سریع ترین راه برای رفع بخار شیشه خودرو در زمستان

منبع: ساعد نیوز

2

1402/11/16

20:56


بخار کردن شیشه ماشین‌ها در سرما مشکلی است که روش‌های کاربردی برای رفع آن وجود دارد. در ادامه این مطلب از ساعد نیوز با ما همراه باشید.

بخار کردن شیشه خودرو در فصل سرما برای همه رانندگان می‌آید که کاهش دید و مشکلات خطرناک دیگر مانند وقوع تصادف را احتمالا در پی خواهد داشت. علت بخار کردن شیشه خودرو دما و رطوبت هواست.

راه حل سریع رفع بخار شیشه اتومبیل


راه موقت از بین بردن بخار شیشه استفاده از تهویه هوا به همراه کولر می باشد. تهویه هوا را روی درجه آخر گذاشته و دکمه AC یا همان کولر را نیز بزنید تا سریعا بخار از بین برود البته میتوانید شیشه های ماشین را نیز برای مدت کمی باز بگذارید تا بخار از بین برود.

البته راه های دیگری هم داریم که عموما جواب هم می دهد:

  • قبل از هر کاری از داخل با مایع شیشه شوی ضد بخار از داخل شیشه ها را تمیز کنید. مقدار کمی مایع ظرفشویی روی یک تکه ابر یریزید و از داخل روی شیشه ها بمالید. با کاهش کشش سطحی دیگه بخار روی شیشه نمینشیند.

  • می‌توان با یک قاشق چایخوری گلیسیرین به علاوه یک قاشق چایخوری مایع ظرفشویی و یک لیوان آب ترکیبی درست کرد که وقتی سطح شیشه را با آن تمیز می‌کنیم هرگزبخارنخواهدکرد.

بخار شیشه ماشین

سخن پایانی


برای شفاف نگه داشتن شیشه اتوموبیل خود و جلوگیری از ایجاد بخار بر روی آن، از هرگونه ماده ای که باعث ایجاد رطوبت درون ماشین می ‎شود خودداری کنید. عوامل مختلفی باعث ایجاد رطوبت درون اتاقک اتوموبیل می ‎شوند که برخی از این عوامل عبارتند از:خیس بودن کفی های ماشین، نگه داشتن فنجان چای درون ماشین و یا صحبت کردن بیش از حد در ماشین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو