سیو اکانت کالاف دیوتی چگونه است؟

منبع: پلازا

1

1402/10/3

13:53


سیو اکانت کالاف دیوتی چگونه است؟

گه گاهی دیده شده که برخی کاربران در هنگام سیو اکانت کالاف دیوتی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند و همین امر سبب از دست رفتن اطلاعات و آیتم های بدست آمده خواهد شد. با ما در مقاله آموزش ذخیره کردن اکانت کالاف همراه باشید.

امروزه گیمرهای بسیاری در بازی Call of Duty حضور دارند که یکی از مشکلاتی که تقریبا میتوان گفت طیف وسیعی از کاربران با آن دست و پنجه نرم میکنند سیو نشدن اکانت بودن است. برای برطرف سازی این مشکل مقاله ای کامل با عنوان آموزش سیو اکانت کالاف را برای شما عزیزان آماده سازی نموده ایم که از این طریق میتوانید در مدت زمان کوتاهی اکانت خود را ذخیره سازی و در این زمینه اطلاعات مفیدی را کسب کنید. در ادامه با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

سیو اکانت کالاف دیوتی

در صورتی که تصمیم دارید بازی کال اف دیوتی را در دو یا چند پلتفرم اجرا کنید حتما نیازمند نحوه سیو کالاف دیوتی موبایل در سرویس های دیگر خواهید بود. در چنین شرایطی با اعمال یکسری تنظیمات اولیه میتوانید ذخیره سازی اکانت را نه تنها در خود بازی بلکه در حساب Activision اعمال کنید. در چنین شرایطی نیاز مبرم به آموزش ذخیره کالاف دیوتی موبایل خواهید داشت که در این زمینه اطلاعات و آموزش های خوبی را در ادامه برایتان درنظر گرفته ایم.

  • در ابتدا از طریق Guest وارد بازی شوید زیرا در این شرایط قادر به انتخاب روش ذخیره سازی خواهید بود.
  • سپس روی تنظیمات که به شکل چرخ دنده بوده کلیک کنید این مورد در زبان انگلیسی به Settings معروف است.
  • با وارد شدن به تنظیمات بازی باید به دنبال سربرگ LINK باشید.
  • در این بخش شاهد دو روش برای ذخیره سازی هستید که روش اول برای ذخیره سازی بازی رو حساب بوده و روش بعدی برای ذخیره سازی بازی روی اکانت فیسبوک بوده است که بسته به نیاز خود میتوانید هرکدام را انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما ذخیره سازی بازی روی حساب بوده است زیرا در آینده با دسترسی ساده تری میتوانید آن را اجرا کنید.
  • در صورتی که قصد دارید بازی را روی حساب اکتیویژن ذخیره سازی کنید باید روی حساب کلیک کنید و سپس یک ایمیل و رمز معتبر را وارد کنید و اگر قصد دارید بازی روی حساب فیسبوک ذخیره شود باید نام کاربردی و رمز فیسبوک خود را وارد کنید.
  • با وارد کردن اطلاعات در صفحه Login و زدن دکمه OK به مرحله بعد بروید.
  • تمام اطلاعات بازی شما روی حساب مشخص شده ذخیره سازی شده است.

چرا ذخیره سازی بازی مهم است؟

سیو اکانت کالاف دیوتی چگونه است؟

یکی از مهمترین سوالاتی که کاربران معمولا با ان مواجه هستند دلیل ذخیره سازی بازی کال اف دیوتی روی حساب معتبر بوده است. یکی از مهمترین موارد موجود در این زمینه سی پی بوده است که گیمرها خوب میدانند بدست آوردن سی پی در بازی چه مقدار سخت است. با استفاده از این آیتم میتوانید به سلاح و لباس و آیتم های بسیاری دسترسی داشته باشید و در حقیقت این موضوع است که سبب متمایز شدن شما با دیگر گیمرهای بازی میشود. در حال مولتی پلیر سلاح و زره های موجود از اهمیت بالایی برخوردار بوده که اگر بتوانید این موارد را روی کاراکتر خود اعمال کنید شاهد قدرت بیشتری خواهید بود.

با انجام هر مرحله یا ماموریت از بازی یکسری پاداش برای شما درنظر گرفته میشود که جمع آوری و ذخیره سازی آنها ملزم به داشتن یک حساب معتبر بوده است. در چنین مواقعی تازه گیمرهای بازی اهمیت ذخیره سازی بازی را درک میکنند اما اگر بخواهیم بیشتر به این موضوع بپردازیم باید بدانید که مورد مهمتری هم وجود داشته است و آن هم نگهداری از اکانت بازی بوده است. گیمرهای بسیاری امروزه اکانت های خود را با مبالغ بالا به فروش میرسانند و آنهم به دلیل دارا بودن سلاح و زره های گوناگون بوده است. با داشتن یک حساب معتبر میتوانید از بازی خود محافظت کنید و هرزمان که برای بازی یا حساب شما مشکلی پیش آمد از طریق این حساب قادر به بازیابی آن باشید. همچنین قادر خواهید بود تا بازی خود را در پلتفرم دیگری اجرا و به همان داده های اصلی دسترسی داشته باشید.

سخن پایانی

مقاله ای با موضوع اینکه چگونه اکانت کالاف دیوتی را در ایفون سیو کنیم؟ در اختیار شما قرار گرفت. برای اینکه بهتر بتوانید سر از اینکه از کجا بفهمیم اکانت کالاف سیو شده اطلاعات کسب کنید میتوانید مقاله فوق را مطالعه کنید. همچنین میتوانید نظر خود نسبت به توضیحات درج شده را بیان کنید و یا تجربیات خود در این زمینه را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید که در چنین شرایطی به تکمیل شدن مقاله از زوایای دیگر کمک خواهید نمود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو