دانلود گیم لوپ Gameloop برای کامپیوتر

منبع: پی سی دی

8

1402/4/26

13:58


  دانلود گیم لوپ یک شبیه ساز موجود بر روی رایانه شخصی شما است که به شما امکان اجرای بازی های موبایل را می دهد. یک شبیه ساز رسمی اندروید، بیش از 50 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و هزاران بازی در کتابخانه خود دارد.

دانلود گیم لوپ Gameloop برای کامپیوتر

دانلود گیم لوپ

 

دانلود گیم لوپ یک شبیه ساز موجود بر روی رایانه شخصی شما است که به شما امکان اجرای بازی های موبایل را می دهد. یک شبیه ساز رسمی اندروید، بیش از 50 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و هزاران بازی در کتابخانه خود دارد.

GameLoop یک شبیه ساز رسمی اندروید است که در سال 2018 با نام Tencent Gaming Buddy شروع به کار کرد. دارای کاتالوگ عظیمی از بازی های موبایل است که می توانید از طریق پلتفرم آن را روی رایانه شخصی خود بازی کنید. اخیراً آنها یک تب Streaming و Novel اضافه کرده‌اند که به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را پخش کنید یا به ترتیب کتاب‌هایی را برای دانلود و خواندن پیدا کنید.

گیم لوپ لانچر یک نرم‌افزار رایگان است که با استفاده از آن می‌توانید بازی‌های موبایلی را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید. این نرم‌افزار توسط شرکت Tencent Gaming Buddy توسعه داده شده و با نام های مختلفی نظیر Tencent Gaming Buddy و Gameloop معروف است.

هنگامی که PUBG Mobile شروع به محبوب شدن کرد، بسیاری از بازیکنان شروع به استفاده از شبیه سازهای اندروید برای اجرای بازی روی دسکتاپ کردند تا از مزیت بیشتری نسبت به بازیکنان موبایل برخوردار شوند. این امر تجربه بازی بسیاری از بازیکنان موبایل را مختل کرد، زیرا هنوز هدف گیری با استفاده از ماوس نسبت به استفاده از کنترل های لمسی در تلفن هوشمند آسان تر است. سپس یک مشکل دیگر نیز وجود داشت. این شبیه سازهای اندروید شروع به تسخیر بازار PUBG Mobile کردند که بازی های Tencent برای خود می خواستند. این باعث شد تا بازی‌های Tencent شبیه‌ساز اندروید خود را ارائه دهند که بهترین تجربه بازی پابجی موبایل کامپیوتر را در اختیار بازیکنان دسکتاپ قرار می‌دهد و بازیکنان شبیه‌ساز اندروید را از بازیکنان موبایل جدا می‌کند.

لانچر Gameloop یک شبیه ساز اندرویدی ساده برای استفاده است که تنها یک کار را به خوبی انجام می دهد و آن بازی است, مثل بازی فری فایر. اگر شبیه ساز اندرویدی می خواهید که بتواند بهره وری را انجام دهد، MEMU یا Bluestacks ممکن است انتخاب بهتری برای شما باشند. با این حال، Gameloop بهتر از هر شبیه ساز اندرویدی، بازی را انجام می دهد. گیملوپ شبیه ساز رسمی PUBG Mobile، Call of Duty موبایل و بسیاری از بازی های دیگر است. بازیکنان می توانند Garena Free Fire، Cyber ​​Hunter، افسانه های موبایل و بسیاری دیگر از عناوین معروف بازی اندروید را بازی کنند

لانچر گیم لوپ به چه صورت کار می کند؟

شبیه سازها سخت کار می کنند تا یک برنامه خارجی را اجرا کنند. به طور خلاصه، شبیه ساز گیم لوپ یک نرم افزار است که مانند یک قطعه سخت افزار “عمل می کند”. در بیشتر موارد، این به معنای شبیه سازی تمام قابلیت های یک جزء سخت افزاری به عنوان یک جزء نرم افزاری است. نه تنها این، اجزای سخت افزاری که به عنوان نرم افزار شبیه سازی می شوند باید بدون اشکال کار کنند، در غیر این صورت شبیه ساز به درستی کار نخواهد کرد. دشواری تبدیل قطعات پیشرفته و منحصربه‌فرد سخت‌افزار به نرم‌افزار کارآمد به همین دلیل است که توسعه شبیه‌سازهای کنسول‌های بازی مدرن به زمان زیادی نیاز دارد. کار سخت و تلاش زیادی لازم است تا فرآیند شبیه سازی کار کند، زیرا سخت افزار مدرن، مانند پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان، بسیار پیچیده است.

ویژگی های گیم لوپ لانچر

گیم لوپ لانچر دارای ویژگی های متعددی است که باعث شده است کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. این ویژگی ها شامل موارد زیر می‌شود:

  1. اجرای بازی‌های موبایلی بر روی کامپیوتر گیم لوپ لانچر به کاربران امکان می‌دهد تا بازی‌های موبایلی را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنند. با این قابلیت، کاربران می‌توانند بازی‌های محبوب خود را در صفحه بزرگتر و با کیفیت بالاتری اجرا کنند.

  2. پشتیبانی از بازی‌های مختلف گیم لوپ لانچر پشتیبانی از بازی‌های مختلفی مانند PUBG Mobile، Call of Duty Mobile، Free Fire و… دارد. با این قابلیت، کاربران می‌توانند بازی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و بدون هیچ مشکلی آن را بر روی کامپیوتر خود اجرا کنند.

  3. سادگی و استفاده آسان گیم لوپ لانچر دارای رابط کاربری ساده و استفاده آسانی است که به راحتی قابل درک است. با این رابط کاربری، کاربران می‌توانند به راحتی بازی‌های خود را اجرا کنند و از ویژگی های مختلف آن بهره ببرند.

  4. پشتیبانی از کنترلر گیم لوپ لانچر به کاربران می‌تواند از کنترلرهای مختلف استفاده کنند. با این ویژگی، کاربران می‌توانند بازی‌های خود را با استفاده از کنترلرهای مختلف مانند Xbox و PS4 بازی کنند.

  5.  

    امنیت بالا گیم لوپ لانچر دارای امنیت بالایی است که باعث شده است تا کاربران از اجرای بازی‌های موبایلی بر روی کامپیوتر خود بدون نگرانی از ویروس‌ها و بدافزارها لذت ببرند.

دانلود

دانلود گیم لوپ Gameloop

# حجم سرور پی سی دی
1 3MB DOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو