بهترین انیمه های 2024 ؛ 13 انیمه جدید 2024

بهترین انیمه های 2024 ؛ 13 انیمه جدید 2024


منبع: فیگار

2

1402/11/23

20:57


2024 به عنوان یک سال برجسته برای طرفداران انیمه شناخته می‌شود. با فیگار همراه باشید تا بهترین انیمه های 2024 را به شما معرفی کنیم.

بهترین انیمه های 2024 ؛ 13 انیمه جدید 2024

2024 به عنوان یک سال برجسته برای طرفداران انیمه شناخته می‌شود. با فیگار همراه باشید تا بهترین انیمه های 2024 را به شما معرفی کنیم.

انتظار می‌رود که سال 2024 نسل جدیدی از انیمه‌ها را به همراه داشته باشد و با داستان‌های هیجان انگیز، عناوین برجسته‌ای را به علاقه‌مندان انیمه هدیه کند. در این سال شاهد رشد بیشتر در دسته‌بندی‌های مختلف انیمه‌ها خواهیم بود؛ از ژانر علمی تخیلی گرفته تا درام‌های عمیق، انیمه های جدید 2024 همه سلیقه‌ها را پوشش خواهند داد.

هنر و تکنیک در تولید انیمه‌ها به سطحی نوین خواهد رسید. استفاده از ابزارها و تکنولوژی‌های پیشرفته برای ایجاد صحنه‌های بازیگری، جزئیات دقیق و جهان‌سازی واقع‌گرایانه، تجربه‌ی بصری بی‌نظیری را برای تماشاگران به ارمغان می‌آورد. در این مقاله از فیگار قصد داریم تا شما را با مورد انتظارترین و بهترین انیمه های 2024 آشنا کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار انیمه و انیمیشن مراجعه کنید.


بهترین انیمه های 2024

به علاوه، سال 2024 شاهد تلفیق سبک‌ها و ژانرهای مختلف در انیمه‌ها خواهیم بود. از ترکیب عناصر عاشقانه و ماجراجویی گرفته تا ترکیب کمدی و درام، هر انیمه به صورت بی‌نظیری داستان خود را تعریف خواهد کرد.

در ادامه لیست انیمه های جدید 2024 را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار نوشته شده است.

بهترین انیمه های 2024

بهترین انیمه های 2024

انتظار می‌رود که جدیدترین انیمه های 2024 داستان‌هایی فراموش‌نشدنی، شخصیت‌های خوب و تکنیک‌های هنری برجسته داشته باشند. این سال یک فرصت مناسب برای علاقه‌مندان به انیمه است تا در جهان فانتزی و خلاقانه‌ی این آثار شگفت‌انگیز غرق شوند. در ادامه با بهترین انیمه های 2024 آشنا خواهید شد.

هایکیو (Haikyuu!! Movie: Gomisuteba no Kessen)

بهترین انیمه های 2024

  • تاریخ انتشار: 16 فوریه 2024 (27 بهمن 1402)
  • کارگردان: سوسومو میتسوناکا
  • ژانر: ورزشی، کمدی، درام

هایکیو!! توانسته انقلاب بزرگی در ژانر ورزشی انیمه ایجاد کند. داستان این اثر، یک ترن هوایی هیجان انگیز از احساسات است که روح تسلیم ناپذیر والیبالیست‌های دبیرستانی را به تصویر می‌کشد که برای شهرت و موفقیت، تمام تلاش خود را می‌کنند.

تیم والیبال دبیرستان کاراسونو یکی از بهترین تیم‌های والیبال ژاپن بود، اما آنها اکنون تمام شهرت خود را از دست داده‌اند و زمانی که یک استعداد غیرمنتظره به نام «شویو هیناتا» ظاهر می‌شود، همه چیز تغییر می‌کند.

چیزی که هایکیو!! را با دیگر انیمه‌های ورزشی متفاوت می‌کند، داستان سرایی درخشان، شخصیت‌های عمیق و تعهد آن به ورزش والیبال است. با هر قسمت، بینندگان به زندگی این ورزشکاران جوان جذب می‌شوند و پیروزی‌ها و شکست‌های آنها را احساس می‌کنند.

رفاقت و کار تیمی بین تیم کاراسونو بسیار مهم است. هر یک از اعضا نقاط قوت و ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد. این فیلم انیمه ای جدید 2024 آخرین آرک مانگای این اثر را روایت خواهد کرد.

کیزومونوگاتاری (Kizumonogatari: Koyomi Vamp)

بهترین انیمه های 2024

  • تاریخ انتشار: 12 ژانویه 2024 (22 دی 1402)
  • کارگردان: تاتسویا اویشی
  • ژانر: اکشن، رازآلود، ماوراء طبیعی

کیزومونوگاتاری، یک اقتباس بسیار تحسین‌شده از سری رمان‌های نیسیو ایسین است که بینندگان را در دنیایی مسحورکننده از تاریکی، موجودات ماوراء‌طبیعی و نفرین‌های شکست‌ناپذیر فرو می‌برد. این داستان گیرا در ترکیبی منحصربه‌فرد از جلوه‌های بصری، توسعه شخصیت‌های پیچیده و روایت هیجان‌انگیز، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

کیزومونوگاتاری داستانی درباره دگرگونی و رستگاری روایت می‌کند. این داستان حول محور «کویومی آراراگی»، یک دانش‌آموز دبیرستانی معمولی می‌چرخد که پس از برخورد تصادفی با یک خون‌آشام مرموز به نام «آسرولا اوریون»، درگیر دنیایی از اتفاقات عجیب‌وغریب می‌شود.

این برخورد، «آرارگی» را در آستانه مرگ قرار می‌دهد، اما او به طور معجزه‌آسایی به عنوان یک خون آشام زنده می‌ماند. اکنون، او باید به صورت یک موجود ماوراطبیعی زندگی کند، با انسانیت خود کنار بیاید و در عین حال با تهدیدات ماوراء‌طبیعی که در سایه‌ها پنهان شده‌اند بجنگد. این کارتون انیمه ای جدید 2024 جزئی از سه گانه فیلم‌های کیزوموگاتاری است و می‌تواند به عنوان یکی از بهترین انیمه های 2024 شناخته شود.

گاندام (Kidou Senshi Gundam SEED Freedom)

بهترین انیمه های 2024

  • تاریخ انتشار: 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402)
  • کارگردان: میتسو فوکودا
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی

Mobile Suit Gundam که اغلب با نام Gundam شناخته می‌شود، یک فرنچایز افسانه‌ای و نمادین بوده که تاثیری پاک نشدنی در دنیای انیمه‌های مکا و علمی تخیلی بر جای گذاشته است. فرنچایز این کارتون انیمه ای جدید 2024 که توسط «یوشیوکی تومینو» ساخته شد، اولین بار در سال 1979 منتشر و از آن زمان به دنیای گسترده‌ای از گاندام‌های بزرگ تبدیل شده است که همچنان مخاطبان را در سراسر جهان مجذوب خود می‌کند.

محبوبیت زیاد این فرنچایز باعث شده تا فیلم جدید سری گاندام در لیست انیمه های جدید 2024 سایت Myanimelist قرار بگیرد. گاندام، مضامین پیچیده‌ای از جنگ، اخلاق و شرایط مختلف انسانیت را به تصویر می‌کشد که در دنیایی آینده‌نگر قرار دارد و در آن ربات‌های انسان‌نمای غول‌پیکر، معروف به لباس‌های متحرک یا گاندام، در مرکز صحنه قرار می‌گیرند.

این ماشین‌های عظیم فقط ابزار تخریب نیستند، بلکه نماد امیدها، آرمان‌ها و درگیری‌های بشری هستند. گاندام به صورت ماهرانه پیامدهای جنگ، بهای صلح و خطوط مبهم بین خوب و بد را بررسی کرده و آن را به سفری هیجان‌انگیز و احساسی برای بینندگان تبدیل می‌کند. فیلم Kidou Senshi Gundam SEED Freedom ادامه‌ای از این فرنچایز بزرگ و محبوب است و توانایی تبدیل شدن به یکی از بهترین انیمه های 2024 را دارد.

فرار خونی (Bloody Escape: Jigoku no Tousou Geki)

بهترین انیمه های 2024

  • تاریخ انتشار: 5 ژانویه 2024 (15 دی 1402)
  • کارگردان: گورو تانیگوچی
  • ژانر: اکشن، درام، علمی تخیلی، ماوراء طبیعی

Bloody Escape: Jigoku no Tousou Geki یکی از بهترین انیمه های 2024 است. پس از آزمایش‌های انسانی که «کیساراگی» را به یک سایبورگ تبدیل می‌کند، او توسط سازمان‌های متعددی که شامل گروهی از خون‌آشام‌ها، شوالیه‌ها و یاکوزا هستند، تحت تعقیب قرار می‌گیرد. کیساراگی باید از بدن سایبورگ و خون منحصر به فرد خود برای زنده ماندن و فرار از این گروه‌ها استفاده کند.

دختران جادویی مادوکا (Mahou Shoujo Madoka★Magica Movie 4: Walpurgis no Kaiten)

بهترین انیمه های 2024

  • تاریخ انتشار: 2024
  • کارگردان: آکییوکی شینبو
  • ژانر: درام، فانتزی

Puella Magi Madoka Magica یک انیمه جادویی است که طرفداران زیادی دارد. فیلم جدید این سری، قرار است یکی از جدیدترین انیمه های 2024 باشد. در نگاه اول، احتمال دارد این انیمه یک داستان معمولی از دختران جوان باشد که قدرت جادویی برای مبارزه با نیروهای شیطانی به دست می‌آورند، اما در زیر این نمای ظاهراً بی‌گناه، روایتی تاریک و احساسی نهفته است که قهرمانان داستان را به چالش می‌کشد.

داستان حول محور «مادوکا کانام»، یک دانش‌آموز معمولی می‌چرخد ​​که همراه با دوستانش، با موجودی مرموز به نام «کیوبی» آشنا می‌شوند. «کیوبی» به آنها فرصت تبدیل شدن به دختران جادویی را می‌دهد تا عمیق‌ترین آرزوهای خود را برآورده کنند، اما این قدرت هزینه سنگینی دارد. همانطور که «مادوکا» و دوستانش وارد دنیای دختران جادویی می‌شوند، به حقیقت تلخ در مورد نقش‌های خود و عواقب وحشتناکی که با انتخاب‌هایشان می‌آید، پی می‌برند.

یکی از ویژگی‌های برجسته Puella Magi Madoka Magica، توسعه شخصیت استثنایی آن است. به هر دختر جادویی داستانی پیچیده و انگیزه‌های منحصربه‌فرد داده می‌شود. این مجموعه به طرز ماهرانه‌ای عناصر تاریک و روان‌شناختی را با نبردهای جادویی خیره‌کننده ترکیب می‌کند. این انیمه سینمایی جدید 2024 قرار است چهارمین فیلم این مجموعه باشد.

اوورلرد (Overlord Movie 3: Sei Oukoku-hen)

بهترین انیمه های 2024

  • تاریخ انتشار: 2024
  • کارگردان: کوگانه مارویاما
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، فانتزی

فیلم Overlord یکی از پرطرفدارترین انیمه های جدید 2024 است که بینندگان را در دنیای مسحورکننده‌ای از مضامین فانتزی، ماجراجویی و جنگ استراتژیک غرق می‌کند. داستان در یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین (MMORPG) که با نام Yggdrasil شناخته می‌شود، اتفاق می‌افتد. داستان این انیمه حول محور قهرمان داستان، «مومونگا»، بازیکنی قدرتمند می‌چرخد که وقتی سرورهای بازی در حال خاموش شدن هستند، خود را در دام بازی می‌بیند.

در کمال تعجب، او در دنیای بازی آنطور که انتظار می‌رود محو نمی‌شود. در عوض، تمام شخصیت‌های غیرواقعی در بازی به افراد واقعی تبدیل می‌شوند. «مومونگا» با شخصیت درون بازی خود، جادوگر آندد قدرتمند، ماجراجویی خود را برای کشف اسرار این دنیای جدید آغاز می‌کند.

تلاش او برای اثبات تسلط خود به عنوان یک موجود برتر در این قلمرو مجازی است. به عنوان آینز، او ارتشی از پیروان وفادار را فرماندهی می‌کند که هر کدام دارای توانایی‌ها و شخصیت‌های منحصربه‌فردی هستند که شخصیت‌های متنوع و جذابی را به وجود می‌آورند. با توجه به داستان جذاب این انیمه و فیلم جدید آن، می‌توان انتظار داشت که Overlord Movie 3 به بهترین انیمه 2024 تبدیل شود.

این اثر به طرز ماهرانه‌ای عناصر فانتزی تاریک، دسیسه‌های سیاسی و دنیای پیچیده را با هم ترکیب می‌کند تا یک انیمه ایسکای جذاب را به شما ارائه دهد. فیلم جدید این فرانچایز می‌تواند یکی از بهترین انیمه های 2024 باشد.

بوچی سنگی (Bocchi the Rock! Movie)

بهترین انیمه های 2024

  • تاریخ انتشار: 2024
  • کارگردان: کییچیرو سایتو
  • ژانر: کمدی

Bocchi the Rock یکی از پرطرفدارترین انیمه های جدید 2024 است که مانگای آن در سال 2017 منتشر شد و تأثیری ماندگار بر طرفداران این رسانه گذاشت. این داستان سرگرم‌کننده که توسط «موریتاکا یاماموتو» ساخته شده است، داستان زندگی «بوچی» را روایت می‌کند. Bocchi the Rock داستانی درباره خودیابی، هویت و قدرت دوستی است.

«بوچی» دختری درونگرا و مضطرب بوده که مصمم است با شروع مدرسه راهنمایی، چندین دوست پیدا کند. ویژگی منحصر به فرد «بوچی» این است که با استفاده از یک سنگ با دیگران ارتباط برقرار می‌کند. همین به او لقب Bocchi the Rock را داده است.

ده شمار (Ten Count)

بهترین انیمه های 2024

  • تاریخ انتشار: 19 ژانویه 2024 (29 دی 1402)
  • کارگردان: سو تومویا
  • ژانر: درام، عاشقانه

Ten Count یکی از بهترین انیمه های 2024 است که طرفداران زیادی دارد. «تاداومی شیروتانی» منشی رئیس شرکت Tosawa Corporation است. از ناتوانی در خروج از خانه بدون یک جفت دستکش گرفته تا تمیز کردن شدید دستانش و اختلال فکری او را از هر نظر محدود می‌کند.

هنگامی که رئیس او دچار یک حادثه می‌شود، توسط یک مرد جوان مرموز نجات می‌یابد که همان لحظه ناپدید می‌شود. با توجه به محبوبیت بالای «مانهوا» و تیم سازنده، این اثر به یکی از بهترین فیلم های انیمه 2024 تبدیل شد.

مدرسه قهرمانانه من (Boku no Hero Academia: The Movie)

بهترین انیمه های 2024

  • تاریخ انتشار: 2 آگوست 2024 (12 مرداد 1403)
  • کارگردان: کوهی هوریکوشی
  • ژانر: اکشن، فانتزی، ماجراجویی

در دنیایی که ابرقدرت‌ها، معروف به «کویرکس»، بخشی از زندگی روزمره هستند، Boku no Hero Academia، یکی از انیمه های مورد انتظار 2024 ، ما را به سفری هیجان‌انگیز به زندگی «ایزوکو میدوریا» می‌برد. در این کارتون انیمه ای جدید 2024 ، «ایزوکو» در جامعه‌ای که تقریباً همه توانایی‌های منحصربه‌فردی دارند، به دنیا می‌آید، اما او جزئی از اشخاصی است که هیچ توانایی ندارند.

عزم تزلزل ناپذیر و شجاعت بی حد، «میدوریا» را به رویارویی با All Might، نماد صلح و بزرگترین قهرمان تمام دوران هدایت می‌کند. All Might پتانسیل باورنکردنی «ایزوکو» را تشخیص می‌دهد و او را به عنوان جانشینی برای به ارث بردن قدرت خود انتخاب می‌کند. این انیمه یکی از مورد انتظارترین آثار 2024 است.

بلو لاک (Blue Lock: Episode Nagi)

بهترین انیمه های 2024

  • تاریخ انتشار: 19 آوریل 2024 (31 فروردین 1403)
  • کارگردان: شونسوکه ایشیکاوا
  • ژانر: ورزشی، درام

بلو لاک یکی از انیمه های مورد انتظار 2024 است که به دنیای هیجان‌انگیز فوتبال می‌پردازد و بینندگان را با اکشن جذاب و توسعه شخصیت‌های پیچیده، مجذوب خود می‌کند. بلو لاک که توسط «مونیوکی کانشیرو» ساخته شده است، تجربه‌ای جذاب و همه جانبه را برای علاقه مندان به انیمه ورزشی ارائه می‌دهد.

این انیمه در دنیایی اتفاق می‌افتد که تیم ملی فوتبال ژاپن با بحران مواجه است. بلو لاک ما را با قهرمان داستان، «یویچی ایساگی»، مهاجم جوان و با استعداد آشنا می‌کند.

در این روایت، یک سازمان مرموز به نام بلو لاک، 300 مهاجم برتر کشور را به خدمت می‌گیرد و آنها را در یک رقابت برای یافتن بهترین مهاجم که می‌تواند ژاپن را به سمت شکوه فوتبال سوق دهد، در مقابل یکدیگر قرار خواهد داد. از نظر بسیاری، Blue Lock: Episode Nagi بهترین انیمه 2024 خواهد بود.

گیون (Given (Zoku-hen))

بهترین انیمه های 2024

  • تاریخ انتشار: 27 ژانویه 2024 (7 بهمن 1402)
  • کارگردان: نوریکو هاشیموتو
  • ژانر: عاشقانه، درام

Given یکی از انیمه های مورد انتظار 2024 است که عمیقاً به دنیای موسیقی، عشق و رشد شخصی می‌پردازد. این انیمه یک تعادل عالی بین توسعه شخصیت و روایت خط داستانی‌اش برقرار می‌کند و همین آن را در قلمرو انیمه‌های عاشقانه و تکه‌ای از زندگی برجسته کرده است.

داستان این انیمه جدید 2024 حول محور «ریتسوکا اونویاما» می‌چرخد، یک گیتاریست با استعداد که خود را در یک مسیر خلاقانه می‌بیند و در جستجوی معنی در موسیقی خود است. زندگی او زمانی تغییر غیرمنتظره‌ای پیدا می‌کند که به طور تصادفی با «مافیو ساتو»، مرد جوان مرموزی که گیتاری شکسته و گذشته‌ای غم انگیز دارد، آشنا می‌شود.

از آنجایی که «ریتسوکا» به درخواست کمک «مافیو» در سکوت جلب می‌شود، تصمیم می‌گیرد به او نحوه نواختن گیتار را آموزش دهد. این فیلم جدید که ادامه داستان این مجموعه است، به یکی از بهترین انیمه های 2024 تبدیل شد.

رتبه بندی پادشاهان (Ousama Ranking Movie)

بهترین انیمه های 2024

  • تاریخ انتشار: 2024
  • کارگردان: نامشخص
  • ژانر: فانتزی، ماجراجویی

اوساما رنکینگ که با نام رتبه بندی پادشاهان به عنوان یکی از مورد انتظارترین انیمه های 2024 شناخته می‌شود، اثری دل نشین است که فیلم جدید آن می‌تواند به یکی از بهترین انیمه های 2024 تبدیل شود. این انیمه با داستان گویی غنی و شخصیت‌های دوست داشتنی خود، بینندگان را جذب خود می‌کند.

داستان این انیمه جدید 2024 در یک دنیای جادویی قرون وسطایی اتفاق می‌افتد و حول محور شاهزاده جوانی به نام «بوجی» می‌چرخد که ناشنوا به دنیا می‌آید و به دلیل ناتوانی درک شده‌اش برای لقب پادشاهی مناسب نیست. با وجود این موضوع، «بوجی» دارای روحیه تسلیم ناپذیر برای اثبات خود است.

او با دوست وفادارش، «کاگه» که چهره‌ای مبهم و مرموز است، همراه می‌شود. آنها با هم در دنیایی پر از دسیسه، خطر و چالش‌هایی که عزم آنها را آزمایش می‌کند، حرکت خواهند کرد. پیوند بین این دو نفر در قلب سریال قرار دارد و قدرت عمیقی را که می‌توان در دوستی پیدا کرد را به نمایش می‌گذارد. به دلیل همین پیوند قوی است که فیلم جدید این مجموعه به عنوان یکی از بهترین فیلم های انیمه 2024 شناخته می‌شود.

مونونوکه (Mononoke Movie)

بهترین انیمه های 2024

  • تاریخ انتشار: 2024
  • کارگردان: کنجی ناکامورا
  • ژانر: ترسناک، راز آلود، ماوراء الطبیعی

Mononoke یک مجموعه معمایی و یک فیلم انیمه ای جدید 2024 است که از مرزهای داستان سرایی عادی فراتر می‌رود تا تجربه‌ای فوق‌العاده به بینندگان ارائه دهد. داستان حول محور یک فروشنده دارو می‌چرخد، یک مرد مرموز که در دوره ادو ژاپن سفر می‌کند.

فروشنده دارو که دارای شمشیرهای افسانه‌ای بوده، به دنبال کشف حقیقتی است که در ارواح معروف به مونونوکه وجود دارد. برای انجام این کار، او باید عمیقاً در روان کسانی که توسط این موجودات ماوراء طبیعی تسخیر شده‌اند، جست و جو کند و اسرار گذشته آنها و احساسات پنهانی را که باعث تولد این مظاهر انتقام جویانه می‌شود را کشف نماید. این اثر جزء بهترین انیمه های 2024 قرار می‌گیرد که در تابستان منتشر خواهد شد.

سوالات متداول در رابطه با بهترین انیمه های 2024

مورد انتظارترین انیمه های 2024 کدام انیمه‌ها هستند؟

با نگاه به سایت معتبر Myanimelist، می‌توان گفت که پرطرفدارترین انیمه های جدید 2024 آثاری مانند Boku no Hero Academia: The Movie، Bocchi the Rock! Movie، و Haikyuu!! Movie: Gomisuteba no Kessen هستند.

روایت انیمه Blue Lock: Episode Nagi به چه صورت خواهد بود؟

انیمه Blue Lock: Episode Nagi که به عنوان یکی از بهترین فیلم های انیمه 2024 شناخته می‌شود، داستان کلی فصل اول انیمه بلو لاک را از نگاه شخصیت «ناگی» روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو