آموزش تبدیل گوشی به دسته بازی کامپیوتر و تلویزیون

منبع: پلازا

2

1402/11/24

08:24


آموزش تبدیل گوشی به دسته بازی کامپیوتر و تلویزیون

گیمرهای بسیاری با دیدن عنوان این مطلب به دنبال تبدیل گوشی به دسته بازی خواهند بود که باید بدانید امروزه انجام چنین کاری امکان پذیر بوده است و ما تصمیم داریم شما را با روش انجام اینکار آشنا کنیم. پس با پلازا در ادامه همراه باشید.

گیمرهای بسیاری از قیمت بالای بهترین دسته‌های بازی ناراضی هستند که شما نیز اگر جزو آن دسته افراد هستید، باید بدانید که با یکسری اقدامات ساده می‌توانید گوشی خود را تبدیل به یک دسته بازی کنید. برای یادگیری تبدیل گوشی به دسته بازی نیازی به انجام کار دشواری نیست زیرا با نصب یکسری برنامه‌های پیش‌نیاز، می‌توانید گوشی خود را به دسته بازی تبدیل کنید. در این زمینه گوشی شما مانند یک دسته بازی خواهد شد که از آن می‌توانید برای کامپیوتر و تلوزیون استفاده کنید.

فهرست مطالب

تبدیل گوشی به دسته بازی

امروزه صنعت گیم و بخش‌های مرتبط با آن با پیشرفت‌های بسیاری همراه بوده که یک نمونه بارز آن امکان تبدیل گوشی‌های هوشمند به دسته‌های بازی برای کامپیوتر و حتی تلوزیون بوده است. اگر برای اولین‌بار است که با چنین عنوانی مواجه شده‌اید باید بدانید که جهت تبدیل گوشی به دسته بازی نیازی به خرید ابزار خاصی نخواهید داشت و فقط از طریق نصب یکسری برنامه‌های کم حجم می‌توانید گوشی خود را به یک دسته بازی حرفه‌ای تبدیل کنید. با ما همراه باشید که در ادامه تصمیم داریم شما را به طور کامل با این مبحث آشنا کنیم.

آموزش تبدیل گوشی به دسته بازی برای کامپیوتر از طریق بلوتوث و وای فای

تبدیل گوشی به دسته بازی

جهت تبدیل نمودن گوشی هوشمند به یک دسته بازی، روش‌های مختلفی پیش روی شما وجود داشته است که باید بدانید یکی از مهم‌ترین آنها استفاده از بلوتوث و وای فای برای تبدیل نمودن گوشی به یک دسته بازی بوده است. اگر تصمیم دارید گوشی خود را از طریق موارد ذکر شده به کامپیوتر متصل کنید نیاز به دو برنامه خواهید داشت. در این زمینه باید برنامه‌های اندرویدی DroidJoy و Ultimate Gamepad را روی گوشی خود نصب کنید تا بتوانید گوشی خود را به عنوان یک دسته به کامپیوتر شناسایی نمایید. با نصب نمودن برنامه‌های فوق و وارد شدن به آنها از شما درخواست می‌شود که یک سرور را انتخاب کنید که با مشخص نمودن سرور و وارد کردن آن به کامپیوتر می‌توانید روند برقراری ارتباط میان گوشی و کامپیوتر را انجام دهید.

یکی دیگر از روش‌های تبدیل گوشی به دسته بازی برای کامپیوتر، استفاده از برنامه HandyGamePad Pro بوده است که این ابزار یک کنترلر عالی در گوشی محسوب می‌شود که امکان اتصال آن به کامپیوتر وجود داشته است. این برنامه به صورت رایگان در گوگل پلی قابل دانلود بوده اما موضوعی که باید به آن دقت داشته باشید یکی بودن آی پی گوشی و کامپیوتر بوده که در این زمینه پیشنهاد می‌شود اینترنت گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید تا با تغییر یافتن آدرس آی‌پی، شاهد بروز مشکلات متعدد نباشید. این برنامه با جزئیات بسیاری همراه بوده که می‌توانید بخش‌های مختلفی از آن را به صورت شخصی‌سازی ذخیره‌سازی کنید و بر اساس سبک و سلیقه خود از دسته بازی کمک بگیرید.

آموزش تبدیل گوشی به دسته بازی برای تلوزیون

تبدیل گوشی به دسته بازی

همانطور که شاهد بودی تبدیل گوشی به دسته بازی برای کامپیوتر با مشکلات خاصی همراه نبوده و با نصب یک سری برنامه‌های ساده و ارتباط اینترنت بین آنها می‌توانید بازی‌های کامپیوتری خود را از طریق گوشی‌های هوشمند مدیریت کنید. اما برای اینکه بتوانید گوشی خود را به یک دسته بازی برای تلویزیون تبدیل کنید نیاز به یک برنامه دیگر خواهید داشت زیرا برنامه‌های فوق در این زمینه کارایی ندارند.

در این زمینه برنامه Mobile Gamepad را می‌توانید از گوگل پلی دریافت کنید که با مشخص نمودن تنظیمات اولیه آن می‌توانید به آسانی گوشی خود را به تلویزیون متصل کنید و از راه دور بازی‌هایی که روی تلویزیون در اختیار دارید را اجرا نمایید. لازم به ذکر است بدانید که از این طریق می‌توانید بازی‌های مختلفی نظیر بازی پابجی و بازی کالاف دیوتی را به آسانی اجرا کنید اما موضوعی که باید به آن دقت داشته باشید سرعت اینترنت بالا بوده است که اگر از این مزیت برخوردار نیستید پیشنهاد می‌شود که به سراغ اجرای بازی‌های آنلاین نروید زیرا شاهد تاخیرهای مختلفی در این زمینه خواهید بود.

با نصب برنامه موبایل گیم پد، نیازی به انجام کار خاصی نخواهید داشت و فقط کافیست که مدل تلوزیون خود را دربرنامه مشخص کنید و با اتصال آن به سراغ اجرای بازی‌های خود بروید که برنامه‌های نامبرده رایگان هستند. اگر در این زمینه ابزار خوب دیگری را سراغ دارید که می‌تواند به کاربران جهت اجرای بازی در تلوزیون کمک نماید لطفا با ما همراه باشید و موارد پیشنهادی خود را برایمان به اشتراک بگذارید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید آموزش تبدیل گوشی به دسته بازی کامپیوتر و تلویزیون به پایان رسید و در این زمینه، درمدت زمان کوتاهی قادر به تبدیل نمودن گوشی به یک دسته بازی خواهید بود. لازم است بدانید که پیش‌نیازهای ساده این بخش سبب شده تا گیمرهای بسیاری از این طریق به سراغ تجربه جدیدی از بازی‌ها باشند. نظر شما نسبت به موارد ذکر شده چیست؟ شما عزیزان در ادامه می‌توانید نظر خود را نسبت به این موضوع بیان کنید و تجربیات خود را برایمان به اشتراک بگذارید. بی‌تردید نظرات شما در این زمینه سبب تقویت سطح کیفی مقاله خواهد شد و به دیگر کاربران سایت کمک خواهد نمود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو