نقد و بررسی بازی Palworld

نقد و بررسی بازی Palworld


منبع: پلازا

1

1402/11/16

12:24


نقد و بررسی بازی Palworld

بازی Palworld یک محصول نقش آفرینی و مولتی پلیر بوده که به‌تازگی منتشر شده و توانسته نظرات بسیاری را به‌سمت خود جذب نماید و رکوردهای بسیاری را نیز به‌ثبت برساند. جهت نقد و بررسی بازی پالورلد با پلازا در ادامه همراه باشید.

لازم است بدانید بازی Palworld از سوی استودیو Pocket Pair توسعه و منتشر شده است که این استودیو توانسته یکی از بهترین بازی‌های آنلاین را به‌نام خود ثبت نماید و در این راستا به سودآوری بسیاری برسد. بازی جدید این استودیو که با همکاری ایکس باکس ساخته شده نشان می‌دهد که گاهی اوقات شیطنت‌های بچه‌گانه نیز می‌‌تواند سرگرم کننده و جذاب باشد. این اثرهنری که از دید گیمرهای بسیار امتیاز بالایی را کسب نموده توانسته رتبه دوم در لیست پربیننده‌ترین بازی در لحاظ تعداد کاربر همزمان را بدست آورد و از بازی‌هایی نظیر کانتر استریک ۲ و دوتا ۲ عبور نماید و پشت سر پابجی قرار گیرد. جهت بررسی کامل بازی Palworld با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی Palworld

بازی پالورلد درمدت زمان ۷ روز توانست رکوردهای بسیاری را جابه‌جا کند که در این زمینه باید بدانید استودیو سازنده آن تصمیم دارد بخش‌های بیشتری را برای بازی پالورد درنظر بگیرد. لازم است بدانید که این محصول توانسته فروش ۷ میلیونی را نیز به‌ثبت برساند که این آمار می‌تواند فرصت مناسبی برای سودآوری از بازی برای استودیو سازنده باشد. این محصول از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۴ بوده که اکنون به‌صورت رسمی منتشر شده است. نظر شما نسبت به این بازی چیست؟ با ما همراه باشید که با پایان معرفی بازی Palworld به سراغ بررسی آن خواهیم رفت.

بررسی بازی Palworld

بازی Palworld

داستان و گیم پلی بازی Palworld به شما این فرصت را می‌دهد تا درکنار موجودات مرموزی به‌نام Pals حضور پیدا کنید و به‌دنبال ایجاد یک زندگی مسالمت آمیز باشید که این هدف چندان جذاب نبوده زیرا ممکن است برخی گیمرها به‌دنبال هیجان و استرس باشند تا رویارویی با یک بازی امن. اگر جزو این دسته افراد هستید نگران نباشید زیرا بخش دیگر بازی به شما فرصت تازه‌ای می‌دهد تا یک سندیکای شکارچی بی‌رحم را تداعی کنید که در چنین شرایطی خطرات بسیاری به سمت شما سوق داده خواهد شد زیرا درمیان موجودات Pals هیولاهای عظیم‌الچثه بسیاری نیز دیده می‌شود که قدرت آنها می‌تواند سبب نابودی شما شود.

برای رویارویی با دشمنان می‌توانید از دوستان خود کمک بگیرید که درچنین شرایطی قادر به ساخت مبارزین جدید خواهید بود. فارغ از بکارگیری قهرمانان در میدان نبرد می‌توانید از آنها درشرایط شغلی دیگر نظیر مزراع و کارخانه استفاده کنید. امکان فروش قهرمانان و حتی خوردن آنها وجود داشته است که شاید این عبارات برای شروع بررسی بازی چندان جالب نباشد ولی باید بدانید که این بازی محدودیتی برای شما قائل نخواهد شد و می‌توانید از تمام اجزای آن برای سرگرمی استفاده کنید.

بازی پالورد

داستان بازی Palworld دریک محیط خشن جریان داشته که در آن غذا کمیاب بوده و شکارچیان بسیاری به‌دنبال نیروهای ضعیف‌تر برای شکار هستند. شکارچیان شروری که درپرسه زدن خود رحمی نشان نخواهند داد و در هر گوشه کناری ممکن است به شما حمله کنند. برای زنده ماندن دربازی Palworld باید با احتیاط به سراغ پایان دادن به مراحل بروید زیرا اگر کمی تنش یا شلوغی را آغاز کنید شاهد روی‌کار آمدن شکارچیان بیشتری خواهید شد.

نیروهای Pals را می‌توان در زمینه‌های مختلفی بکارگیری کرد. به طور مثال می‌توانید از Pals برای عبور از دریا و آسمان استفاده کرد که این موضوع کمی شبیه به دنیای بازی پاندورا اثری از یوبی‌سافت بوده است که یک همراه برای کاوش در جهانی دیدنی و وسیع بوده است. فارغ از این موضوع باید بدانید که هیچ قانون کاری برای Pals وجود نداشته و ممکن است گاهی اوقات به شما حمله‌ور شوند. استفاده از این موجودات می‌تواند مزیت‌های خوبی را نیز برایتان به‌همراه داشته باشد زیرا آنها قادر هستند تا آتش درست کنند و یا به سراغ تولید برق بروند و حتی درزمینه استخراج سنگ معدن به شما کمک نمایند تا مسیر ساده‌تری را برای زندگی درپیش داشته باشید. کشاورزی کردن در کاشت بذر و درو آنها ازسوی Pals امکان‌پذیر بوده فقط باید نیروهای مخصوص اینکار را جذب کنید تا بتوانید از آنها برای آبیاری یا برداشت محصول کمک بگیرید. امکان استفاده از قدرت دوستان برای کارهای کشاورزی نیز وجود داشته است که درشرایط مختلف می‌توانید از آنها کمک بگیرید.

بازی Palworld

ماهیت و سبک بازی پالورد به‌شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید یک کارخانه برای خود راه‌اندازی کنید و بعد از آن یک پال را درون کارخانه قرار دهید و تا زمانی که درحال تغذیه درست بوده به کارخود ادامه دهید تا در شرایط لازم بتوانید از قدرت پال به نفع خود بهره ببرید. این نیروها امکان حفاظت از شما را داشته‌اند که در شرایط مختلف می‌توانید از قدرت آنها استفاده کنید و در شرایطی که خطرات مختلفی شما را تهدید می‌کند از کمک پال‌ها استفاده کنید.

این بازی میزبان ویژگی‌های بسیار دیگری دربخش گیم‌پلی بوده است اما موضوعی که باید بدانید این بوده که بازی توان سرگرم نمودن شما درشرایط و مکان‌های مختلف را خواهد داشت. طراحی دیدنی بازی که با اجزای بسیاری همراه بوده این فرصت را دراختیارتان قرار می‌دهد تابا بازی خوبی از لحاظ بصری سروکار داشته باشید. فارغ از طراحی دیدنی و هنری بازی باید بدانید که صدای بسیار خوبی نیز دربازی تعبیه شده است که این موضوع سبب تقویت گیم‌پلی خواهد شد.

پلتفرم‌ های بازی Palworld

بدنیست بدانید بازی پالورلد ازسوی Pocketpair برای پلتفرم‌های مختلفی نظیر ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز در ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴ درنظر گرفته شده است که این موضوع می‌تواند میزبانی بازی درکنسول‌های مختلف را مطرح کند که براساس آن گیمرهای بسیاری قادر به تجربه بازی خواهند بود.

سیستم های اجرایی بازی پالورد

بازی Palworld

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • OS: Windows 10 or later (64-Bit)
  • Processor: i5-3570K 3.4 GHz 4 Core
  • Memory: 16 GB RAM
  • Graphics: GeForce GTX 1050 (2GB)
  • DirectX: Version 11
  • Network: Broadband Internet connection
  • Storage: 40 GB available space
  • Additional Notes: Internet connection required for multiplayer. SSD required.

سیستم پیشنهادی:

  • OS: Windows 10 or later (64-Bit)
  • Processor: i9-9900K 3.6 GHz 8 Core
  • Memory: 32 GB RAM
  • Graphics: GeForce RTX 2070
  • DirectX: Version 11
  • Network: Broadband Internet connection
  • Storage: 40 GB available space
  • Additional Notes: Internet connection required for multiplayer. SSD required.

سخن پایانی

نقد و بررسی بازی Palworld به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید با یکی از بهترین بازی‌های کامپیوتری ۲۰۲۴ مواجه شدید که قادر به سرگرم نمودن شما برای زمان‌های طولانی خواهد بود. بدنیست بدانید که امروزه رکوردهای بسیاری به‌نام بازی پالورد به ثبت رسیده است. نظر شما نسبت به این محصول جدید و آنلاین چیست؟ با ما همراه باشید و نظرات خود نسبت به این بازی مولتی پلیر نقش آفرینی را برایمان به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو