از طالع روزانه خود آگاه شوید | فال روزانه امروز 15 بهمن 1402

3

1402/11/15

07:37


از طالع روزانه خود آگاه شوید | فال روزانه امروز 15 بهمن 1402

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم میباشد که بمانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. افرادی که تجربی فکر می کنند فال روزانه را قبول ندارند. فال روزانه از سرگذشت و آینده شما سخن می گوید. پس برای آگاهی از فال روزانه خود در ادامه با در سایت پیشنهاد ویژه همراه شوید. می توانید فال روزانه امروز خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این سایت مشاهده کنید. 

♈ فال روزانه ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: آ ب ب

تعبیر: هموار سرنوشت و مشیت الهی را قبول کن و کاری را مگر برای رضای خدا انجام نده. اگر میخواهی کاری را انجام دهی از آن بگذرد صبور باش که در کارت اتفاق خیری بیافتد اشخاصی می خواهند به تو تهمت بزنن پس مراقب خودت باش و هیچگاه دروغ نگو در آینده خیلی نزدیک رخدادهای خیری پیش روی توست. بهتر است دل اطرافیانتان را بدست آورید و آن ها را با خودتان همراه کنید. دوستی که به شما نزدیک است کمکتان می کند تا بخش جدیدی از توانایی هایتان را بشناسید، قدردان حضورش باشید. با شما تماس گرفته می شود تا تقاضای کمک یا راهنمایی بکنند، با صبر و حوصله پاسخگو باشید حتی اگر فرصت ندارید و مسئله را پشت گوش نیندازید.

♉ فال روزانه ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: د آ آ

تعبیر: اگر در گذشته چیزی را از دست دادی قطعا صلاح تو در آن بوده. آینده شما خوب است اگر تلاش و پشتکار کنی به موفقیت می‌رسی. همیشه افکار و اندیشه‌های مثبت داشته باش و در انجام کارها از خداوند کمک بخواه که قطعاً بهتر آنچه که میخواهی میرسی. خبری می شنوید که مثل آب روی آتش نگرانی ها و دلشوره هایتان را از بین می برد و انرژی دوباره ای به شما می دهد. از تنهایی تان بیرون بیایید و درها را باز کنید. شخصی شما را می جوید، اگر واقع بین و منصف باشید می بینید شما در بهترین شرایط قرار دارید، بهتر است از فرصت استفاده کنید و تا جایی که می توانید اوج بگیرید.

♊ فال روزانه ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: ب ب آ

تعبیر: اگر میخواهی چیزی را بفروشی صبور باش زیرا اکنون زمان خوبی نیست و اگر منتظر شنیدن خبر از سمت کسی هستی. در آینده اخباری خوشحال کننده از آن شخص به تو می رسد. طالع شما خوب است و آرزوهایت برآورده می‌شو. د باید صبر کنید تا شرایط آن طور که می خواهد شود و در کارت گشایشی پیش آید. شما گاهی بیش از حد مثبت اندیش هستید، گاهی لازم است به آنچه که می شنوید و می بینید شک کنید. حوادث و اتفاقات زیادی برایتان رخ خواهد داد که ممکن است برخی از آن ها غافلگیرتان کند. این روزها به مسائلی که اهمیتی ندارند زیادی فکر می کنید و خودتان را دچار تشویش و بی خوابی می کنید، مشکلاتتان را بنویسید تا ببینید انقدرها هم ترسناک نیستند.

♋ فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: ج ب ج

تعبیر: زنی که قدش بلند است و لاغر و صورت گندمگون دارد با تو دشمن است پس مواظب خودت باش. از مال و پول حرام دوری کن. با دوستان و اطرافیان رفتار خوبی داشته باش و اگر می خواهی ازدواج کنی مشغول باش. زیرا خوشبخت می شوی. طالعت خیر هست و به آرزوهایت میرسی و در آینده خبرهای مسرت بخشی در انتظار است. مدیتیشن را یاد بگیرید و اجازه دهید اطرافیانتان نیز در کارهایتان به شما کمک کنند، زندگی تان آسان تر خواهد شد، نگران نباشید به وقتش شما هم فرصت جبران خواهید داشت. زود باوری باعث شده گاهی اشتباهات بزرگی مرتکب شوید، کمی با احتیاط و سخت گیری به مسائل و آدم ها نگاه کنید و تحت تاثیر احساسات آنی قرار نگیرید.

♌ فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: ج ج ب

تعبیر: در آینده در کارت پیشرفت می کنی و اگر به خداوند توکل کنیم مشکلات حل می‌شود. شانس شما خوب است و اگر در گذشته چیزی از دست دادی دوباره به دست می‌آوری. شخصی می خواهد به تو تهمت بزند اما نگران نباش که نمی تواند به تو صدمه وارد کند. از چیزی که حق شماست سرسری نگذرید وگرنه برای دیگران عادت می شود که حق شما را نادیده بگیرند. در کارهایتان ثابت قدم باشید و از مشورت با بزرگترها استفاده کنید. به مال دنیا دل نبندید و طمع نداشته باشید، بیهوده خسته تان می کند. موضوعی شما را آزار می دهد، در مورد آن با فردی امین صحبت کنید.

♍ فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: د ب ج

تعبیر: اگر میخواهی به مسافرت بروی این کار را انجام بده زیرا باعث تحول در حال و شادی تو میشود. اتفاقات خوبی برایت می افتد و در آینده نزدیک یکی از آشنایان به تو چیزی میدهد. فروتن باش و غرور و تکبر را کنار بگذار. خبرهای مسرت بخشی در انتظار توست و اینکه موضوع تو را غمگین کرده آن را فراموش کن. شما گاهی از سوراخ سوزن رد می شوید اما از در دروازه نه، با اتفاقاتی که برایتان پیش آمده زیادی جدی و سخت برخورد می کنید، خیلی از این اتفاقات ساده و معمولی هستند و نیازمند این همه تحقیق و حساسیت نیستند، با کارهای اضافی فقط خودتان را خسته تر می کنید، خوشی را به خودتان حرام نکنید و به وقایعی که پیش می آیند لبخند بزنید.

♎ فال ابجد امروز متولدین مهر

ابجد فال شما: ج ج د

تعبیر: اگر بابت موضوعی نگران هستید این نگرانی حل می شود. نحسی شما از بین رفته و به اهدافتان می‌رسید. شخصی می خواهد به شما آسیب بزنند اما به خداوند تکیه کن تا نیرنگ او حل شود. هیچگاه اسرارت را بخ شخصی نگو و در خواندن نماز سستی نکن. شما به زودی ریسک بزرگی را در زندگی تان انجام می دهید. با رفتار تند و عصبی تان ناخواسته باعث شده اید کسی را که بسیار دوست دارید برنجانید. شخصی بدون اینکه بفهمید شما را بازی می دهد تا از موقعیتی آن طور که به نفع خودش است استفاده کند، دوست و دشمنتان را بشناسید. بی دلیل به کسی باج ندهید وگرنه این کار عادتشان می شود.

♏ فال ابجد امروز متولدین آبان

ابجد فال شما: د د ب

تعبیر: اگر میخواهی کار خیری انجام دهید حتما به آن عمل کن و همیشه مواظب خودت باش تا به گناه مرتکب نشوی و برای رسیدن به نتیجه خیر به خداوند تکیه کن. این فکری که داری خوب است اما باید صبور باشی تا با خواسته اید رسی و. اگر میخواهی به مسافرت بروی برو که چرا که سودی خوب نصیبت می گردد. آن را که حساب پاک است از محاسبه باکی نیست. بی رودربایسی سوالتان را بپرسید تا جوابی را که لازم است بشنوید. کسی که باید نگران پیش آمدن این شرایط باشد شما نیستید. دایره دوستان و معاشرین‌تان را بزرگتر کنید، خودتان را محدود به یک یا دو نفر نکنید. خبری که به شما می رسد را درست بررسی کنید.

♐ فال ابجد امروز متولدین آذر

ابجد فال شما: ج آ ‌آ

تعبیر: در آینده خبرهای مسرت بخشی به گوشت می‌رسد و تحولاتی مثبت در زندگی تو رخ می‌دهد. در انجام همه کارها به خدا من تکیه کن تا به هدفت برسی. از انجام کارهای بد بپرهیز تا از غم و ناراحتی به دور باشی و هیچگاه به دنبال پول و نیت بد نباشد تا خداوند نعمات و روزی بسیاری را نصیبت کند. احساس می کنید با زندگی که در حال حاضر دارید کمی بیگانه شده اید و نمی دانید چه نقشی را در زندگی تان بازی می کنید، به همین دلیل در تصمیم گیری دچار سردرگمی شده اید، خودتان را پیدا کنید و بعد قدم در کارهای مختلف بگذارید. اتفاق تازه ای در زندگی تان رخ می دهد و کسی دلتان را می برد، همین موضوع انرژی تازه ای به شما خواهد داد.

♑ فال ابجد امروز متولدین دی

ابجد فال شما: ب د ب

تعبیر: اگر با شخصی مشکل داری عاقبت خیر نصیبت می گردد و گشایشی ایجاد می شود که باعث موفقیت تو می گردد. مشکلات و گرفتاری هایت تمام شده و اگر چیزی را گم کردی پیدا می کنی. هیچگاه منتظر کمک دیگران نباش و برای رسیدن به اهداف خودت تلاش کن. حرفی می شنوید که باعث می شود دید تازه ای نسبت به شخصی پیدا کنید. شما بسیار حساس هستید و با کوچکترین اتفاقی دلگیر می شوید، این موضوع اصلا به نفع شما نیست. از بخت و اقبالتان گلایه نکنید، به جای آن هرچه زودتر دست به کار شوید. قدر شخصی را که پا به پای شما در سختی ها همراهتان بوده بدانید، با او از صمیم قلب به نیکی رفتار کنید.

♒ فال ابجد امروز متولدین بهمن

ابجد فال شما: ج د آ

تعبیر: در آینده نزدیک گشایشی در کارت ایجاد می‌شود و به شکل ناگهانی سود خوبی نصیبت می گردد. اگر میخواهی خوشبخت شوی و به آرامش برسی باید تلاش کنی. هیچگاه با شخصی دشمنی نکن تا گرفتار نشوی. مراقب حرف زدنت باش تا دوستان و آشنایان از تو رنجیده خاطر نشود و از برپایه رفتنی بپرهیز. به سفری خواهید رفت که برای همیشه در ذهنتان باقی خواهد ماند. شما با دیدی کلی به زندگی می نگرید، به همین دلیل یا بسیاری از پیش آمدهایی را که رخ می دهد نمی بینید یا اینکه با بی تفاوتی از کنار آن ها رد می شوید، همین باعث می شود که از یک سوراخ چند بار گزیده شوید. درک صحیحی از مسائل زندگی پیدا کنید تا تصمیماتی که در زندگی می گیرید درست باشند.

♓ فال ابجد امروز متولدین اسفند

ابجد فال شما: د آ ب

تعبیر: از هر دعوا و دشمنی دورباش در هدفی که داره یه اتفاق خوبی نمی افتد پس از آن بگذرد به خاطر چشم حسود دچار رنج و عذاب می‌شوی. اما باید شکیبا باشید که اتفاق خوبی بیافتد در آینده نزدیک شرایط زندگی است دچار تغییرات محسوسی می شود که باید به خداوند تکیه کنید و منتظر باشی. مدام منتظر شنیدن خبرهای ناگوار نباشید به جای آن ذهن خود را عادت دهید که با تصمیم گیری های منطقی پیش بروید. از رفتار ریاکارانه ای شخصی در اطرافتان نا امید و دلسرد می شوید اما شما با صداقتتان به هدف می رسید. خلوص نیت و ایمان به خودتان بهترین سرمایه شماست. بدبینی و تردید را از خودتان دور کنید.

راز و رمز حروف ابجد و نحوه گرفتن فال با حروف ابجد

کلمه ابجد به چهار حرف ابتدایی الفبای قدیم سامی اشاره می کند که به جای اعداد از آن استفاده می شد. یعنی با استفاده از حروف ابجد، ارزش عددی حروف مشخص می شد و در ترتیب بندی، طالع بینی و علوم غریبه از این حروف استفاده می شد. این حروف روشی برای مرتب سازی حروف در زبان عربی بر پایه الفبای اولیه خط فنیقی است. گاهی مواقع از این روش برای شماره گذاری صفحات یا موارد استفاده می شود پیش از هر کاربردی بهتر است با روش محاسبه حروف ابجد که در این بخش از نمناک شرح داده شده است آشنا شویم.

انواع حروف ابجد

سه نوع حروف ابجد وجود دارد که عبارتند از:

ابجد کبیر

ابجد صغیر

ابجد وسیط

اعداد نسبت داده شده به ۲۸ حرف ابجد کبیر از یک تا هزار است. در واقع اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ بین ۲۸ حرف عربی تقسیم شده است. اگر هر یک از اعداد حروف ابجد کبیر که از ۹ بزرگتر است را به ۹ تقسیم کنیم باقیمانده آن اعداد ابجد صغیر خواهد بود و اگر به جای ۹، اعداد ابجد کبیر را به ۱۲ تقسیم کنیم، باقیمانده آن ابجد وسیط است. اما بیشترین موارد استفاده را حروف ابجد کبیر دارد.

به مربع ارزش عددی حروف ابجد کبیر، ابجد اکبر گفته می شود. برای مثال ابجد اکبر حرف “ی” برابر با ۱۰۰ و یا ابجد کبیر حرف “ق” برابر ۱۰۰۰۰ خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو