ماجرای لغو کنسرت شادمهر عقیلی و حواشی آن چیست؟ + ویدیو

منبع: روزیاتو

3

1402/6/26

09:45


ماجرای لغو کنسرت شادمهر عقیلی و حواشی آن چیست؟ + ویدیو

ماجرای لغو کنسرت شادمهر عقیلی و حواشی آن چیست؟ + ویدیو

در ۲۴ شهریور ماه، ایرانیانی که برای کنسرت شادمهر عقیلی در استانبول بلیط خریده بودند وارد محل برگزاری شدند، اما در ادامه، به علت مشکلات فنی و قطع و وصل شدن صدا، به اجبار این کنسرت لغو شد. اما ماجرا به همین جا ختم نشد و بسیاری از حاضران با ایجاد هرج و مرج و شکستن صندلی ها با مامورین امنیتی سالن درگیر شدند.

ماجرای لغو کنسرت شادمهر عقیلی و حواشی آن چیست؟

کنسرت ۲۴ شهریور شادمهر عقیلی در سالن وادی استانبول به دلیل سوختن سیستم صوتی با تاخیری ۲ ساعته شروع شد و در ادامه به دلیل پاسخگو نبودن سیستم صوتی لغو شد. برگزارکنندگان برنامه اعلام کردند اجرا در تاریخ ۲۵ شهریور با همان بلیت ها تکرار می شود، ولی حاضرین بلیت برگشت به ایران داشتند و همین باعث آشوب شد. حاضران در سالن و برخی از معترضین به این اقدام شادمهر، صندلی‌ها را شکستند و مامورین امنیتی سالن را کتک زدند. 

گروه تامین امنیت کنسرت مجبور به استفاده از اسپری فلفل و گاز اشک آور شد و همین موضوع واکنش پلیس استانبول را در پی داشته است. پلیس ترکیه به علت اخلال در نحوه برگزاری کنسرت شادمهر عقیلی و آسیب زدن به اموال این خواننده را احضار کرد.

ماجرای لغو کنسرت شادمهر عقیلی و حواشی آن چیست؟

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در توییتر (ایکس) نوشت: «پلیس استانبول در پی تعطیلی و لغو کنسرت شادمهر عقیلی و استفاده از اسپری فلفل و گاز اشک آور در محیط عمومی، برگزار کنندگان و خود این خواننده را احضار کرده است. سه بازداشتی و یک بستری به دلیل مشکلات تنفسی، تبعات اتفاقات دیشب بوده، کنسرت امشب ۲۵ شهریور با همان بلیت ها تکرار خواهد شد.»

در ۲۵ شهریور کنسرت لغو شده‌ی شب گذشته، دوباره با صندلی های پر برگزار شد. تهیه کننده و شادمهر عقیلی هر چند رسما روی استیج از مردم عذرخواهی کردند ولی هنوز اظهار نظری درباره وقایع تلخ پس از لغو اجرای ۲۴ شهریور، نداشته اند. از وضعیت سه بازداشتی و فردی که گفته می شود به دلیل مشکلات تنفسی، بستری شده، اطلاعات دیگری منتشر نشده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو