بهترین انیمه های استودیو Pierrot ؛ از بلیچ تا شهرهای اسرارآمیز طلا

بهترین انیمه های استودیو Pierrot ؛ از بلیچ تا شهرهای اسرارآمیز طلا


منبع: فیگار

4

1402/6/23

21:59


استودیو پیروت، از بهترین استودیو‌های انیمه است که تا کنون آثار ماندگاری به وجود آورده. در کنار ما باشید تا با بهترین انیمه های استودیو Pierrot آشنا شوید.

بهترین انیمه های استودیو Pierrot ؛ از بلیچ تا شهرهای اسرارآمیز طلا

استودیو پیروت، از بهترین استودیو‌های انیمه است که تا کنون آثار ماندگاری به وجود آورده. در کنار ما باشید تا با بهترین انیمه های استودیو Pierrot آشنا شوید.

استودیو پیروت رتبه‌ای بالا در بخش پرفروش‌ترین استودیوهای انیمه دارد و همچنین کارهای بی‌نظیری را تولید کرده است. در ادامه،برخی از بهترین انیمه های جهان که توسط آن‌ها ساخته شده را طبق IMDb معرفی می‌کنیم.

بهترین انیمه های استودیو Pierrot

شما می‌توانید فهرست برترین انیمه های استودیو Pierrot را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین انیمه های استودیو Pierrot

برجسته ترین انیمه های استودیو Pierrot

ساخت انیمه واقعاً سخت است! عوامل زیادی در ساخت یک انیمه نقش دارند، مانند انیمیشن، کارگردانی، ترکیب صحنه‌ها و موسیقی. به وجود آمدن اکثر انیمه‌ها تقریباً یک معجزه است ، و یکی از شرکت‌هایی که در صنعت انیمه تجربه کافی دارد، استودیو پیروت است.

استودیو پیروت، بیشتر به خاطر سریال‌های نبرد شونن خود شناخته می‌شود، بعضی از آن‌ها کوتاه و بعضی طولانی هستند. چند نمونه از آن‌ها شامل ناروتو، یو یو هاکاشو، بلیچ و بلک کلوور است. با این همه نمایش در زیر دست‌شان، کدام یک به اوج می رسند؟ استودیو پیروت با یک مجموعه از انیمه‌های برتر، قدیمی و جدید، می‌تواند شما را به یک اعتقاد کامل برساند!

Bleach

بهترین انیمه های استودیو Pierrot

محبوب ترین انیمه های استودیو Pierrot
  • امتیاز: 8.1

بلیچ یکی از بهترین انیمه های استودیو Pierrot ، انیمه‌ای است که در آن شخصیت اصلی به نام ایچیگو، یک دانش‌آموز دبیرستانی، به یک فرشته روح تبدیل می‌شود و باید تبدیل به یک جنگجوی قوی شود تا از افرادی که دوستشان دارد محافظت کند. این سریال که از تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۰۴ تا ۲۷ مارس ۲۰۱۲ پخش شد، با طراحی شخصیت‌های جالب و سبک خاص خود، یکی از بهترین انیمه‌های استودیو پیرو در دهه ۲۰۰۰ به شمار می‌رود.

بلیچ با نابود کردن شیاطین و حفاظت از جهان در برابر هالوها، با هیچ سریال شونن دیگری قابل مقایسه نیست.

Yona Of the Dawn

بهترین انیمه های استودیو Pierrot

پر طرفدارترین انیمه های استودیو Pierrot
  • امتیاز: 8.1

آیا تا به حال خودت را در حال بازی کردن بازی (Fire Emblem) یافته‌ای و فکر کرده‌ای که این بازی به یک انیمه عالی تبدیل شود؟ خب، (Yona of the Dawn) به عنوان یکی از بهترین انیمه های استودیو Pierrot برای شما در دسترس است. (Yona of the Dawn) داستان شاهدخت کشور کوکا (Kouka)، یونا را دنبال می‌کند و داستان رشد او را از یک شاهدخت بی‌مصرف به یک جنگجوی قوی نشان می‌دهد.

این انیمه در تاریخ 7 اکتبر 2014 آغاز شد و در تاریخ 24 مارس 2015 به پایان رسید. محور اصلی این سریال، جمع‌آوری متحدان یونا و تبدیل شدن او به یک جنگجوی بهتر است تا بتواند وطن خود را پس بگیرد و به رهبر واقعی تبدیل شود که همیشه قرار بود باشد.

Naruto

بهترین انیمه های استودیو Pierrot

برترین انیمه های استودیو پیروت
  • امتیاز: 8.3

در دهه 2000، ناروتو به عنوان نمادی برای سریال‌های شونن شناخته می‌شد. ناروتو یکی از بزرگترین سریال‌های مانگا و انیمه زمان خود بود. ناروتو در تاریخ ۳ اکتبر ۲۰۰۲ به روی آنتن رفت و در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۰۷ به پایان رسید. ناروتو نیمه اول سفر ناروتو اوزوماکی برای تبدیل شدن به هوکاگه را پوشش می‌دهد و درست قبل از پرش زمان متوقف می‌شود.

با مبارزات بزرگ، شخصیت‌های دوست‌ داشتنی و درام جذاب، ناروتو همه چیز را دارد و برای تقریبا هر طرفدار جدید انیمه‌، یک قطعه اساسی شونن شده است.

بیشتر بخوانید: کدام یک از شخصیت‌های ناروتو می‌تواند ساسکه را زیر دست و پا له کند؟

Hikaru no Go

بهترین انیمه های استودیو Pierrot

مشهورترین انیمه های استودیو Pierrot
  • امتیاز: 8.3

هیکارو نو گو یک انیمه ورزشی درباره‌ی شیندو هیکارو 12 ساله و سفر او برای تبدیل شدن به یک بازیکن برجسته گو است. در صورتی که آگاه نیستید، گو یک بازی رقابتی روی یک تخته گو بازی می‌شود و هدف این است که قلمرو بیشتری از تخته را نسبت به حریف خود پوشش دهید.

هیکارو نو گو که در تاریخ 10 اکتبر 2001 به روی آنتن رفت و در تاریخ 26 مارس 2003 به پایان رسید، یک نمونه عالی از مفهوم به ظاهر خسته کننده است ولی به خوبی انجام شده است. انیمیشن و تصاویر این سریال را از سایر انیمه‌های ورزشی آن زمان متمایز می‌کند و یک داستان ورزشی رضایت‌بخش را ارائه می‌دهد.

Yu Yu Hakasho: Ghost Files

بهترین انیمه های استودیو Pierrot

  • امتیاز: 8.4

یوشیهیرو توگاشی به خاطر کار خود در (هانتر x هانتر) و انیمه فوق العاده یو یو هاکاشو شناخته می‌شود. یو یو هاکاشو که در تاریخ 10 اکتبر 1992 به روی آنتن رفت و در تاریخ 7 ژانویه 1995 به پایان رسید، یک انیمه کلاسیک فرهنگی درباره یوسوکه اورامشی، قهرمان سخت‌کوش مورد علاقه‌مان است.

این انیمه درباره یوسوکه است که پس از مرگ به یک کارآگاه روح تبدیل می‌شود. او باید با شیاطین ترسناک و دشمنان قدرتمند مواجه شود و در عین حال یاد بگیرد که به اندازه کافی قوی باشد تا از دوستان و خانواده‌اش محافظت کند. این سریال دارای انتخاب شخصیت‌های دوست‌داشتنی و یک موسیقی ترسناک است و به راحتی یکی از محصولات پرطرفدار استودیو پیروت محسوب می‌شود.

Rurouni Kenshin: Wandering Samurai

بهترین انیمه های استودیو Pierrot

  • امتیاز: 8.5

سامورایی‌های پرسه زن یکی از عناصر اساسی در ادبیات و رسانه کلاسیک ژاپنی محسوب می‌شوند. رورونی کنشین که جزء بهترین انیمه های استودیو Pierrot است، در تاریخ 10 ژانویه 1996 به روی آنتن رفت و در تاریخ 8 سپتامبر 1998 پخش خود را به پایان رساند. این انیمه داستان قاتل سابق به نام هیتوکیری باتوسای را دنبال می‌کند که به سامورایی گشت‌زنی به نام کنشین هیمورا تبدیل می‌شود.

کنشین در سراسر ژاپن سفر می‌کند و دفاع از ضعیفان را به عهده می‌گیرد در حالی که با تهدیدات حال و گذشته مواجه می‌شود. مانند یک داستان خفن، در این انیمه شخصیت‌ها جذاب هستند و مبارزات شمشیری هیجان‌انگیزی دارند. اگر عاشق اکشن مبارزه با شمشیر هستید، این انیمه یکی از بهترین‌هاست.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمه های اکشن، شمشیری و رزمی تاریخ سینما

Naruto: Shippuden

بهترین انیمه های استودیو Pierrot

  • امتیاز: 8.5

قسمت دوم داستان ناروتو، ناروتو شیپودن، قسمتی بلندتر و محبوب‌تر از انیمه ناروتو است. این قسمت در تاریخ 15 فوریه 2007 به روی آنتن رفت و در تاریخ 23 مارس 2017 به پایان رسید.

ناروتو برگشته و بهتر از همیشه است. کیفیت انیمیشن افزایش یافته و برخی از بهترین مبارزات شونن در تاریخ در آن قرار دارند. قسمت‌هایی مانند جنگ نینجا و حمله پین برجسته‌‌ترین سکانس‌های این سریال هستند. کارکترهای ناروتو و ساسکه به خوبی نوشته شده‌اند و مبارزه آن‌ها در پایان سریال بسیار سخت و شدید است.

پایان داستان برای طرفدارانی که سریال را دنبال کرده‌اند، رضایتبخش است و موسیقی آن فوق‌العاده است. به آن نگاهی بیندازید، ارزش زمان شما را دارد.

Great Teacher Onizuka

بهترین انیمه های استودیو Pierrot

  • امتیاز: 8.6

بودن یک معلم آسان نیست، حتی برای یک عضو سابق گروه خلافکار. اونیزوکا یک رویا در زندگی دارد و آن هم تبدیل شدن به بزرگترین معلم تاریخ است. (GTO) که در تاریخ 30 ژوئن 1999 به روی آنتن رفت و در تاریخ 17 سپتامبر 2000 به پایان رسید، این انیمه درباره کلاس و دانش‌آموزان است و به آن‌ها کمک می‌کند تا از مشکلات و ترس‌هایشان عبور کنند.

اگر کودکی مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد، اونیزوکا راهی پیدا می‌کند تا به قلدرها درس بیاموزد و به قربانی کمک خواهد کرد تا به یک شخص بهتر تبدیل شود. اگرچه انیمیشن این سریال چیزی خارق‌العاده نیست، اما آغازهای آن آزمایشی بوده و از لحاظ بصری جالب هستند. اگر شما علاقه‌مند به سریال کلاس ترور هستید و می‌خواهید بیشتر از معلمان در حال کار ببینید، GTO یکی از بهترین انیمه های استودیو Pierrot ، سریالی کاملاً مناسب برای شما است.

Ninja Robots

بهترین انیمه های استودیو Pierrot

  • امتیاز: 8.6

اگر شما از نینجاها و ماشین‌ها (مک) خوشتان می‌آید، این سریال برای شماست. (Ninja Robots) یکی از بهترین انیمه های استودیو Pierrot که در تاریخ 6 اکتبر 1985 به روی آنتن رفت و در تاریخ 27 ژوئیه 1986 به پایان رسید، یک سریال ماجراجویی علمی-تخیلی درباره یک کودک به نام جو مایا که در مریخ زندگی می‌کند و یک شاهزاده از سیاره رادوریو که باید در مقابل امپراتور شرور زابوم بجنگد است.

برای این کار، جو و دوستانش سه مک قدرتمند و نینجاهایی مکانیکی به نام توبیکاژ برای مبارزه با شروران و تبدیل شدن به قهرمانان دارند. اگرچه انیمیشن قدیمی است، اما داستان آن کلاسیک و بسیار جذاب است، همچنین صحنه‌های مبارزه‌ای در آن بسیار هیجان انگیز هستند.

The Mysterious Cities of Gold

بهترین انیمه های استودیو Pierrot

  • امتیاز: 8.7

در انتهای نوشتار بهترین انیمه های استودیو Pierrot لازم به ذکر است که انیمه The Mysterious Cities of Gold معروف‌ترین انیمه‌ی استودیو پیروت همچنین یکی از قدیمی‌ترین پروژه‌های آن‌ها تاکنون است. شهرهای اسرارآمیز طلا یک انیمه آموزشی است که بسیار متفاوت نسبت به رقباست، این انیمه ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای دارد که آن را بی‌نظیر می‌کند. این انیمه که در تاریخ 29 ژوئن 1982 به روی آنتن رفت و در تاریخ 7 ژوئن 1983 به پایان رسید، درباره پسری به نام استبان و دوستانش است که در جستجوی شهرهای اسرارآمیز طلا هستند.

از آنجایی که داستان در سال 1532 رخ می‌دهد، این انیمه درباره فرهنگ هندی و حتی تاریخ آمریکای جنوبی و اسپانیا صحبت می‌کند. این انیمه اصلاح شده برای کودکان است، اما دارای بالغیت و عشق به یادگیری است که آن را جالب می‌کند. تماشای انیمه‌های قدیمی مانند این نشان می‌دهد که چگونه یک شرکت مانند استودیو پیروت در طول دهه‌ها تکامل یافته و در زندگی بخشیدن به انیمه بهتر شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های استودیو Pierrot سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو