تزیین پلو ۱۴۰۳ با انواع ایده های مجلسی و شیک

تزیین پلو ۱۴۰۳ با انواع ایده های مجلسی و شیک


منبع: آرگا

1

1402/11/11

18:08


برای داشتن یک پلو با دیزاین فوق العاده می توانید در این بخش با ایده های تزیین پلو ۱۴۰۳ همراه ما باشید. این ایده های جذاب را برای مجالس خود استفاده کنید.

به روزترین ایده های تزیین پلو ۱۴۰۳ با مدل های جذاب و دیدنی در این بخش قرار داده شده است که شما علاقه مندان می توانید با مدل های جذاب این نوع دیزاین ها آشنا شوید.

تزیین پلو 1403 با زعفران

ترفندهای تزیین پلو ۱۴۰۳:

اگر می خواهید یک تزیین عالی و فوق العاده داشته باشید حتما در این بخش همراه ما باشید. مجموعه ای از ایده های جذاب برای دیزاین کردن پلوهای زعفرانی، زرشک و پلو و سبزی پلو با مدل های جدید و جذاب نیز در این بخش قرار داده شده است که نمونه های این دیزاین ها را مشاهده می کنید.

تزیین پلو 1403

تزیین متنوع پلو

تزیین های ساده و کاربردی ما را می توانید برای انواعی از پلوهای خانگی نیز استفاده کنید. ایده های جذاب و فوق العاده این بخش را استفاده کرده و یک پذیرایی عالی در مهمانی های خود داشته باشید.

تزیین پلو در دیس

چند تزیین پلو 1403

شما می توانید انواعی از تزیین زرشک پلو را با ایده های جذاب در آرگا مشاهده کنید. برای داشتن ایده های خلاقانه نیز می توانید از ترکیب پلوها استفاده نمایید. ترکیب سبزی پلو با پلوی زعفرانی یک ترکیب بی نظیر بوده که نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید.

 

تزیین شیک پلو

 

تزیین پلو مجلسی

 

دیزاین های پلو جدید:

یک ایده جذاب و کاربردی برای شما استفاده از پلیو زعفرانی و قالب های مخصوص برنج می باشد. برای این کار بهتر است تا مقداری پلوی زعفرانی تهیه کرده و در کف یک قابل به خوبی فشار دهید. حالا نیمه دیگر برنج سفید را ریخته و کمی با قاشق فاشر داده و بعد قالب را برگداریند. بهتر است از قالب های مخصوص برنج استفاده کنید تا شکل سالم داشته باشد.

تزیین پلو با ته دیگ

روی برنج را می توانید با مقداری زرشک و خلال پسته تزیین کرده شما می توانید از خلال بادام هم استفاده نمایید. این نوع دیزاین های ویژه کاربردی بوده و می تواند یک ایده فوق العاده برای دیزاین های پلو شما باشد. تزیین پلو ۱۴۰۳ با ایده های بیشتر را در ادامه مشاهده می کنید.

تزیین پلو شکل گل

تزیین پلو رستورانی

تزیین پلو شکل بتجقه

تزیین پلو لاکچری

دیزاین پلو

چند دیزاین پلو

 

دیزاین متنوع پلو:

برای داشتن یک سری دیزاین های متنوع و جذاب هم در این بخش می توانید با مدل های جدیدی از آن آشنا شوید. شما باید از ایده و سلیقه خود نیز برای این دیزاین ها استفاده کنید که حتما یک دیزاین متنوع تر می شود. اگر می خواهید پلو را درون یک دیس رو کنید، باید ابتدا پلو ساده را درون دیس ریخته و با قالب های گل برنج زعفرانی را قالب بزنید.

تزیین پلو قالبی

بعد از اینکه برنج قالب خرد باید اطراف دیس قرار داده تا یک دیزاین شیک باشد. شما می تواندی روی این گل ه را با استفاده از زرشک و خلال پسته نیز تزیین نمایید. این دیزاین های شیک و عالی را برای مهمانی های خود داشته باشید.

تزیین پلو با سبزی

تزیین آسان پلو

تزیین هویج پلو با چند ایده جذاب را در لینک قرار داده ایم که با این دیزاین های ویژه آشنا می شوید. این ایده های لاکچری ساده و در عین حال زیبا است. شما با این دیزاین های ساده آشنا می شوید. دیزاین های اصیل ایرانی برای یک پلو مجلسی هم در این بخش قرار داده شده است. این دیزاین ها را حتما استفاده کرده و از آن لذت ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو