بیوگرافی یاسین بونو دروازه بان مراکش و همسرش و فرزندان +عکس پیج اینستاگرام

منبع: شبونه

6

1401/9/16

11:20


بیوگرافی یاسین بونو Yassine Bounou دروازه بان مراکش و همسر و فرزندان و ماجرای زندان و پیج اینستاگرام یاسین بونو را در ادامه ببینید. بیوگرافی یاسین بونو یاسین بونو متولد 5 آوریل 1991 در مونترآل، کانادا است اما در تیم ملی مراکش بازی میکند اومعروف به بونو بوده و دروازه بان تیم ملی مراکش است …

بیوگرافی یاسین بونو Yassine Bounou دروازه بان مراکش و همسر و فرزندان و ماجرای زندان و پیج اینستاگرام یاسین بونو را در ادامه ببینید.

بیوگرافی یاسین بونو دروازه بان مراکش و همسر و فرزندان عکس زندان و پیج اینستاگرام

بیوگرافی یاسین بونو

یاسین بونو متولد 5 آوریل 1991 در مونترآل، کانادا است اما در تیم ملی مراکش بازی میکند اومعروف به بونو بوده و دروازه بان تیم ملی مراکش است که در باشگاه موروکولا و لالیگا حضور دارد.

او بیشتر دوران حرفه ای خود را در اسپانیا گذراند و بیش از 100 بازی در لالیگا برای خیرونا و سویا و 56 بازی در سگوندا دیویزیون برای ساراگوسا و خیرونا انجام داد. او در سال 2020 با سویا قهرمان لیگ اروپا شد.

یاسین بونو که از سال 2013 یک ملی پوش کامل برای مراکش بود، نماینده کشورش در دو جام جهانی فوتبال و سه تورنمنت جام ملت های آفریقا بود. او پیش از این برای تیم زیر 23 سال در المپیک 2012 بازی کرده بود.

بیوگرافی یاسین بونو دروازه بان مراکش و همسر و فرزندان عکس زندان و پیج اینستاگرام

از کودکی تا فوتبال

یاسین بونو در مونترال متولد شد پدر و مادرش از مهاجرین مراکشی بودند که به کانادا مهاجرت کرده بودند.

یاسین بونو در سن پایین به همراه پدر و مادرش مراکش مهاجرت کرد و اولین بازی خود را در رده بزرگسالان با تیم ویداد کازابلانکا در سال 2011 انجام داد.

بیوگرافی یاسین بونو دروازه بان مراکش عکس

یاسین بونو در اتلتیکو مادرید و

یاسین بونو در سال 2012  به لالیگا امد و به باشگاه اتلتیکو مادرید رفت و در ابتدا به عنوان دروازه بان ذخیره حضور داشت او به طور منظم برای تیم روی نیمکت به عنوان دروازه بان سوم ظاهر شد و قرارداد چهار ساله جدیدی را در سال 2013 امضا کرد.

در سال 2014، یاسین بونو به صورت قرضی به رئال ساراگوسا رفت او که توسط اسکار والی در نیمه اول کمپین دور ماند، اولین بازی خود را در 11 ژانویه بعد در باخت 5-3 در یو دی لاس پالماس انجام داد و فصل را با 16 بازی به پایان رساند. در مرحله پلی آف، پس از اینکه عملکرد والی منجر به باخت 0–3 خانگی به خیرونا اف سی در بازی اول شد، بونو در بازی دوم برای پیروزی 4–1 و پیشروی روی گل های خارج از خانه جایگزین او شد. ساراگوسا. فینال را با همان قانون به یو دی لاس پالماس باخت. در 23 ژوئیه 2015، او دوباره در یک قرارداد قرضی یک ساله به تیم آراگون بازگشت.

بیوگرافی یاسین بونو دروازه بان مراکش و همسر و فرزندان +زندان و پیج اینستاگرام

 انتخاب مراکش به عنوان تیم ملی

در حالی که یاسین بونو  میتوانست برای تیم ملی کانادا بازی کند اما کشور پدر و مادرش را انتخاب کرد اما تصمیم گرفت که نماینده دومی باشد و با تیم زیر 20 سال در مسابقات تولون 2012 ظاهر شد. او همچنین در تیم 18 نفره زیر 23 سال برای بازی‌های المپیک تابستانی 2012 انتخاب شد، اما در طول این مسابقات که مراکش در مرحله گروهی حذف شد، به عنوان پشتیبان برای محمد امصیف عمل کرد.

در 14 آگوست 2013، بونو برای یک بازی دوستانه مقابل بورکینافاسو به تیم اصلی دعوت شد. او اولین بازی خود را در روز بعد انجام داد.

بیوگرافی یاسین بونو دروازه بان مراکش عکس

در می 2018 یاسین بونو در فهرست 23 نفره مراکش برای جام جهانی روسیه قرار گرفت او در جام ملت‌های آفریقا 2019 در مصر، اولین گزینه برای تیم هروه رنار بود و در پیروزی 1–0 مقابل نامیبیا دروازه‌ خود را بسته نگه داشت.

یاسین بونو همچنین برای جام ملت های آفریقا 2021 در کامرون فراخوانده شد. در این مسابقات، او به دلیل دفاع از زبان عربی و امتناع از صحبت با مطبوعات به هر زبان دیگر، تیتر خبرها شد.

درخشش یاسین بونو در جام جهانی 2022

در 10 نوامبر 2022، بونو در فهرست 26 نفره مراکش برای جام جهانی فوتبال 2022 قطر قرار گرفت. بونو در جریان ضربات پنالتی دور یک شانزدهم مقابل اسپانیا دو سیو انجام داد که منجر شد مراکش برای اولین بار در تاریخ خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

همسر و فرزندان

یاسین بونو متاهل بوده و داری یک فرزند پسر میباشد و در حال حاضر در اسپانیا زندگی مکیند.

بیوگرافی یاسین بونو دروازه بان مراکش و همسر و فرزندان +زندان و پیج اینستاگرام

بیوگرافی یاسین بونو دروازه بان مراکش عکس

بیوگرافی یاسین بونو دروازه بان مراکش عکس

بیوگرافی یاسین بونو دروازه بان مراکش عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو