مهرداد علی قارداشی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

1

1402/11/23

09:42


رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت : انتظار ما در بخش مردان این است که بتوانند برای اولین بار سهمیه المپیک تیمی را بگیرند.

مهرداد علی قارداشی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

امیدواریم سهمیه المپیک تیمی مردان و انفرادی زنان را بگیریم

به گزارش نم نمک ، مهرداد علیقارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز در رابطه با راهپیمایی باشکوه 22 بهمن گفت : مردم قدرشناس خون شهدا و ادامه دهنده راه آنها هستنند. از دفاع مقدس تا مدافعان حرم همه هستند و می خواهند در این برهه حضور پررنگ تری داشته باشند. اتحاد مردم ایران سبب می شود دشمن مایوس شود. جامعه ورزش هم وظیفه دارد علاوه بر حضور در مجامع بین المللی ، در کنار سایر مردم حضور داشته باشد. مطمئنا در همه شهرها این استقبال شده است. در تهران هم این استقبال نسبت به گذشته بیشتر شده است. 

مهرداد علی قارداشی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

مهرداد علی قارداشی کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

رییس فدراسیون تنیس روی میز در مورد برنامه فدراسیون گفت : تیم های ملی مردان و زنان سه شنبه 24 بهمن عازم فینال قهرمانی جهان در بوسان هستند. انتخابی المپیک است و امیدواریم ورزشکاران بتوانند مثل سال های گذشته که رشد صعودی و رو به رشدی داشتند خوش بدرخشند. در بخش مردان امیدوارم بتوانند برای اولین بار سهمیه المپیک تیمی را بگیرند. زنان هم بهتر از ادوار گذشته رو به رشد باشند و بتوانند سهمیه انفرادی بگیرند. این انتظار ما است.


بیوگرافی مهرداد علی قارداشی

مهرداد علی قارداشی متولد 10 تیر 1345 در کرمانشاه رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران است.او فعالیت خود را در رشته تنیس روی میز از سال 1356 شروع کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو