بیوگرافی بازیگران فیلم بی بدن و فریادهای شاکردوست در جشنواره

بیوگرافی بازیگران فیلم بی بدن و فریادهای شاکردوست در جشنواره


منبع: ناز وب

2

1402/11/13

22:24


بیوگرافی بازیگران فیلم بی بدن و حواشی آن با حضور الناز شاکردوست عصبانی در جشنواره بی بدن فیلم ایرانی با ژانر جنایی به کارگردانی مرتضی علیزاده، نویسندگی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی محصول بهمن 1402 است. موسیقی این اثر حبیب خزایی فر، تدوین گر مهدی سعدی می باشند.   فیلم بی بدن و ماجرای […]

بیوگرافی بازیگران فیلم بی بدن و فریادهای شاکردوست در جشنواره

بیوگرافی بازیگران فیلم بی بدن و حواشی آن با حضور الناز شاکردوست عصبانی در جشنواره

بی بدن فیلم ایرانی با ژانر جنایی به کارگردانی مرتضی علیزاده، نویسندگی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی محصول بهمن 1402 است. موسیقی این اثر حبیب خزایی فر، تدوین گر مهدی سعدی می باشند.

 

فیلم بی بدن و ماجرای عدم اکران آن

این فیلم در کرج تصویر برداری شد، کارگردان «بی‌بدن» گفت: من نمی‌توانم ذهن مخاطب فیلم خودم را کانالیزه کنم که به سمت و سوی یک سوژه واقعی برود یا نرود.

مثل این است که حافظ را امروز زنده کنیم تا منظورش از باده و زلف یار در اشعارش را برای‌مان تشریح کند! او هر چه هم بگوید، ما برداشت خودمان را داشته و داریم و حتی حافظ هم نمی‌تواند برداشت و ذهنیت ما را جهت‌دهی کند.

این چیزی شبیه به همان تئوری مرگ مولف است. بالاخره من فیلمی ساخته‌ام و مخاطب هم می‌تواند روایت آن را به پرونده‌های واقعی منطبق بداند و هم می‌تواند به گونه‌ای دیگر به آن نگاه کند. سرانجام در چهل و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجربی بدن اکران شد.

 

بیوگرافی بازیگران فیلم بی بدن و فریادهای شاکردوست در جشنواره

 

داستان فیلم بی بدن

داستان این فیلم برداشتی آزاد از چندین پرونده قضایی واقعی از جمله پرونده جنایی دهه 90 یعنی پرونده قتل غزاله شکور به دست آرمان عبدالعالی است.

 

علت فریاد و فغان الناز شاکردوست در جشنواره فیلم فجر در بی بدن

الناز شاکردوست، بازیگر و طراح لباس، که برای تماشای فیلم بی بدن در جشنواره فیلم فجر به درب پردیس سینمایی کوروش رفته بود، دقایقی قبل از پایان اکران روی صحنه رفت و از مدیران جشنواره با فریاد و گریه انتقاد کرد.

او گفت: خوشحالم کنار شما مردم هستم و کنار شما این فیلم را دیدم. من هم مثل شما بلیت خریدم که اینجا باشم، چون حضور من برای داشتن هر تریبونی در جشنواره فجر خط خورده است.

 

بیوگرافی بازیگران فیلم بی بدن و فریادهای شاکردوست در جشنواره

 

آمدم با شما حرف بزنم، اینکه چرا این فیلم در بخش سودای سیمرغ نیست. و قضاو را به شما مردم و تاریخ بسپارم.

سالهاست عادت کردم که صدایم به هیچ جا نرسد. بخشی که به نام «نگاه تو» گذاشته اند! فیلم هایی را که هیج دلیلی برای حذفشان ندارند، در این بخش می گذارند تا زنده بگور کنند!!؟

با توجه به کلیپ های منتشر شده به نظر می رسد از ادامه صحبت های خانم شاکردوست ممانعت شده است. او با بغض فراوان و گریه می گوید:

نمی توانید مرا به زور ببرید، من بلیت خریده ام… این جشنواره نیست، جنگ فرهنگی است. این صحبت ها که در 12 بهمن 1402 در سینمای پردیس توسط بازیگر بنام کشور الناز شاکردوست با گریه و عصبانیت بیان شد.

 

بازیگران فیلم بی بدن و بیوگرافی آنها

 

  • بیوگرافی الناز شاکردوست

الناز بازیگر محبوب و خوش سیمای کشور، در 7 تیرماه سال 1363 در تهران به دنیا آمده است. وی یک برادر و خواهر کوچکتر از خودش دارد.

 

بیوگرافی بازیگران فیلم بی بدن و فریادهای شاکردوست در جشنواره

 

اولین تجربه او مقابل دوربین، سال 1376 بود که برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر جشنواره فجر دانش‌آموزی شد. او در کنکور هنر با رتبهٔ 11 وارد رشتهٔ تئاتر از دانشکده معماری دانشگاه تهران شد.ماجرای علنی کردن و حمایت از همجنسگرایان

بعد از انتشار خبر قتل علی فاضلی منفرد، در 14 اردیبهشت 1400 وی در صفحهٔ اینستاگرامش از همجنس‌گرایان حمایت کرد. شاکردوست زیر عکسی از خود با چتری شش رنگ که نماد ال‌جی‌بی‌تی است، نوشت:

«همیشه از بچگی هر داستانی که می‌خوندم با به نام خدای مهربان شروع می‌شد اما این داستان خدای مهربان نداره، شاید درگیر تمام قتل‌عام‌هایی بوده که این روزها از رسانه‌ها در سراسر دنیا می‌بینیم!

داستان زن‌ستیزی و دگرباشان جنسی روایت جدیدی در جامعه ما نیست، آنقدر ریشه پیدا کرده که امروز تبدیل به یک معضل بزرگ شده و نفس‌مان را گرفته، ما را به جایی رسانده که جانی را که نداده‌ایم حق گرفتنش را طلب می‌کنیم.

در گوشه گوشهٔ این خاک زنان و مردانی به دست خانواده و عزیزانشان سر بریده می‌شوند، فقط و فقط برای کوچک‌ترین حق انسانیت.

حق انتخاب، حق داشتن سلیقه، حق تصمیم گرفتن برای زندگی خود. کشته شدن توسط هم بازی‌های بچگی، پدر، مادر و عزیزان هزار بار مردن است. امروز باید تمام قد بایستیم تا این ابر سیاه را از سرمان برداریم، امروز دیگر سکوت نمی‌کنیم.»

 

  • بیوگرافی پژمان جمشیدی

پژمان ملقب به یوزپلنگ در 20 شهریور 1356 در شهر تهران بزرگ به دنیا آمده است. پژمان یک برادر بزرگ‌تر به نام هومن ساکن کانادا و یک خواهر کوچک‌تر به نام مامک ساکن ایران دارد.

 

بیوگرافی بازیگران فیلم بی بدن و فریادهای شاکردوست در جشنواره

 

جمشیدی فوتبالیست ملی و بازیگر محبوب کشور است. او پس 100 بازی فوتبال به دنیای بازیگری پیوست و بیش از هر حرفه ی دیگر درخشید.

 

  • بیوگرافی سروش صحت

سروش صحت بازیگر، نویسنده و کارگردان، متولد 8 آذر 1344 در رشکوییه اصفهان است. وی تا سال 1363 در اصفهان زندگی می‌کرد و پس از پذیرفته شدن در دانشگاه تهران، به پایتخت رفت.

 

بیوگرافی بازیگران فیلم بی بدن و فریادهای شاکردوست در جشنواره

 

تحصیلات او مدرک کاردانی رادیولوژی، کارشناسی شیمی کاربردی، و کارشناسی ارشد آلودگی و حفاظت محیط زیست دریا می باشد.

 

  • بیوگرافی گلاره عباسی

گلاره عباسی سال 1362 در 29 تیرماه در تهران به دنیا آمده است. وی بازیگر، صداپیشه، کارگردان و رمان‌نویس ایرانی است.

 

بیوگرافی بازیگران فیلم بی بدن و فریادهای شاکردوست در جشنواره

 

گلاره تحصیلاتش را دانشکده هنر و معماری آغاز کرد و پس از آن به کارگاه آزاد بازیگری رفت و زیر نظر امین تارخ آموزش دید.

خانم عباسی تا کنون برنده 3 جایزه بهترین بازیگر از جشنواره اسب نقره‌ای روسیه، بهترین بازیگر از فستیوال فیلم زنان فرانسه و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شده‌است.

 

  • بیوگرافی نوید پورفرج

نوید پورفرج در یکم فروردین سال 67 در کرمانشاه بدنیا آمده است. او  بازیگر، سینما، تئاتر ایرانی است.

 

بیوگرافی بازیگران فیلم بی بدن و فریادهای شاکردوست در جشنواره

 

نوبد فعالیت بازیگری خود را از زمان دانشگاه و در سن 18 سالگی با شرکت در کلاس‌های بازیگری امین تارخ آغاز کرد. سپس دوره‌های دیگر بازیگری را زیر نظر هومن سیدی، بازیگر و کارگردان مشهور ایرانی، گذراند و از همین کلاس‌ها برای بازی در فیلم مغزهای کوچک زنگ‌زده، توسط خود سیدی دعوت شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو