تولید و چاپ انواع جعبه اختصاصی در تیراژ بالا در دیان چاپ

منبع: ساعد نیوز

1

1402/11/23

09:08


اغلب محصولات در تعداد کم تولید و ارسال می شوند که چاپ لیبل و چاپ جعبه در تعداد کم این دغدغه را براحتی حل خواهد کرد. در ادامه قرار است از ویژگی های این دو محصول برای شما بیشتر صحبت کنیم.

چاپ جعبه اغلب برای کسب و کارهای آنلاین و آفلاین و برای ارسال محصولات بسیار کاربرد دارد. چاپ لیبل نیز برای برندسازی محصولات نقش بسیار پر رنگی دارد. اما دغدغه سفارش کم این دو محصول نیز بسیار مهم است. اغلب محصولات در تعداد کم تولید و ارسال می شوند که چاپ لیبل و چاپ جعبه در تعداد کم این دغدغه را براحتی حل خواهد کرد. در ادامه قرار است از ویژگی های این دو محصول برای شما بیشتر صحبت کنیم. اگر هم حوصله خواندن ادامه مطلب را ندارید و میخواهید مشاوره رایگان بگیرید و یا قیمت بسته بندی خود را می خواهید و یا می خواهید سفارش خود را ثبت کنید با کارشناس اصلی مجموعه دیان چاپ با شماره 09129498410 در تماس باشید.

چاپ جعبه چگونه به برندسازی شما کمک می کند ؟

همه ما می دانیم که روندها در دنیای بسته بندی تغییر کرده است و همه تغییرات جدید را بسیار سریع اتخاذ می کنند که واقعاً از آن استقبال می کنیم. در واقع، جعبه ‌های سفارشی، نحوه ارتباط، بازاریابی و نمایش اقلام خرده ‌فروشی را تغییر داده ‌اند که برندهای مرتبط در سراسر جهان را از بین می ‌برند. بنابراین، نسل جدید در حال حاضر، ارزش بسته بندی برای رشد و موفقیت کسب و کار را درک می کند. در این دنیای رقابتی، یک تاجر موفق هرگز ارزش این جعبه ‌ها را فراموش نمی ‌کند که ارزش واقعی محصولات را می ‌افزایند و نقش بسیار حیاتی در عرضه هر محصول جدید برای مشتریان داشتند. خوب، بسته بندی روشی شگفت انگیز برای نشان دادن قدردانی از محصولات است و می تواند به مشتریان اجازه دهد نام برند را نیز به خاطر بسپارند.

چاپ جعبه اختصاصی چگونه باعث توجه بیشتر مشتریان می شود ؟

منحصر به فرد بودن و متوالی بودن در صنعت خرده فروشی یکی از بزرگترین چالش ها خواهد بود، اما با درک ارزش واقعی این جعبه ها می توان این کار را انجام داد. بدون شک، این جعبه ها دارای ویژگی های جذاب و الهام بخش زیادی هستند که به راحتی می توانند توجه مشتریان را برای فروش های آینده جلب کنند. این سفارشی سازی از جایی است که نقش الهام بخش را ایفا می کند تا محصولات شما را در بین مشتریان قابل قبول و قابل درک کند. در واقع، اهرم رنگ ها، طرح ها و اشکال در بسته بندی مفهوم مهمی است که ارزش متفاوتی از برند را در ایجاد ارتباط خوب با مشتریان هدف ایجاد می کند. با این رویکرد، یک شرکت موفق راهی ثابت و متعادل برای طراحی در این جعبه ها و کسب سود در کسب و کار خرده فروشی خود پیدا می کند. با این حال، اگر مایل به یافتن فرصت ‌های جدید و بهتر در تجارت هستید، از تأثیر سفارشی ‌سازی استفاده کنید و برند را در بین رقبا محبوب نگه دارید.

چرا خرید و سفارش هاردباکس در کنار چاپ جعبه اختصاصی

چرا خرید و سفارش هاردباکس در کنار چاپ جعبه اختصاصی

سفارش جعبه هارد باکس اغلب برای بسته بندی کالاهای لوکس و لاکچری مورد کاربرد قرار میگیرد. تولید هاردباکس اغلب در تیراژهای بالا انجام میشود، اما برای کسب و کارهای کوچک نیز، تولید آن در تیراژهای 200 یا 300 عددی قابل انجام است. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که کیفیت تولید هاردباکس در تیراژهای بالا، بع علت تولید با دستگاه بیشتر است. برای مشاهده نمونه کار و سفارش و مشاوره رایگان می توانید به صفحه تولید هارد باکس مراجعه کنید و یا با شماره 09129498410 در تماس باشید.

نقش آثار هنری در چاپ جعبه اختصاصی محصول چیست؟

نقش آثار هنری در چاپ جعبه اختصاصی محصول چیست؟

همه و عناصر مختلف مانند مواد، سبک ها و رنگ ها ضروری هستند. اما جایگاه آثار هنری در صنعت بسته بندی ضروری است. ظاهر بیرونی محصول شما اولین برخورد بین کسب و کار و مشتریان شماست.

آن ها محصول را در دست می گیرند و کیفیت محصول را از طریق بسته بندی احساس می کنند. کاربران نهایی شما دستورالعمل ها یا سایر اطلاعاتی را که روی جعبه های سفارشی چاپ می شود، می خوانند تا از محصول شما مطلع شوند. با توجه به این؛ طراحان بسته بندی شما را راهنمایی می کنند تا اثر هنری مناسبی را انتخاب کنید که بسته بندی شما را رقت انگیز و پربار نمی کند.

بنابراین، برای جلب توجه مخاطبان و افزایش فروش خود، باید برند خود را با آخرین بسته بندی ترانس به روز نگه دارید. بنابراین، از بسته بندی سفارشی منحصر به فرد برای محصولات خود به صورت عمده با قیمت های پیشرو در بازار استفاده کنید. به علاوه، این کاملاً انتخاب شماست که بتوانید از طرح های جداگانه برای جعبه های بسته بندی هم اندازه خود بر اساس طعم یا تم استفاده کنید.

آثار هنری که می توانید برای کارتن های سفارشی انتخاب کنید، خطوط پیچیده رنگارنگ برای محصولات شما است. در این راستا طراحان بسته بندی از خطوط پیچیده به رنگ مشکی یا هر رنگ دلخواه استفاده می کنند تا بسته بندی سفارشی شما را جذاب کنند.

شما می توانید هر یک از آن ها و تصاویر بصری را برای انتقال پیام خود به مشتریان خود انتخاب کنید. مثلاً اگر غذاهای آماده می فروشید، می توانید از این خطوط پیچیده برای کشیدن مواد غذایی استفاده کنید. از سوی دیگر، اگر لوازم آرایشی و مراقبت از پوست را می فروشید، می توانید از گیاهان یا آثار هنری گل با کمک خطوط پیچیده، استفاده کنید.

رنگ ها و الگوهای پررنگ

دومین اثر هنری استفاده از رنگ های تند، برای دادن ظاهری شیک و مجلل به اجناس شماست. برای این منظور، برندهای بسته بندی از رنگ های برجسته مانند قرمز، مشکی، شرابی و آبی با اندازه فونت های پررنگ استفاده می کنند که از فاصله دور قابل مشاهده هستند. همچنین، شما این اثر هنری شگفت انگیز را برای بسته بندی با اندازه های مشابه خود در سایه های مختلف انتخاب کرده اید.

آن ها را با تصاویر مرتبط کنید

جعبه های بسته بندی هم اندازه خود را برای همبرگر و پیتزا با تصاویر مربوطه چاپ کنید. شما می توانید با چاپ تصاویر و گرافیک های زیبا، بین محصول و بسته بندی خود ارتباط ایجاد کنید. استفاده از تصاویر کوچک غذا بر روی بسته بندی شما با چاپ تک رنگ نیز شبیه به طراحی روایی است.

به علاوه، شما فقط به استفاده از آن ها در جعبه های سفارشی غذای خود محدود نمی شوید، بلکه می توانید آن ها را در جعبه های سفارشی هر محصولی استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید تصاویر تصویری اسباب بازی را روی جعبه های بسته بندی اسباب بازی چاپ کنید تا بسته بندی مناسبی برای محصولات خود بسازید.

طراحی تایپ فیس برای اینکه آن ها را شایان ستایش کند

نیازی نیست با چاپ همزمان تعداد زیادی آثار هنری، جعبه ‌های چاپ شده سفارشی خود را بیش از حد بارگیری کنید. جادوی طراحی حروف چاپی تنها با چاپ نام های تجاری و سایر اطلاعات ضروری روی بسته بندی های چاپی قابل ستایش است.

همچنین، از یک سبک فونت منحصر به فرد و جذاب استفاده کنید که برای جلب توجه مشتری به نظر می رسد. همراه با اثر جذاب، محتوای بسته بندی شما باید برای هر مشتری قابل خواندن و قابل مشاهده باشد.

چاپ حداکثر در داخل و خارج جعبه

تجربه های فراموش نشدنی جعبه گشایی مشتریان را جذب می کند و نام برند شما را در ذهن آن ها حفظ می کند. بنابراین، با استفاده از حداکثر طراحی و گزینه های شخصی سازی شده برای قسمت داخلی جعبه، تجربه های به یاد ماندنی بسته بندی را برای مشتریان خود فراهم کنید. و از حداقل گزینه های بسته بندی خارج از جعبه استفاده کنید تا آن ها را جذاب کنید.

می توانید از یادداشت های شخصی سازی شده و لیبل آماده در داخل جعبه استفاده کنید تا توجه مشتری خود را جلب کنید. می توانید الگوهای طرح انتزاعی را در داخل جعبه چاپ کنید و از چاپ یک یا دو رنگ برای سطح بیرونی جعبه بسته بندی، استفاده کنید.

یک شخصیت کوچک اضافه کنید

در نهایت، شما خارج از چارچوب فکر می کنید که مشتریان خود را از طریق بسته بندی خود جذب کنید. برای این منظور می توانید هر کاراکتر دلپذیر کوچکی را اضافه کنید تا شکل شیک بسته بندی محصول خود را بسازید. بنابراین می توانید از بسته بندی های خانه ای شکل برای محصولات یا پاپ کورن خود استفاده کنید.

به طور مشابه، می توانید اقلام خرده فروشی خود را در بسته بندی چمدانی که زیبا و جذاب به نظر می رسند، بسته بندی کنید. بعلاوه، می توانید از سبک جعبه کتاب که شبیه کتاب است، استفاده کنید و فوراً توجه مشتری خود را جلب کنید. و می ‌توانید از هر اثر هنری و سبکی در سایه‌ های مختلف برای بسته‌ بندی محصولات با اندازه یکسان مطابق با موضوع استفاده کنید.

تولید و چاپ انواع جعبه اختصاصی در تیراژ بالا در دیان چاپ

یکی از دغدغه های مشتریان خرید بسته بندی درتیراژ بالا است، حالا این بسته بندی می تواند جعبه یا کارتن باشد یا چاپ لیبل.

چاپ جعبه اختصاصی در تعداد زیاد در دیان چاپ یکی از تخصص های این مجموعه می باشد. اگر نیاز به دیگر بسته بندی ها و یا چاپ اقلام دیگر چاپی مثل چاپ لیبل، چاپ کارتن، جعبه سازی، کارتن سازی، تولید و چاپ هاردباکس، چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ ساک دستی کاغذی، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور دارید حتما به سایت https://dianchap.com مراجعه کنید و یا با شماره 09129498410 در تماس باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو