بهترین بازی های آیفون را بشناسید، لیست 10 تایی از بازی های معروف ios

منبع: تاپ ناز

5

1402/11/12

11:41


بازی های آیفون بسیار متنوع هستند. از جذاب ترین و جالب ترین بخش های گوشی های هوشمند بازی های قابل نصب بر روی آن می باشد. بازی هایی که بر …

بازی های آیفون بسیار متنوع هستند. از جذاب ترین و جالب ترین بخش های گوشی های هوشمند بازی های قابل نصب بر روی آن می باشد. بازی هایی که بر روی گوشی همراه نصب می شوند بسیار متنوع و گسترده هستند. افرادی که گوشی آیفون دارند انتخاب های بسیار بیشتری نسبت به سایر افراد دارند. علاوه بر این آن ها می توانند در سطحی جذاب و روان بازی کردن با گوشی را تجربه کنند. اما چالش بزرگ در این مسئله نشناختن بازی ها می باشد.

در این حالت فرد نمی تواند بازی های جذاب را پیدا و نصب کند. این بازی ها می توانند اوقاف فراغت فرد را به بهترین نحو سپری کنند. در این مقاله بهترین بازی هایی که برای آیفون نصب می شوند معرفی شده است. افرادی که آیفون دارند و به دنبال بهترین بازی ها هستند می توانند این مقاله را دنبال کنند.

بهترین بازی های آیفون کدامند؟

بهترین بازی های آیفون را بشناسید، لیست 10 تایی از بازی های معروف ios

بهترین بازی های آیفون روز به روز در حال افزایش هستند. هر سال بازی های متنوع و زیادی برای گوشی آیفون منتشر می شود و در اختیار کاربران قرار می گیرد. بعضی از این بازی ها دارای کیفیت پایینی هستند و مورد توجه قرار نمی گیرند. اما بازی های دیگر بسیار مورد توجه کاربران قرار می گیرند و وارد لیست بهترین بازی ها برای آیفون می شوند.

معمولا بازی های موجود بسیار متنوع هستند. همین امر موجب سخت شدن انتخاب از میان گزینه های موجود می شود. علاوه بر این فرد نمی تواند بازی مد نظر خود را پیدا کرده و سرگرم شود. برای همین افراد احتیاج دارند که بهترین بازی ها به آن ها معرفی شود.

بازی divinity original sin ii

بازی divinity original sin ll

این بازی پر طرفدار ترین و بهترین بازی آیفون می باد و امتیاز آن بیشتر از سایر گیم های آیفون می باشد. این بازی بسیار محبوب دارای بالا ترین امتیازات می باشد و امتیاز آن نود و هشت از صد می باشد. زمانی که گیمی بتواند امتیازی تا این اندازه کسب کند بدون شک بازی بسیار جذابی می باشد. افرادی که به دنبال یک منبع سرگرمی بسیار جذاب می گردند پیشنهاد می شود که آن را نصب کنند.

فضا و نحوه بازی به این صورت است که قلب هستی از بین رفته و نابودی روز به روز نزدیک تر می شود. با نزدیک شدن نابودی قدرت های خفته درون بازیکن بیدار می شود. در این حالت جنگ برای الوهیت آغاز می شود. در این جنگ چالش ها و اتفاقات بسیار جذابی رخ می دهد. ترس و عدم اعتماد که فرد در هنگام بازی دارد باعث هیجان و لذت او از بازی می شود. بازیکنان این بازی انگار درون فیلمی تخیلی زندگی می کنند.

دانلود Download


بازی Tiny Bubbles

بازی Tiny Bubbles

در لیست بهترین بازی های آیفون می توان از بازی Tiny Bubbles نام برد. نمره ی این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده امتیاز نود و پنج از صد می باشد. ژانر آن نیز عمومی و پازل می باشد. افراد در این پازل جدید محسور کننده تجربه بازی جذابی را خواهند داشت‌. آن ها با خوشه های حباب صابون بازی می کنند.

جذابیت این بازی به حدی است که می تواند ساعت ها افراد را درگیر کند. این پازل ها برای دسترسی به صد ها صدف فوق العاده انجام می شوند. افراد هنگام بازی کردن حباب های فراوانی را باد می کنند. سپس حباب ها را ترکیب می کنند. در نهایت بعد از تطابق آن ها با یکدیگر آن ها را می ترکانند.

دانلود Download


Meteor Fall: Journey

Meteor Fall: Journey

بازی Meteor Fall: Journey نیز جزو بهترین بازی های آیفون می باشد. این بازی جذاب و مدرن دارای امتیاز نود و پنج از صد می باشد. کسب این امتیاز به معنی بالا بودن کیفیت بازی و پرطرفدار بودن آن می باشد. معمولا زمانی که افراد این بازی های امتیاز بالا را دانلود کنند پشیمان نمی شوند. بلکه مدت زمانی طولانی نیز با آن سرگرم می شوند.

ژانر Meteor Fall: Journey بر اساس استراتژی، نبرد کارتی، رعایت نوبت می باشد. همچنین دارای بخش چند نفره آنلاین نیز می باشد و افراد در کنار هم می توانند با آن مشغول شوند و اوقات خود را سپری کنند. نحوه بازی بر اساس نقش عرشه چینی می باشد. افراد کلاس و شیوه ی بازی خود را از بین چهار ماجراجویی انتخاب می کنند. این ماجراجویی ها بسیار متفاوت و خاص می باشند.

فرد با انتخاب ماجراجویی مد نظر خود با عرشه ی حاوی کارت حمله اولیه به راه می افتند. در تمام طول ماجراجویی امکان افزودن کارت های قدرتمند جدید وجود دارد. آن ها می توانند با کارت های جدید خود به ماجراجویی های بیشتری بروند. همچنین دارای قدرت بیشتری در بازی باشند.

دانلود Download


Legend of Grimrock

Legend of Grimrock

این بازی یکی از بهترین بازی های آیفون می باشد. در میان کاربران نیز دارای محبوبیت بسیار بالایی می باشد. امتیاز این بازی نود و چهار از صد می باشد که بسیار قابل توجه است. این گیم سیاه چاله محور می باشد. همچنین در ساخت آن از بازی های قدیمی و کلاسیک الهام گرفته شده است.

جذابیت های فراوانی که در این بازی وجود دارد توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. ویژگی های موجود در آن عناصر بقاء، مبارزه، پازل، جادو و نقش آفرینی می باشد. بازیکن موجود در آن به دلیل جرم هایی که مرتکب شده محکوم به اعدام است. او را در کوه های دور افتاده ی گریمراک تبعید کرده اند. در این کوه او با سیاه چاله های وحشتناک و تونل های فراوانی مواجه می شود. ماموریت بازیکن این است که تیم تشکیل دهد. سپس با کمک آن ها از کوه پایین بیاید و فرار کند.

بازیکن در طول فرار با موارد و چالش های بسیاری مواجه می شود. این چالش ها شامل تله های کشنده، تله های کشنده، هیولا های وحشتناک و مقبره های باستانی می باشد. فضای آن نیز حالی قدیمی دارد. نمای آن تمدنی قدیمی است که رو به ویرانی رفته است.

دانلود Download


Need For Speed Shift

Need For Speed Shift

یکی دیگر از بهترین بازی های آیفون Need For Speed Shift می باشد. این بازی نیز دارای امتیاز بسیار بالایی می باشد. امتیاز آن نود و چهار از صد است. ژانر بازی مسابقه ای، رانندگی، شبیه سازی، عمومی، مسابقات خیابانی و اتومبیلرانی می باشد. لازمه های آن نیز فکر سریع تر و واکنش سریع برای رانندگی با سرعت می باشد.

افرادی که بتوانند دقت و سرعت بالا رانندگی کنند می توانند جدیدترین ماشین های دنیا را خریداری کنند. هر ماشین مورد استفاده در بازی پیشرفته تر باشد لذت بازی نیز بیشتر می شود. علاوه بر این بازیکنان می توانند با دوستان و نزدیکان خود مسابقه بدهد. برای این کار تنها کافی است که آیفون خود را از طریق اینترنت یا بلوتوث به اطرافیان متصل شده و با آن ها بازی کنند.

بازیکنان می توانند در شش حالت با دوستان خود مسابقه دهند، توانایی های خود را بسنجند و رقابت کنند. مسابقات و بازی در خیابان های پر هیجان و زیبای مثل لندن، شیکاگو و توکیو می باشد. افراد می توانند در این خیابان ها سریع ترین و حرفه ای ترین رانندگی هر را تجربه کنند. این رقابت سه بعدی و مبتنی بر فیزیک است. همچنین شگفت آفرینی افراد را نیز طلب می کند.


call of duty

call of duty

کال اف دیوتی از شناخته شده ترین و بهترین بازی های آیفون می باشد. اغلب افراد حتی اگر طرفدار گیم و گیمری نیستند حداقل یک بار اسم این بازی را شنیده اند. این بازی اگرچه امتیاز بسیار بالایی ندارد. اما بسیار شناخته شده و جذاب می باشد.

افراد زیادی مخصوصا در ایران کال اف دیوتی بازی می کنند. کال اف دیوتی از بازی هایی می باشد که می تواند ساعت های زیادی افراد را پای گوشی نگه می دارد. ژانر بازی اول شخص، تاکتیکی، تیراندازی و اکشن می باشد. در آن تعداد زیادی از افراد می توانند به صورت همزمان و آنلاین بازی کنند.

نحوه انجام آن به این صورت است که فرد از مهارت و استراتژی های خود استفاده می کند تا ارتقاء پیدا کند. در این رقابت فرد باید تلاش کند که به بالاترین جایگاه برسد. علاوه بر این آن ها می توانند با دوستانشان به صورت همزمان بازی کنند تا بیشترین جایزه های قبیله ای را دریافت نمایند.

این بازی پر هیجان تیر اندازی افراد با میلیون ها آدم شناخته و ناشناخته بازی می کند. علاوه بر این لباس ها، تفنگ ها و سایر موارد بازی بسیار جذاب و زیبا طراحی شده اند.

دانلود Download


Flipping Legend

Flipping Legend

از دیگر بهترین بازی های آیفون Flipping Legend می باشد. این بازی جذاب در ژانر عمومی و اکشن می باشد. به طور کلی بازی های اکشن دارای طرفداران بسیاری می باشند. این بازی نیز با جذابیت فراوانی که دارد توانسته امتیاز نود و شش از صد را ازان خود کند. این گیم پر از ماجرا جویی مبتنی بر الگو ها می باشد. علاوه بر این افراد در آن به قدرت مشت ها، سلاح ها و جادو ها احتیاج دارند.

در بازی لازم است افراد واکنش های خود را اصلاح کنند و ریتم غریزی و سرعت خود را افزایش دهند. در این بازی افراد با قهرمان های قدرتمند و بزرگ بازی می کنند. آن ها در مسابقه با قهرمانان اسرار و توانایی های آن ها را به دست می آورند. با این کار ساده تر و راحت تر می توانند بر دشمنان غلبه کنند و آن ها را شکست دهند.

علاوه بر این آن ها می توانند سرزمین های دور از دسترس و کشف نشده را بیابند. آن ها را کشف کرده و فتح کنند. همچنین با گسترش سرزمین افراد می توانند به تلنگری افسانه ای بدل شوند.

دانلود Download


World of goo

World of goo

این بازی نیز شامل لیست بهترین بازی های آیفون می باشد. زیرا امتیاز آن بسیار بالا بوده و طرفداران بیشماری در سراسر جهان دارد. ژانر این بازی جذاب عمومی، پازل و گونان می باشد. این پازل براساس قانون های فیزیک است که توسط دو نفر ساخته شده است.

این دو نفر برای ساخت بازی جوایز زیادی برنده شدند و بسیار مورد توجه گیمر های جهان قرار گرفتند. در آن گوی های ریز و سخن گوی در حال حرکت هستند که گیمرها باید آن ها را مدیریت کنند. آن ها با استفاده از این گوی ها زپلین، توپ های جنگی و پل ها و سازه ها را می سازند.

درون این بازی میلیون ها گوی وجود دارند که با کمک آن ها می توان بازی را انجام داد و سازه ها را ساخت.

دانلود Download


Super Stickman Golf 3

Super Stickman Golf 3

این بازی نیز از بهترین بازی های آیفون می باشد. نمره و امتیاز بسیار خوب این بازی نود و پنج از صد می باشد. معمولا آن را به عنوان سرگرم کننده ترین بازی ها نام برد. ژانر آن نیز ورزشی، اکشن، عمومی، گلف و تک نفره می باشد. قابل توجه ترین نکته در آن مسابقات متعددی است که وجود دارند.

این امر موجب شده که افراد هر بار با بازی جدیدی مواجه شوند. کارت های جمع آوری، نیرو بخشی ها، حالات بازی و شگفتی های فراوانی از جذابیت های آن می باشد. شگفتی های فراوانی نیز در آن وجود دارند که افراد هر بار با یکی از آن ها مواجه می شوند. این گیم جذاب نمونه ای بسیار جدید از بازی های کلاسیک می باشد.

دانلود Download


The world with you

The world with you

این بازی یکی از جذاب ترین، پرطرفدارترین و بهترین بازی های آیفون می باشد. این بازی نیز دارای امتیاز بسیار بالایی می باشد و طرفداران بیشماری نیز دارد. امتیاز بازی The world with you نود و شش از صد می باشد. ژانر آن نیز عمومی و ایفای نقش می باشد.

این گیم از شناخته ترین ها در میان افرادی است که گوشی آیفون دارند. به تمام کسانی که اهل گیمینگ هستند پیشنهاد می شود که یک بار آن را امتحان کنند. فضای این بازی از سنت ها و سبک زندگی در توکیو الهام گرفته و ساخته شده است. محیط درون بازی کاملا مشابه با خیابان های توکیو می باشد.

بازیکن آن نیز پسری با نام نکو می باشد. این پسر در شلوغی های یک تقاطع از خواب بیدار می شود. بازی در حالی آغاز می شود که نکو تنها و سر در گم می باشد. در همین زمان و حال عجیب برگه ای که حاوی پیامی مرموز است را دریافت می نماید.

درون متن کار هایی مانند انجام ماموریت، پاک کردن چهره و کشتن شخصی دستور داده می شود. نکو با انجام این پیغام وارد بازی مرگ و زندگی می شود. او در تمام طول بازی در خیابان های توکیو می چرخد و تلاش می کند زنده بماند. اگر نکو در طول هفت روز زنده بماند و ماموریت هایش را انجام دهد به عنوان برنده به مرحله بعد می رود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو