سفید شدن عجیب موهای یک گربه سیاه! + عکس

منبع: نم نمک

1

1402/11/15

06:50


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2024 ، ویتیلیگو یک بیماری است که باعث از بین رفتن رنگ پوست می شود.این بیماری در حدود 1 % انسان ها و حتی در اکثر حیوانات اتفاق می افتد.

سفید شدن عجیب موهای یک گربه سیاه! + عکس

سفید شدن عجیب موهای یک گربه سیاه!

ویتیلیگو یک بیماری است که باعث از بین رفتن رنگ پوست می شود.این بیماری در حدود 1 % انسان ها و حتی در اکثر حیوانات اتفاق می افتد. "الی" ، یکی از چند گربه ای است که از ویتیلیگو رنج می برد و بلا با موهایی سیاه متولد شده ، اما فقط یک سال بعد از اینکه با این وضعیت مرموزش تشخیص داده شد، موهای او همانطور که در تصاویر این بخش از سرگرمی نم نمک مشاهده می کنید تقریبا کاملا سفید شد. "نیکول"، مالک این گربه، "الی" و خواهرش را در یک مزرعه در آلمان پیدا کرد. آن ها هم ضعیف و هم نیازمند مراقبت پزشکی بودند.

سفید شدن عجیب موهای یک گربه سیاه! + عکس

سفید شدن عجیب موهای یک گربه سیاه! + عکس

سفید شدن موهای گربه

هر دو گربه خال های سفید و سیاهی را بر سینه خود داشتند ؛ در ابتدا نقطه سفید کوچکی بود، اما با گذشت ماه ها، خال های سیاه و سفید هم اندازه شدند." در ابتدا من فکر کردم زخم هستند و سعی کردم آن را بکنم، اما موهای او بود. چند ماه بعد، خال های کوچک سفید بر روی گربه سیاه ظاهر شدند ، بنابراین نیکول او را نزد دامپزشک برد تا بفهمد چه اتفاقی دارد می افتد.

سفید شدن موهای گربه ای که سیاه بود

سفید شدن موهای گربه

او متعجب بود که این گربه از ویتیلیگو رنج می برد، وضعیتی نادر که باعث تغییر رنگ پوست و مو می شود. خوشبختانه، اثر کاملا زیبایی شناسی است، بنابراین یک ذره هم گربه را اذیت نمی کند. یک سال بعد از اینکه نیکول متوجه اولین نقطات سفید گربه شد، گربه سیاهش کامل سفید شد، با خال های خاکستری و تیره.با این حال هنوز هر روز در حال تغییر است و در صفحه اینستاگرام اتفاقات مربوط به آن را ثبت میکند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو