نگاهی به حواشی زندگی ژینا کلانتری و شادمهر عقیلی

نگاهی به حواشی زندگی ژینا کلانتری و شادمهر عقیلی


منبع: تالاب

2

1402/11/15

12:28


ما دراین قسمت از مجله تالاب برای شـما همراهان عزیز مقاله اي در مورد زندگی […]

نگاهی به حواشی زندگی ژینا کلانتری و شادمهر عقیلی

ما دراین قسمت از مجله تالاب برای شـما همراهان عزیز مقاله اي در مورد زندگی ژینا کلانتری بازیگر سابق کشورمان منتشر کرده ایم. دراین مقاله در مورد حواشی زندگی او و شادمهر عقیلی، علت ممنوع کار شدن او و ازدواج ناموفقش خواهیم گفت.

 

بیوگرافی ژینا کلانتری و همسرش

بیوگرافی ژینا کلانتری و همسرش

ژینا کلانتری متولد ۲۱ دی ۱۳۵۸ در تهران اسـت. ژینا کلانتری اصالتا تهرانی هستند. ژینا دریک خانواده چهار نفره در تهران بزرگ شده اسـت. او تنها یک برادر کوچک تر از خود بـه نام «ژوبین» متولد ۱۳۶۳ دارد کـه ازدواج کرده و ساکن تایلند می‌باشد 

 

تحصیلات ژینا کلانتری

تحصیلات ژینا کلانتری

 ژینا بـه کُردی بـه معنی زندگی بخش اسـت و اسم یک گل فرانسوی نیز می باشد در صورتی کـه او کرد زبان نیست. ژینا کلانتری فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر می‌باشد کـه با تئاتر شروع کرد سپس جلوی دوربین رفت و با حضورش کنار شادمهر عقیلی بسیار سرزبان ها افتاد.

 


مطالب مشابه: عکس های شادمهر عقیلی، همسر و دخترش


 

آغاز فعالیت هنری ژینا کلانتری با تئاتر

آغاز فعالیت هنری ژینا کلانتری با تئاتر

ژینا کلانتری در 22 سالگی درسال 1380 برای نخستین روی صحنه تئاتر رفت و بـه مدت ۶ سال توانست دراین عرصه میان اهالی هنر، بـه چهره نام آشنا و مشهور شود.

 

اولین بازی ژینا کلانتری

اولین بازی ژینا کلانتری

درسال ۱۳۸۴ از تئاتر برای بازی در فیلم تلویزیونی «طبقه دوم» انتخاب شد و توانست کنار بازیگران بزرگی چون رابعه اسکویی، کیومرث ملک مطیعی و ساناز سماواتی بازی کند. اما این بازی نخستین و آخرین کار او بود.

 

ممنوع الکار شدن ژینا کلانتری

ممنوع الکار شدن ژینا کلانتری

بعد از نخستین و آخرین تجربه تصویری در عرصه هنرپیشگی بـه جهت انتشار عکس و فیلم خصوصی او دریک جشن تولد با شادمهر عقیلی برای همیشه ممنوع التصویر شد. خود ژینا کلانتری هیچ نقشی در پخش این فیلم ها نداشت و بسیار از این اتفاق ناراحت شد چون مسیر زندگی وی را بسیار تغییر داد.

 

رابطه ژینا کلانتری و شادمهر عقیلی

رابطه ژینا کلانتری و شادمهر عقیلی

ژینا کلانتری رابطه نزدیکی با شادمهر عقیلی داشت و بسیاری منتظر ازدواج این دو بودند تا این کـه سال ۱۳۸۱ بـه جهت فشارها و سختی فعالیت، این خواننده برای همیشه از ایران مهاجرت کرد

 

شادمهر عقیلی در همان سال مهاجرتش بـه کانادا درسال 1380؛ آلبوم «خیالی نیست» را منتشر کرد کـه یکی از قطعات ان موزیک «ژِینا گل من» بود. بعدها همه ی متوجه شدند کـه موزیک ژینا را برای ژینا کلانتری خوانده اسـت.

خودکشی ژینا کلانتری

خودکشی ژینا کلانتری

ژینا کلانتری درسال 1380 در نوجوانی خود دست بـه خودکشی زده اسـت کـه همین حالا بـه نظرش کار اشتباهی کرده اسـت و پشیمان اسـت از انجام اینکار در اون دوران.

 

حواشی ژینا کلانتری و شادمهر عقیلی

حواشی ژینا کلانتری و شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی در روز تولد ژینا کلانتری درسال 1402؛ ویدیویی از تک نوازی موزیک بی احساس با ویولن در صفحه شخصی خود آپلود کرد با توجه بـه این کـه روی ویولن کلید واژه love=۵۸ و Life=۵۸ هک شده بود کـه اشاره بـه تاریخ تولد ژینا کلانتری دارد. روزبعد از انتشار این ویدیو، ژینا کلانتری با لباس و میکاپ عروس و موزیک ژینا گل من را در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد.

 


مطالب مشابه: شادمهر عقیلی در کنار همسر و دخترش «عکس»


 

فعالیت های هنری ژینا کلانتری

فعالیت های هنری ژینا کلانتری

خانم کلانتری بعد از گذشت چندین سال، هنوزم یکی از چهره هاي‌ شناخته شده و مورد استقبال در فضای مجازی می باشد و بیشتر فعالیت روزمره و تبلیغات مدلینگ را در صفحه خود بـه اشتراک می گذارد ودر حال حاضر یک بلاگر بزرگی در اینستاگرام اسـت.

 

عمل های زیبایی ژینا کلانتری

عمل های زیبایی ژینا کلانتری

بـه گفته ي خودش تا حالا هیچ عمل زیبایی اي بـه جز جراحی بینی نکرده اسـت. او می‌گوید کـه در سن 17 سالگی دماغم را عمل کرده ام و تا حالا هم برای ترمیم ان نرفته ام.

 

ازدواج ژینا کلانتری

ازدواج ژینا کلانتری

ژینا کلانتری درسال ۱۳۹۰ ازدواج کرد ولی در حالی کـه باردار بود، این زندگی مشترک بـه اتمام رسید و چند ماه بعد پسرش «اهورا مزدا» بـه دنیا آمد. بـه گفته ي او این ازدواج نه از روی عقل بودو نه از روی عشق. چرا کـه برای فرار از یک دو راهی اینکار را انجام دادم.

 

جالب اینجاست کـه درست همین سال شادمهر هم با یک دختر فیلیپینی الاصل بنام ملیسا میامسا ازدواج کرد کـه ثمره این زندگی کـه هنوزم دوام دارد یک دختر بنام «ملینا» می باشد.

 


مطالب مشابه: بیوگرافی ژینا کلانتری عشق سابق شادمهر عقیلی


 

در پایان

امیدواریم از این مطلب از مجله تفریحی تالاب کـه در مورد ژینا کلانتری بازیگر سابق کشورمان اسـت  لذت برده باشید و با دوستان و آشنایانتان بـه اشتراک گذاشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو