اسماعیل کوثری کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/11/21

19:00


یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای 45 ساله نظام جمهوری اسلامی برای مردم اظهار کرد : فکر می کنم مردم نسبت به سال های گذشته امیدوارتر ، پرشورتر و با نشاط بیشتری در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور پیدا می کنند و این حضور نیز مقدمه ای برای روز 11 اسفند و برگزاری انتخابات خواهد بود.

اسماعیل کوثری کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

کوثری : خواص مردم را برای شرکت کردن در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تشویق کنند

اسماعیل کوثری با اشاره به در پیش بودن چهل و پنجمین سال روز پیروزی انقلای اسلامی با تاکید بر لزوم نقش آفرینی خواص درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت : جوانان امروز و حتی کسانی که 42 ساله هستند وضعیت کشور در دوران حکومت طاغوت و شرایطی را که کشور نوکری استکبار جهانی می کرد ، به خاطر ندارند؛ بر همین اساس همانطور که رهبری انقلاب فرمودند خواص باید پای کار بیایند و برای مردم وقت بگذارند و ضمن تبیین دستاوردهای 45 ساله نظام جمهوری اسلامی ، مردم را برای شرکت کردن در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تشویق کنند.

اسماعیل کوثری کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

اسماعیل کوثری کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

وی همچنین به پرتاب پرتاب سه ماهواره ایرانی با ماهواره بر تولید شده توسط وزارت دفاع به فضا طی روزهای اخیر ادامه داد : پیروزی انقلاب اسلامی راهی است که با پیشرفت های بسیاری همراه بوده است و این پیشرفت ها باید برای مردم تبیین شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد : مردم ایران اسلامی هر ساله با توجه به اهمیت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، حضور معناداری در مراسم راهپیمایی 22 بهمن به نمایش می گذارند؛ بر همین اساس فکر می کنم که مردم نسبت به سال های گذشته امیدوارتر ، پرشورتر و با نشاط بیشتری در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور پیدا می کنند و این حضور نیز مقدمه ای برای روز 11 اسفند و برگزاری انتخابات خواهد بود.


بیوگرافی اسماعیل کوثری

محمداسماعیل کوثری متولد 12 فروردین 1334 نظامی و سیاستمدار ایرانی است.

کوثری در فاصله سالهای 1396 تا 1399 به عنوان جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله فعالیت می کرد. او در طول جنگ ایران و عراق از اعضای سپاه پاسداران بود و در فاصله سالهای 1363 تا 1379 فرماندهی لشکر 27 محمد رسول الله را برعهده داشت. وی در ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی نیز نماینده تهران بود. او از اعضای جبهه پایداری می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو