بیوگرافی جلال الدین ماشاریپوف استقلال و همسرش +فیلم گل ها و عکس

بیوگرافی جلال الدین ماشاریپوف استقلال و همسرش +فیلم گل ها و عکس


منبع: شبونه

2

1402/11/16

11:45


جلال الدین ماشاریپوف بازیکن استقلال کیست جلال‌الدین ماشاریپوف فوتبالیست و  کاپیتان تیم ملی ازبکستان و باشگاه استقلال میباشد او متولد 1 سپتامبر 1993 و 30 ساله است و به عنوان یک فوتبالیست مسن محسوب میشود که در پس وینگر بازی میکند وی 69 بازی ملی دارد و 11 گل به ثمر رسانده است و در …

بیوگرافی جلال الدین ماشاریپوف استقلال و همسرش +فیلم گل ها و عکس

جلال الدین ماشاریپوف بازیکن استقلال کیست

جلال‌الدین ماشاریپوف فوتبالیست و  کاپیتان تیم ملی ازبکستان و باشگاه استقلال میباشد او متولد 1 سپتامبر 1993 و 30 ساله است و به عنوان یک فوتبالیست مسن محسوب میشود که در پس وینگر بازی میکند وی 69 بازی ملی دارد و 11 گل به ثمر رسانده است و در 16 بهمن 1402 با قراردادی 2 ساله به استقلال پیوست.

فیلم گل های جلال‌الدین ماشاریپوف

جلال‌الدین ماشاریپوف سابقه بازی در تیم های پاختاکور و النصر عربستان را دارد.

بیوگرافی جلال‌الدین ماشاریپوف

جلال‌الدین ماشاریپوف بازیکن فوتبال اهل ازبکستان است و در 1 سپتامبر 1993 در شهر گرگانج ازبکستان به دنیا امده و در حال حاضر عضو تیم ملی ازبکستان و باشگاه استقلال تهران است.

بیوگرافی جلال الدین ماشاریپوف استقلال و همسرش +فیلم گل ها و عکس

قد او 172 سانتیمتر است که کوتاه قد محسوب میشود و نمیتواند برای یک بازیکن پست وینگر مناسب باشد.

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به پاختاکور، لوکوموتیو تاشکند، شباب الاهلی و النصر عربستان اشاره کرد.

بیوگرافی جلال الدین ماشاریپوف بازیکن استقلال و رونالدو در النصر عکس و تصاویر

سوابق

در بیوگرافی جلال‌الدین ماشاریپوف آمده است او فوتبال حرفه ایش را در سال 2013 و در سن 20 سالگی با تیم پاختاکور آغاز کرد و به دلیل تعصب و علاقه ای که به این تیم داشت به مدت 8 سال بازیکن ثابت پاختاکور بود و بارها با تیم های ایرانی در جام باشگاه های آسیا بازی کرده و حتی به استقلال و پرسپولیس گل هم زده است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی وحدت هنانوف و همسرش و ماجرای دستفروشی

بیوگرافی عبدالکریم حسن مدافع پرسپولیس کیست و همسرش

جلال‌الدین ماشاریپوف در مدت 8 سالی که در تیم پاختاکور بازی میکرد ۱۴۱ بازی انجام داده و فقط 14 بار گل زده است که نشان دهنده عملکرد ضعیف او در گلزنی است.

بیوگرافی جلال الدین ماشاریپوف بازیکن استقلال عکس و تصاویر شخصی

در سال 2021 به تیم النصر عربستان رفت و 40 بازی انجام داد و 2 گل زد و به علت عملکرد ضعیف نیمکت نشین شد و به صورت قرضی راهی شباب الاهلی شد در الاهی 12 بار بازی کرد و 2 گل به ثمر رساند.

در سال 2023 راهی لیگ یونان شد و در تیم پانسرایکوش 7 بار بازی کرد و هیچ گلی به ثمر نرساند تا در سال 2024 به تیم استقلال تهران بیاید.

بیوگرافی جلال الدین ماشاریپوف بازیکن استقلال عکس و تصاویر شخصی

کاپیتان تیم ملی ازبکسان

این بازیکن ۳۰ ساله که در جام ملت‌ها بازوبند کاپیتانی ازبک‌ها را بر بازو بست و 69 بازی ملی دارد و در تمام رده‌های سنی برای ازبکستان بازی کرده و سابقه گلزنی حتی بای تیم زیر ۲۳ سال ازبکستان هم دارد.

وی سابقه ۵ قهرمانی در لیگ ازبکستان با لوکوموتیو و پاختاکور و قهرمانی در لیگ امارات را دارد و سابقه دریافت جایزه برترین بایکن سال در ازبکستان را دارد. ارزش او طبق ادعای ترنسفر مارکت در سال  ۲۰۲۲ حدودا ۳.۵ میلیون یورو بود و حالا پس از افت در لیگ یونان نصف شده است. نکته جالب هم اینجاست از زمان انتشار خبر پیوستن او به استقلال، نامش به هفتمین نام پرجست و جوپ در ترنسفر مارکت تبدیل شده است.

همسر و فرزندان

جلال‌الدین ماشاریپوف متاهل بوده و دارای فرزند است.

پیج اینستاگرام

پیج اینستاگرام جلال‌الدین ماشاریپوف با آیدی jalolidiipv در دسترس میباشد.

بیوگرافی جلال الدین ماشاریپوف بازیکن استقلال عکس و تصاویر شخصی

حضور در استقلال

پس از چند سال بحث و گمانه زنی و انتشار انواع و اقسام اخبار و شایعات، استقلال و جلال‌الدین ماشاریپوف به هم رسیدند. بازیکنی که که از دوره حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت آبی‌های پایتخت گفته می‌شود که قرار است لباس آبی را بر تن کند، سرانجام راهی این تیم شد.

این وینگر 30 ساله، تابستان امسال راهی پانسرایکوس یونان شد ولی چند روز قبل قراردادش را با این تیم فسخ کرد. ماشاریپوف که به همراه تیم ملی ازبکستان در جام ملت‌های آسیا حضور داشت، شب گذشته و در ضربات پنالتی مغلوب قطر شد و به فاصله چند ساعت، قراردادش را با استقلال امضا کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو