۵ بهترین بازی های موبایلی شبیه کالاف دیوتی

۵ بهترین بازی های موبایلی شبیه کالاف دیوتی


منبع: پلازا

1

1402/11/30

13:37


۵ بهترین بازی های موبایلی شبیه کالاف دیوتی

با شنیدن کال اف دیوتی ذهن گیمرهای بسیاری به سمت درگیری‌های شدید و تیراندازی سوق داده می‌شود که در این مقاله تصمیم داریم شما را با تعدادی از بهترین بازی های شبیه کالاف دیوتی آشنا کنیم. پیشنهاد می‌شود با پلازا همراه باشید.

فرنچایز Call Of Duty این تضمین را به گیمرها می‌دهد که قرار است با یک ماهیت و گیم‌پلی تیراندازی جذاب مواجه باشند. بازی‌های کال اف دیوتی درنسخه و مدل‌های مختلفی عرضه شده است و همین موضوع سبب شده تا فرنچایز Call Of Duty به یکی از محبوب‌ترین کالکشن‌ها در دنیای بازی تبدیل شود. در همین زمینه به تعدادی از بهترین بازی های شبیه کالاف دیوتی اشاره خواهیم داشت که پیشنهاد می‌شود جهت آشنایی و بررسی هر یک ادامه این مقاله را از دست ندهید.

فهرست مطالب

بهترین بازی های شبیه کالاف دیوتی

اگر از دوست داران سری بازی‌های Call Of Duty هستید حتما برای شما نیز این موضوع رخ داده که به دنبال بازی‌های شبیه Call Of Duty باشید. اگر در این زمینه جستجوهای بسیاری انجام داده‌اید ولی چیزی عاید شما نشد، کافیست که درفهرست بهترین بازی های شبیه کالاف دیوتی با ما همراه باشید.

۱. بازی پابجی

بهترین بازی های شبیه کالاف دیوتی

  • استودیو سازنده : Krafton
  • پلتفرم‌های بازی : PC, PS5, PS4, Xbox Series X, Xbox One

بازی پابجی فراز و نشیب‌های بسیاری را از زمان عرضه تا به امروز سپری نموده است و همین موضوع سبب شده تا با تجربه پیشینه خود به عنوان یکی از بهترین بازی‌های بتل رویال شناخته شود. لازم است بدانید این بازی از زوایای بسیاری به کالاف دیوتی شبیه بوده است و همین موضوع سبب شده تا دوستداران فرنچایز کالاف دیوتی برای تجربه بازی جدیدی به سمت این محصول روی آورند.

طراحی برجسته و وجود مپ‌های مختلف در کنار حالت آنلاین بازی این فرصت را به شما می‌دهد تا با یک بازی هیجان انگیز و درگیرانه مواجه باشید. طبق آخرین اطلاعات به دست آمده این بازی محبوب‌ترین بازی آنلاین در سرویس استیم بوده است که نزدیک به ۳.۸ میلیون گیمر در طول روز از طریق این بازی سرگرم می‌شوند. از دیگر نکات برجسته پابجی می‌توان به طراحی دیدنی آن در کنار صداگذاری هیجان انگیز و وجود رویدادهای فصلی متنوع اشاره داشت.

با انتخاب کاراکتر مد نظر خود و گرفتن سلاح می‌توانید در مراحل بازی حضور پیدا کنید که نیازی به پرداخت هزینه برای حضور در بازی نبوده است. سبک بازی بدین شکل بوده که شما در کنار گروه دیگری از گیمرها از یک هواپیما روی یک جزیره فرود می‌آیید و به محض رسیدن پاهایتان به سطح زمین نبرد و درگیری شما آغاز خواهد شد. بسیاری از سلاح‌ها و تجهیزات موجود در بازی رایگان هستند که با پرداخت هزینه می‌توانید سلاح‌های جدیدی دریافت کنید و یا به دنبال سفارشی سازی آنها باشید.

۲. بازی Apex Legends

بهترین بازی های شبیه کالاف دیوتی

  • استودیو سازنده : Respawn Entertainment
  • پلتفرم‌های بازی : PC, PS5, PS4, Xbox Series X, Xbox One

دومین بازی این لیست، بازی Apex Legends است که بد نیست بدانید این بازی برای اولین بار در فوریه ۲۰۱۹ برای به چالش کشیدن فورتنایت و پابجی به صورت رایگان منتشر شد. این بازی امروزه بیش از ۵۰ میلیون گیمر را در خود جای داده است که بد نیست بدانید در طول سال‌های مختلف توانسته به عنوان یکی از جدی‌ترین رقبای بازی‌های نام برده و کالاف دیوتی وارزون شناخته شود. این بازی آنلاین شما را در کنار دو دوست دیگر قرار می‌دهد که با کمک یکدیگر باید به دنبال شکست دادن رقبا و حضور در یک تیراندازی پر جنب و جوش باشید. بر اساس تجربیات کاربران باید بدانید که این بازی قادر است شما را به گونه‌ای به چالش بکشد که سری بازی‌های کالاف دیوتی هرگز نتوانستند به این سطح دسترسی پیدا کنند. طراحی برجسته و وجود سلاح‌های مختلف در کنار سبک بازی کاربرپسند یکی از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این بازی بوده که شاهد انتشار آن برای پلتفرم‌های مختلف بوده‌ایم.

۳. بازی Free Fire

Free Fire

  • استودیو سازنده : Garena International
  • پلتفرم‌های بازی : اندروید و IOS

بازی فری فایر یکی دیگر از محصولات مشابه به کالاف دیوتی موبایل بوده که بد نیست بدانید در آن شاهد داستان و گیم پلی پیچیده‌ای خواهید بود. این بازی تیراندازی میزبان سلاح و تجهیزات متعددی بوده است که با جمع آوری اسلحه‌های موجود می‌توانید به دنبال بقا در طول گیم پلی بازی باشید. یکی از برجسته‌ترین نقاط قوت این بازی وجود ماموریت‌های ویژه بوده است که با پشت سر گذاشتن آنها می‌توانید امتیازات و پاداش‌های خوبی را از بازی دریافت کنید.

در کنار این موضوع لازم است بدانید که در طول بازی با ماشین‌های پیشرفته بسیاری مواجه خواهید شد که این موضوع سبب دشواری گیم پلی برای شما خواهد شد. برای عبور از مراحل دشوار بازی باید به سراغ یادگیری و استفاده از تاکتیک‌های متنوع بروید تا در زمان و مکان مناسب بتوانید از سد دشمنان عبور نمایید. طراحی دیدنی بازی فری فایر یکی دیگر از نقاط قوت آن محسوب می‌شود که لازم است بدانید شرکت سازنده در این زمینه با به کارگیری موتور گرافیکی قدرتمند و رسیدگی به جزئیات توانسته دنیای بصری و گرافیکی خوبی را در معرض دید قرار دهد. امروزه از این بازی به عنوان یکی از شبیه‌ترین بازی‌های کالاف دیوتی موبایل یاد می‌شود که پیشنهاد می‌شود آن را از دست ندهید.

۴. بازی MODERN COMBAT 5

MODERN COMBAT 5

  • استودیو سازنده: Gameloft
  • پلتفرم‌های بازی: نینتندو سوئیچ, GeForce Now, اندروید, مایکروسافت ویندوز, آی‌اواس, بلک‌بری, ویندوز فون, تایزن, تی‌وی‌اواس

بازی مدرن کمبت ۵ یکی دیگر از گزینه‌های جذاب در این لیست بوده که شباهت بالایی به بازی کالاف دیوتی موبایل داشته است. بد نیست بدانید این بازی گرافیکی از سوی استودیو نام آشنای گیم‌لافت توسعه یافته است که ادامه‌ای از نسخه ۳ و ۴ بازی بوده که توانسته مزیت‌های بیشتری را در اختیار گیمرها قرار دهد. در گیم پلی این بازی شما به عنوان یک مبارز وارد بازی خواهید شد که باید در برابر رقبایی از سراسر جهان حضور پیدا کنید.

با تشکیل دادن تیم منحصر به فرد خود می‌توانید از مهارت و کمک دیگر اعضای تیم برای شکست دادن دشمنان استفاده کنید که لازم است بدانید بازی میزبان دو حالت تک نفره و چند نفره بوده است. هر یک از این حالت‌ها با جزئیات و ویژگی‌های خوبی همراه هستند که در طول گیم پلی می‌توانید به سلاح و تجهیزات متنوعی دسترسی داشته باشید. همانطور که گفته شد یکی از نقاط قوت این بازی طراحی گرافیکی آن بوده که گیم لافت برای تک تک محصولات خود این مزیت را در نظر گرفته است و همین موضوع سبب شده تا این بازی نه تنها در این لیست گزینه خوبی باشد بلکه در لیست‌های دیگر نظیر گرافیکی‌ترین بازی‌های اندروید نیز گزینه خوبی به شمار بیاید.

۵. WORLD WAR HEROES: WW2

WORLD WAR HEROES: WW2

  • استودیو سازنده: AZUR GAMES
  • پلتفرم‌های بازی: اندروید و IOS

همانطور که از نام بازی پیداست این محصول مربوط به جنگ جهانی دوم بوده که شباهت بالایی به بازی کالاف دیوتی موبایل داشته است. این اثر گرافیکی گیم پلی بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از سلاح‌های موجود می‌توانید به سراغ شکست دادن حریفان بروید. گیم پلی این بازی از سوی کاربران اعتیاد آور معرفی شده و همین موضوع سبب شده تا امتیاز بسیار بالایی برای این بازی در گوگل پلی به ثبت برسد.

حالت‌های متنوعی در بازی وجود داشته است که بسته به سلیقه خود می‌توانید در آنها حضور پیدا کنید که بد نیست بدانید هر یک از این حالت‌ها میزبان گیمرهای بسیاری از سراسر جهان بوده است. تنوع بالای سلاح و تجهیزات به شما این فرصت را می‌دهد تا بسته به مهارت خود در تیراندازی به سراغ دستیابی به سلاح مد نظر بروید که در این زمینه محدودیتی پیش روی شما نخواهد بود. ناگفته نماند که برای هر یک از این سلاح‌ها، آیتم‌ها و تجهیزات تکمیلی خوبی در نظر گرفته شده است که با دستیابی به آنها می‌توانید عملکرد بهتری را در پیش داشته باشید.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید معرفی و بررسی گزینه‌های موجود در لیست بهترین بازی های شبیه کالاف دیوتی به پایان رسید و دراین زمینه سعی کردیم به مواردی اشاره داشته باشیم که توان پرکردن جای خالی بازی‌های کال اف دیوتی برای شما را داشته باشد. نظر شما نسبت به این لیست چیست؟ شما عزیزان در ادامه می‌توانید با ما همراه باشید و نظر خود را نسبت به این موضوع بیان کنید که آیا بازی‌های فوق نسبت به کال اف دیوتی بهتر هستند یا خیر. بی‌تردید نظرات شما روی رشد و ترقی این مطلب تاثیرگذار خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو