تزیین ته چین ۱۴۰۲ با ایده های دوست داشتنی

تزیین ته چین ۱۴۰۲ با ایده های دوست داشتنی


منبع: آرگا

5

1402/6/14

18:04


تزیین ته چین ۱۴۰۲ با ایده های جذاب در آرگا کار ساده ای بوده که شما با این ایده ها آشنا می شوید. این ایده های متنوع شیک و لاکچری هستند.

ته چین غذایی محبوب و مجلسی بوده و شما می‌توانید برای پذیرایی در مهمانی های خود تهیه کنید. در این بخش نیز با تزیین ته چین ۱۴۰۲ آشنا می شوید. ایده های تزئین این ته چین را می توانید با دیگر پلوها نیز داشته باشید.

تزیین ته چین شکل قلب

تزیین ته چین ۱۴۰۲:

این ایده های تزئین بسیار شیک و کاربری بودا و شما می توانید در این بخش جدیدترین ایده های دیزاین را مشاهده کنید. در این بخش جدیدترین ایده های دیزاین برای انواع پلوها قرار داده شده است که شما می توانید با این ایده های شیک آشنا شوید و برای پذیرایی در مهمانی های خود نیز این ایده ها را استفاده کنید.

تزیین ته چین با زرشک

اگر از علاقه مندان به انواع سفره آرایی ایده های شیک و جذاب آن هستید، می توانید در این بخش با جدیدترین ایده های سفره آرایی برای انواع پلو به ویژه ته چین آشنا شوید. مدل های پلو که در این بخش مشاهده می کنید، ایده هایی ساده بوده و با ساده ترین مواد تهیه می شود. تزیین زرشک پلو در لینک قرار داده شده که مطالعه می کنید.

تزیین ته چین متنوع

ایده های تزیین ته چین

دیزاین ته چین با زرشک:

این نوع دیزاین بسیار کاربردی و شیک بوده و دارای تنوع زیادی است. شما زرشک را می توانید برای تزیین پلوهای سفید نیز استفاده کنید. شما می توانید، ته چین را به شکل قالبی درآورده و بعد آن را با زرشک کمی تزیین کنید. این تزیین سلیقه بوده و حتی می توانید از قالب های مخصوص برای ریختن زرشک ها روی پلو استفاده کنید.

تزیین ته چین شکل گل

تزیین ته چین شکل دار

تزیین ته چین تک نفره

دیزاین ته چین با پسته:

حالا یاید یک دیزاین شیک و عالی با پسته و بادام را به شما پیشنهاد کنیم. این دیزاین نیز ساده و کاربری بوده فقط کافی است تا چند قالب داشته باشید و به شکل گل روی آن را پسته و بادام بریزید. تزیین ته چین ۱۴۰۲ ایده های دیگری داشته که در ادامه با آن آشنا می شوید.

 

تزیین ته چین با مخلفات

تزیین ته چین دو طبقه

مدل های تزیین کردن ته چین

استفاده از انواع قالب های کوچک و بزرگ برای دیزاین کردن و شکل دادن به این ته چین نیز کاربری می باشد، شما می توانید با استفاده‌ از قالب های کوچک پلو ته چین را سرو کرده و بعد درون دیس به شکل تک نفره سرو نمایید. این نوع دیزاین ها را برای انواعی دیگر از پلوها نیز می توانید داشته باشید.

نمونه تزیین خاص ته چین

تزیین ته چین 1402 ساده

استفاده از چند برگ سبزی نیز برای تزیین کردن روی این پلو عالی بوده و پیشنهاد می کنیم تا این دیزاین عالی را برای ته چین های خود داشته باشید. شما می توانید از سلیقه و ایده های شخصی نیز برای این نمونه دیزاین های لاکچری و مجلسی استفاده کنید.

مدل تزیین ته چین 1402

تزیین ته چین قالبی

تزیین ته چین ۱۴۰۲ شامل ایده هایی به روز و به صرفه بوده که شما در این بخش می توانید این ایده ها را استفاده کنید. تنوع این ایده ها بسیار زیاد بوده و کاربردی هستند. شما می توانید  در ادامه نیز از ایده های جذاب با استفاده از گل محمدی استفاده کنید.

تزیین ته چین با بادام

دیزاین زیبای ته چین

تزیین ته چین 1402

غنچه گل محمدی در کنار زرشک و ترکیب آن با استفاده از بادام پوست کنده شده نیز ایده ای دیگر بوده که باید استفاده کنید. تزیین ته چین مرغ را می توانید با آرگا به راحتی انجام دهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو