شیما صفایی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/11/22

22:37


ملی پوش تنیس روی میز زنان ایران گفت : گروه ما در مسابقات تیمی قهرمانی جهان واقعا سخت است اما می رویم که بهترین نتیجه را بگیریم .

شیما صفایی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

دختر پینگ پنگ باز : گروه سختی در قهرمانی جهان داریم/سهمیه المپیک دور از دسترس نیست

 به گزارش نم نمک ، مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان از 27 بهمن به میزبانی بوسان کره جنوبی برگزار می شود و تیم زنان ایران در گروه دوم با ژاپن ، برزیل ، لوکزامبورگ و آفریقای جنوبی همگروه است. تیم ملی زنان ایران با ترکیب ندا شهسواری ، شیما صفایی ، مهشید اشتری ، فاطمه یاری و صبا سراجی در این مسابقات شرکت می کند.

شیما صفایی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

شیما صفایی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

شیما صفایی در مورد شرایط تیم ملی پیش از اعزام به قهرمانی جهان گفت : سطح مسابقات خیلی بالا است و در گروه مان کشورهای قدرتمندی حضور دارند. مسابقات بسیار سختی را در پیش داریم اما می رویم که بهترین نتیجه را بگیریم . بین همگروهی هایمان با تیم آفریقا می توانیم رقابت بهتری داشته باشیم اما مسابقات جهانی سطح بالایی دارد.

او در مورد شانس ایران برای صعود از گروه خود گفت : از هر گروه سه تیم صعود می کنند و با توجه به هم گروه های ما صعود واقعا سخت است. ما به بهترین عملکرد فکر می کنیم و شاید این لزوما صعود از گروه نباشد.

صفایی در مورد حضور دختران ایران در مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه گفت : سطح مسابقات آسیایی میانه خیلی پایین تر از رقابت های جهانی است. رقبای ما در آسیای میانه ازبکستان و قزاقستان هستند. حتما اعزام می شویم اما هنوز نفرات برتر از ایران مشخص نشده اند. امیدواریم سهمیه المپیک را کسب کنیم چون دور از دسترس نیست و قبلا هم این کار را انجام داده ایم.

او در مورد شانس خود برای حضور در رقابت های آسیای میانه و کسب سهمیه المپیک گفت : در مسابقات سه سال اخیر مقام اول را کسب کرده ام ، در هانگژو تنها نماینده بودم و در مسابقات انتخابی اخیر هم اول شدم. نسبت به مقام هایمان شانس بالایی در کسب سهمیه دارم اما اعزام شدنم به عملکردم در مسابقات جهانی و انتخابی ایران بستگی دارد.

ملی پوش تنیس روی میز ایران در مورد حضور کمتر دختران در تورهای بین المللی نسبت به پسران گفت : پسران به تورهای بیشتری اعزام می شوند اما من تور آلمان را رفتم. نسبت به پسرها کمتر اعزام می شویم اما مسابقات آسیایی و جهانی هم کمک می کند تا در آسیای میانه آماده تر باشیم. در آخر از فدراسیون ، کادر فدراسیون و مربیان تیم ملی تشکر می کنم.


بیوگرافی شیما صفایی

شیما صفایی متولد سال 1382 اصالتا اهل نودشه و ساکن شهر همدان می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو