دانلود کامل شب آهنگی عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) +بدون سانسور

منبع: شبونه

1

1402/11/15

10:40


دانلود کامل شب آهنگی عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) قسمت اول فصل سوم شباهنگی بدون سانسور را در این صفحه از مجله شبونه تماشا کنید. دانلود کامل شب آهنگی عمو پورنگ حامد آهنگی بعد از موفقیت ۲ فصل با برنامه شباهنگی مجدداً به شبکه نمایش خانگی بازگشته است و حالا علاقمندان این مجری و بازیگر کمدی …

دانلود کامل شب آهنگی عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) +بدون سانسور

دانلود کامل شب آهنگی عمو پورنگ (داریوش فرضیایی) قسمت اول فصل سوم شباهنگی بدون سانسور را در این صفحه از مجله شبونه تماشا کنید.

دانلود کامل شب آهنگی عمو پورنگ

حامد آهنگی بعد از موفقیت ۲ فصل با برنامه شباهنگی مجدداً به شبکه نمایش خانگی بازگشته است و حالا علاقمندان این مجری و بازیگر کمدی میتوانند یک فصل دیگر با برنامه شباهنگی او را دنبال کنند

در این قسمت از برنامه‌ای که اولین قسمت فصل سوم شباهنگی است داریوش فرضیایی با نام هنری عمو پورنگ مهمان برنامه شده که با رقص هندی به همراه حامد آهنگی لحظات بسیار جالب و شادی را برای مردم خلق کرده است که حتماً دیدن آن بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

داریوش فرضیایی مجری و خواننده باسابقه ایران است او از سال‌های ابتدایی دهه ۸۰ تا به حال در عرصه مجری‌گری فعالیت می‌کند و همچنان یکی از بهترین مجریان گروه کودک صدا و سیما است.

قطعاً حضور داریوش فرضیایی در هر برنامه‌ای با نشاط و شادی فراوانی همراه است داریوش فرضیایی یک بار دیگر در برنامه حامد آهنگی حضور داشته که به شدت مورد توجه قرار گرفت و بیننده‌های بسیار زیادی داشت.

داریوش فرضیایی متولد یک مرداد 1352 در تهران است و فرزند آخر خانواده است. مادرش اهل گیلان است و پدرش ترک اهل سراب است. او تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و با مدرک کارشناسی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد. او در 29 خرداد 1393 پدرش را از دست داد.

فرضیایی در زمان حضور خود در هند با یک خانم دکتر مامای هندیایی آشنا و حتی تمایل به ازدواج با او هم داشت اما بخاطر شرط خانم دکتر هندی برای زندگی در هند این وصلت به سرانجام نرسید

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو