر شهرت دارد. بسیاری از کافه ها و رستوران های مشهور در این محله واقع شده اند. اورتاکوی به پل معروف بسفر نزدیک است و برای کسانی که می خواهند فضای سرزنده شهر را در عین لذت بردن از مناظر طبیعی زیبا تجربه کنند، مکانی مناسب برای اقامت است.

محله خیابان استقلال: این خیابان سنگ فرش شده تاریخی در قلب منطقه تکسیم قرار دارد و پر از عابران پیاده است. خیابان استقلال از معروف ترین مقاصد خرید و تفریح در استانبول است. این خیابان مملو از کافه ، رستوران و مراکز خرید بوده که آن را به مکانی مناسب برای اقامت افرادی که می خواهند فرهنگ سرزنده شهر را تجربه کنند، تبدیل کرده است.

اقامت در هتل رادیسون استانبول چه شرایطی دارد؟

محله اسکودار: این محله در قسمت آسیایی استانبول قرار دارد و بابت چشم اندازهای زیبا از تنگه بسفر و نزدیکی به جاذبه های تاریخی و فرهنگی استانبول شهرت دارد. بسیاری از کاخ ها، مساجد و مقبره ها در این محله قرار دارد و بدین جهت مکانی عالی برای اقامت تاریخ و فرهنگ دوستان است.

محله بالات: این محله تاریخی در قسمت اروپایی استانبول واقع شده و به علت معماری رنگارنگ حفاظت شده دوران عثمانی در بین جوانان بسیار محبوب است. بالات همچنین محل بسیاری از بناهای تاریخی مانند پاتریارک یونانی فنر و کلیسای سنت جورج است.

محله فاتح: فاتح در قسمت اروپایی استانبول واقع شده و به تاریخ غنی و میراث فرهنگی اش مشهور است. این محله همجوار محله سلطان احمد است و بسیاری از مشهورترین بناهای تاریخی استانبول مانند مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد آبی در آن قرار دارند. فاتح همچنین به بازار سنتی ترکیه معروف است که می توان همه چیز – از ادویه و شیرینی گرفته تا منسوجات و جواهرات – را در آن پیدا کرد.

محله نیشانتاشی: نیشانتاشی از دیگر محله های محبوب و لوکس استانبول بوده که در قسمت اروپایی آن واقع شده است. بر خلاف فاتح، نیشانتاشی به دلیل فضای مدرن و مجلل خود به مقصدی محبوب برای گردشگران تبدیل شده است. بسیاری از مراکزخرید و رستوران های برتر استانبول در این محله قرار دارند.

محله شیشلی: این محله در بخش اروپایی استانبول واقع شده است که از شرق با منطقه بشیکتاش، از غرب با محله کایتهانه، از جنوب با محله بی اوغلو و از شمال با منطقه ساریر ارتباط دارد. شیشلی از مناطق نزدیک به تنگه بسفر بوده و هتل های بسیاری در نزدیکی این تنگه وجود دارد. اولین ترن برقی در سال 1913 در این منطقه افتتاح شد. جمعیت این منطقه از استانبول را سرمایه گذاران و ثروتمندان استانبول تشکیل داده اند و به همین خاطر واحدهای این بخش از استانبول قیمت بالایی دارند.

معرفی هتل رادیسون بلو وادی استانبول

هتل رادیسون بلو وادی استانبول به عنوان زیرمجموعه هتل های زنجیره ای رادیسون بلو جزو برترین هتل های پنج ستاره استانبول است که در منطقه شیشلی قرار دارد. این هتل مجلل از 29 ژانویه 2019 فعالیت خود را آغاز کرد.

هزینه رزرو اتاق در هتل رادیسون بلو وادی استانبول به تاریخ سفر بستگی دارد. از نظر مسافران، هتل رادیسون بلو وادی استانبول بیشترین امتیاز را برای موقعیت (9.4 از 10) و کمترین امتیاز را بابت صبحانه (8.4 از 10) کسب کرده است. این هتل میانگین امتیاز کلی عالی 9.2 از 10 را کسب کرده و ارزش رزرو اتاق در آن 8.5 از 10 است.

هتل رادیسون استانبولل

امکانات هتل رادیسون بلو وادی استانبول

به طور کلی هتل رادیسون بلو وادی استانبول دارای رستوران، بار، مرکز تناسب اندام، اتاق های سیگار ممنوع، سه شاتل فرودگاه، پارکینگ، پذیرش 24 ساعته، فامیلی روم، سالن زیبایی، اینترنت، اسپا، استخر، ترانسفر فرودگاهی با هزینه، خدمات روم سرویس و خدمات تاکسی سرویس است.

رستوران و بار جزو اصلی ترین امکانات این هتل بوده که انواع غذاهای بین المللی و محلی، قاره ای، ایتالیایی، گیاه خواری، وگان، حلال، بدون گلوتن و آمریکایی را در بوفه صبحانه سرو می کند. این غذاها به صورت بیرون بر بوده و در سالن بار هتل نیز انواع نوشیدنی همراه میان وعده های سبک ارائه می شود. استخر، سونای خشک، بخار و جکوزی به صورت رایگان در دسترس مهمانان هتل است، اما آنان برای استفاده از سالن اسپا و ماساژ به صورت تخصصی باید هزینه پرداخت کنند.

اتاق های هتل رادیسون بلو وادی استانبول

تیپ اتاق های این هتل شامل سوئیت پرزیدنت، سوئیت یک خوابه با نمای جنگل و شهر، اتاق پرمیوم کالکشن و اتاق کالکشن است. داخل هر یک از اتاق ها امکانات رفاهی بسیار مناسبی طراحی شده است. سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی، ملزومات بهداشتی، یخچال و دمپایی بخشی از امکانات داخل اتاق ها است. از دیگر امکانات هتل رادیسون بلو وادی استانبول می توان به تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، ملزومات بهداشتی، قهوه ساز و چای ساز و سیف باکس اشاره کرد. در برخی از سوئیت های خاص این هتل یک تراس آفتاب گیر اختصاصی تعبیه شده که نمایی از شهر یا جنگل دارد. در داخل تعدادی از اتاق ها نیز مینی بار به صورت رایگان طراحی شده است.

اتاق های رادیسون بلو وادی

اماکن نزدیک به هتل رادیسون بلو وادی استانبول

فرودگاه استانبول در 31 کیلومتری هتل رادیسون بلو وادی استانبول قرار دارد و فاصله این هتل تا میدان تکسیم با خودرو حدود 20 دقیقه است. این هتل با قصر ییلدیز 11.3 کیلومتر، موزه سابانجی 7.9 کیلومتر، پارک امیرگان 8.3 کیلومتر، پارک مینیاتورک 8.9 کیلومتر و پل سلطان محمد فاتح 9.9 کیلومتر فاصله دارد.

نزدیک ترین مرکز خرید به هتل رادیسون بلو وادی استانبول، مرکز خرید وادی استانبول است که با سه دقیقه پیاده روی می توان به آن رسید . مرکز خرید سفیر آمباسادور در 5.7 کیلومتری، مرکز خرید ایستینیه پارک در 5.8 کیلومتری و مرکز خرید ترامپ تاورز در 6.5 کیلومتری هتل رادیسون بلو وادی استانبول قرار دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو