بهترین بازی های آنلاین آیفون ؛ معرفی بازی‌های برتر iOS در سبک‌های مختلف

بهترین بازی های آنلاین آیفون ؛ معرفی بازی‌های برتر iOS در سبک‌های مختلف


منبع: تکراتو

3

1402/9/11

18:43


با این‌که گیم برای تمام افراد جذاب است، اما بازی کردن در کنار دوستان می‌تواند سرگرم‌کننده‌تر باشد. اگر گوشی آیفون دارید و می‌خواهید به‌صورت آنلاین بازی کنید، با ما همراه شوید تا بهترین بازی های آنلاین آیفون را به شما معرفی کنیم.

بهترین بازی های آنلاین آیفون ؛ معرفی بازی‌های برتر iOS در سبک‌های مختلف

با این‌که گیم برای تمام افراد جذاب است، اما بازی کردن در کنار دوستان می‌تواند سرگرم‌کننده‌تر باشد. اگر گوشی آیفون دارید و می‌خواهید به‌صورت آنلاین بازی کنید، با ما همراه شوید تا بهترین بازی های آنلاین آیفون را به شما معرفی کنیم.

شاید اکثر پلیرها به‌خاطر تجربه بازی در کنار دوستان خود، عناوین مولتی پلیر را به بازی‌های آفلاین و تک‌نفره ترجیح می‌دهند. همچنین، تجربه بازی‌های آنلاین حتی با پلیرهایی که در دیگر نقاط جهان زندگی می‌کنند نیز لذت‌بخش‌تر از بازی‌های آفلاین است.

فرقی ندارد که در یک بازی PvP در مقابل بازیکنان قرار می‌گیرید یا برای ماجراجویی در جهان بازی با دیگران همکاری می‌کنید، در هر صورت بازی های چند نفره آنلاین لحظات خاطره‌انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورند. خالی از لطف نیست به این نکته اشاره کنیم که مولتی پلیر، به تنهایی یک سبک بازی نیست و بازی‌های آنلاین شامل سبک‌های مختلفی می‌شوند. با این‌حال، تمام بازی‌های آنلاین یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند؛ درکنار هم قرار دادن پلیرها در یک جهان مجازی برای اشتراک‌گذاری تجربه بازی.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین بازی های آنلاین آیفون

در فهرست بهترین بازی های آنلاین آیفون 2023 تلاش کردیم بهترین بازی های موبایلی را در ژانرهای مختلف به شما معرفی کنیم تا در نهایت، برای هر گیمری با هر سلیقه‌ای یک بازی مناسب در این لیست حضور داشته باشد.

بهترین بازی های موبایلی

بهترین بازی های آنلاین آیفون

خوش‌بختانه برای گیمرهای برون‌گرایی که تمایل دارند در طول بازی با سایر هم‌تیمی‌های خود ارتباط برقرار کنند یا گیمرهایی که تمایلی به صحبت ندارند و صرفا به‌دنبال یک تجربه چندنفره از ژانر موردعلاقه خود هستند، گزینه‌های مختلفی در این لیست به چشم می‌خورد. اگر می‌خواهید درکنار دیگر بازیکنان در بازی‌های ژانر ورزشی، استراتژیک، شوتر و… به رقابت با دیگر پلیرها بپردازید، بازی های چند نفره آنلاین را از دست ندهید.

Hearthstone

بهترین بازی های موبایلی

اولین بازی این فهرست، یک عنوان کارتی فوق‌العاده است. در Hearthstone بازیکنان با کارت‌های مختلفی که هر کدام از آن‌ها قابلیت‌های خاصی دارند باید به نبرد با دیگر پلیرها بپردازند. در هر نبرد، تعداد مشخصی کارت در اختیار دارید و بعد از اتمام حرکت‌های حریف، می‌توانید با قرار دادن کارت‌ها در صفحه بازی، استراتژی‌های خود را عملی کنید. همچنین، Hearthstone برای گیمرهای حرفه‌ای، رقابت‌هایی با جوایز گران‌بها دارد.

اگر از طرفداران بازی‌های کارتی هستید و می‌خواهبد یکی از بازی های موبایلی را در این سبک تجربه کنید، توصیه می‌شود که Hearthstone را نصب کنید. یکی از نقاط قوت Hearthstone، امکان استفاده از استراتژی‌های مختلف است که به بازیکنان اجازه می‌دهد از روش‌های مختلفی برای پیروزی در بازی استفاده کنند و به‌خاطر همین تنوع در استراتژی‌ها، روند بازی برای گیمرها تکراری نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های شوتر اندروید

بهترین بازی های جهان

League of Legends: Wild Rift

بازی های چند نفره آیفون

بازی های چند نفره آیفون

با درنظر گرفتن چند میلیون پلیر League of Legends: Wild Rift که هر لحظه به دنبال یک نبرد جدید هستند، می‌توان گفت که League of Legends: Wild Rift یکی از بهترین بازی های آنلاین آیفون 2023 و حتی سال‌های آینده خواهد بود. League of Legends یک بازی در سبک MOBA است که رقابت بازیکنان در آن بسیار جذاب و نفس‌گیر است.

اساس بازی چندان پیچیده نیست، فقط باید از انرژی‌های مختلف کاراکتر خود استفاده کنید و با همکاری با سایر هم‌تیمی‌ها به زمین حریف نفوذ کنید و ساختمان‌ اصلی آن‌ها را نابود کنید؛ با این‌حال، بعد از تجریه بازی متوجه می‌شوید که League of Legends بسیار پیچیده‌تر از چیزی است که به‌نظر می‌رسد و برای حرفه‌ای شدن در این عنوان به زمان زیادی نیاز دارید. باتوجه به تنوع کاراکترها و انرژی‌های آن‌ها و استراتژی‌های بازی، می‌توان گفت که هیچ‌کدام از نبردهای شما در League of Legends تکراری نخواهد بود و به همین جهت به‌عنوان یکی از بهترین بازی های چند نفره آنلاین برای موبایل شناخته می‌شود.

Among Us

بهترین بازی های چند نفره آنلاین

Among Us یکی از بهترین بازی های موبایلی برای گیمرهای برون‌گرا و اجتماعی است. همان‌طور که می‌دانید بازی‌های مختلف دارای یک عنصر اصلی هستند که براساس آن‌ توسعه یافته‌اند. برای مثال برخی از بازی‌ها بیشتر روی مخفی‌کاری، شناسایی محیط و بهره بردن از آن، استفاده از ابزارها و… مانور می‌دهند، اما عنصر اصلی Among Us، بامزه بودن و خنده‌دار بودن است.

ماجرای بازی از این این قرار است که 4 الی 10 بازیکن باید در یک فضاپیما یا پایگاه ماموریت‌های کوتاه و ساده‌ای را تکمیل کنند، درحالی که دو یا چند قاتل دربین این بازیکنان وجود دارد. قاتل‌ها می‌توانند در کار سایر بازیکنان اخلال ایجاد کنند و بعد از پراکنده کردن بازیکنان، آن‌ها را به قتل برسانند و در همین حال، سایر بازیکنان باید قاتل را پیدا کنند و با جلب اعتماد دیگر افراد، قاتل را از سفینه یا پایگاه بیرون کنند.

شاید مثل دیگر بازی های چند نفره آنلاین تجربه Among Us درکنار غریبه‌ها جذاب نباشد، اما زمانی که این عنوان را به‌همراه دوستان خود بازی می‌کنید، قطعا یکی از بهترین بازی های موبایلی است که تاکنون تجربه کرده‌اید.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ

بهترین بازی های PS5

PUBG Mobile

بهترین بازی های آنلاین آیفون

بهترین بازی های iOS آنلاین

شاید این روزها عناوین بهتری نسبت به PUBG در سبک بتل‌رویال عرضه شده باشد، اما نمی‌توان PUBG را به‌عنوان یکی از بهترین بازی های آنلاین آیفون معرفی نکرد، چراکه PUBG یکی از اولین عناوینی بود که باعث محبوبیت سبک بتل‌رویال شد و همچنان طرفداران و پلیرهای وفادار خود را دارد.

مانند دیگر بازی‌های سبک بتل‌رویال، به صورت تک‌نفره یا چند نفره (حداکثر 4 نفر) با هواپیما وارد نقشه بازی می‌شوید و بعد از پریدن از هواپیما و مجهز کردن خود با سلاح‌های مختلفی که در خانه‌ها پیدا می‌کنید، باید سایر بازیکنان را تا زمانی که کسی جز تیم شما در نقشه باقی نمانده ازبین ببرید. همچنین، برای هماهنگی بیشتر با هم‌تیمی‌های خود، می‌توانید وارد چت صوتی شوید. البته برای هماهنگی با تیم، حتما نیاز نیست که چت کنید و با استفاده از سیستم پینگ کردن نیز هماهنگی کافی بین اعضای تیم برقرار می‌شود. در مجموع، PUBG تمام ویژگی‌هایی که از بهترین بازی های ios آنلاین انتظار داریم را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.

Death Squared

بهترین بازی های ios آنلاین

Death Squared یکی از بهترین بازی های آنلاین آیفون 2023 است و برای گیمرهایی که تمایل دارند هوش خود را به چالش بکشند مناسب خواهد بود. Death Squared یک بازی پازل سه‌بعدی است که برای حل‌کردن پازل‌های آن، باید با یک گیمر دیگر همکاری کنید. یک بازیکن بلوک آبی و بازیکن دیگر بلوک قرمز را کنترل می‌کند.

عنصر اصلی بازی، مشارکت بازیکنان برای حل معماها است و به همین جهت، تجربه آن با یکی از دوستان خالی از لطف نخواهد بود. البته، درنظر داشته باشید که نقطه قوت بازی، گیم‌پلی نیست و برای اکثر بازیکنان کاراکترهای بامزه Death Squared می‌تواند دلیل اصلی جذابیت این عنوان باشد.

Stumble Guys

بازی های چند نفره آیفون

بازی های چند نفره iOS

زمانی که درباره بهترین بازی های ios آنلاین صحبت می‌کنیم، منصفانه نیست که نامی از Stumble Guys نبریم. این عنوان فضایی بامزه و سرگرم‌کننده دارد و بازیکنان برای پیروز شدن، نیازی به به مبارزه کردن ندارند و فقط باید زودتر از بازیکنان دیگر به خط پایان برسند یا توسط تله‌های موجود در بازی از رقابت خارج نشوند. با این‌که Stumble Guys گیم‌پلی پیچیده‌ای ندارد و رقابت‌های آن نیز ساده هستند، اما همین فضای ساده برای طرفداران بازی‌های رقابتی به‌شدت اعتیادآور خواهد بود. بدنیست به این نکته اشاره کنیم که Stumble Guys در سال 2022 برنده جایزه Pocket Gamer Awards شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر

بهترین بازی های PS4

Diablo Immortal

بهترین بازی‌های آنلاین ios

Diablo Immortal یکی از جدیدترین تجربه‌های آنلاین از استودیو خوش‌سابقه بلیزارد است. Diablo Immortal به صورت تک‌نفره نیز قابل تجربه خواهد بود، اما برای مشخص شدن ارزش این بازی و مقایسه آن با بهترین بازی های آیفون باید Diablo Immortal را به صورت مولتی پلیر اجرا کنید. قطعا تجربه بازی با دوستان می‌تواند بسیار لذت‌بخش‌تر از غریبه‌ها باشد، با این‌حال اگر دوستان شما علاقه‌ای به بازی‌های مولتی پلیر ندارند، جایی برای نگرانی نیست. در این بازی هزاران بازیکن آنلاین حضور دارند که از طریق چت عمومی می‌توانید با آن‌ها هماهنگ شوید.

Brawl Stars

بازی های آنلاین چند نفره آیفون

بازی های آنلاین چند نفره آیفون

فقط به دو دوست گیمر نیاز دارید تا یکی از بهترین بازی های آنلاین آیفون 2023 یعنی Brawl Star را تجربه کنید. در Brawl star بازیکنان در دو تیم 3 نفره در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند و بازی برای جلوگیری از تکراری شدن روند رقابت‌ها، حالت‌های مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های جذاب این گیم، نبردهای هیجان‌انگیز و پر‌هرج‌ومرجی است که به‌لطف کاراکترهای مختلف و گیم‌پلی روان بازی به وجود آمده است. در مجموع، برای کسانی که به‌دنبال یکی از بهترین بازی های آیفون هستند، تجربه Brawl Star خالی از لطف نخواهد بود.

Call of Duty Mobile

بهترین بازی های آنلاین آیفون 2023

اگر بخواهیم جذاب‌ترین عنوان را ازمیان بهترین بازی های آنلاین آیفون 2023 انتخاب کنیم، Call of Duty Mobile قطعا یکی از نامزدهای اصلی خواهد بود. باید گفت که جلوه‌های بصری Call of Duty Mobile در مقایسه با سایر بازی‌های موبایلی فوق‌العاده است. البته، دلیل اصلی محبوبیت COD Mobile فقط گرافیک چشم‌نواز نیست. باید گفت که گیم‌پلی این عنوان بسیار بهتر از سایر رقبا در سبک شوتر اول شخص است و تجربه فوق‌العاده‌ای را برای علاقه‌مندان این ژانر به ارمغان می‌آورد.

در حال‌حاضر COD Mobile ازجمله بازی‌هایی است که طرفداران زیادی در فضای مجازی پیدا کرده و به همین جهت، هیچ‌گاه با مشکل کمبود بازیکنان آنلاین مواجه نمی‌شوید و در هر زمانی که می‌خواهید بازی کنید، لابی بازی به سرعت تکمیل می‌شود. در مجموع، COD Mobile یک بازی بسیار جذاب و اعتیادآور است که برای تمام گیمرهای پلتفرم موبایل توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های زامبی

بهترین بازی های اکشن موبایلی

Sky Gamblers: Storm Raiders 2

بازی های استراتژیک ios

بازی های استراتژیک ios
همان‌طور که می‌دانید، اسمارت‌فون‌ها مانند PC و کنسول‌های بازی قدرتمند نیستند و به همین دلیل طبیعی است که جلوه‌های بصری بازی‌های موبایل به خوبی کنسول‌ها یا کامپیوتر نباشد، اما Storm Raiders 2 نظر شما را درباره گرافیک بازی‌های موبایلی تغییر می‌دهد. Storm Raiders 2 جنگ‌های هوایی را به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد و جلوه‌های بصری زیبا درکنار گیم‌پلی جذاب و نبردهای تمام‌عیار، بازیکنان را برای مدت طولانی سرگرم می‌کند.
اگر تاکنون هیچ‌کدام از عناوین سری Sky Gambler را بازی نکرده‌ایده، بدنیست بدانید که در Storm Raiders 2، به هواپیماهای جنگ جهانی دوم دسترسی دارید و با استفاده از این هواپیماهای جنگی، باید دشمنان خود را نابود کنید.

PGA Golf Tour Shootout

بهترین بازی های آنلاین آیفون

برای گیمرهایی که می‌خواهند یکی از شیک‌ترین و بهترین بازی‌های آنلاین آیفون را در سبک ورزشی تجربه کنند، PGA Golf Tour Shootout بهترین گزینه خواهد بود. این عنوان تلاش کرده که مسابقه‌های گلف را به صورت واقع‌گرایانه به تصویر بکشد و پلیرها را در رقابت‌های نفس‌گیر، در مقابل هم قرار دهد.

اگر از بازی‌های ریسینگ و فوتبال چشم‌پوشی کنیم، بازی‌های ژانر ورزشی در پلتفرم موبایل آن توجهی که لیاقتش را دارند دریافت نمی‌کنند و به اندازه بازی‌های شوتر و استراتژی، شاهد بازی‌های ورزشی خوش‌ساخت در این پلتفرم نیستیم. به همین جهت، PGA Golf Tour Shootout را می‌توانیم به علاقه‌مندان بازی‌های سبک ورزشی معرفی کنیم که می‌خواهند یک تجربه بی‌نظیر و واقع‌گرایانه را از بازی گلف در گوشی آیفون تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی

بهترین بازی های اندرویدی 2023

RAID: Shadow Legends

بهترین بازی های استراتژی آیفون

بهترین بازی های آنلاین آیفون 2023

Raid: Shadow Legends یکی از بهترین بازی‌های آنلاین آیفون در سبک نقش آفرینی است که با گرافیک فوق‌العاده، برای تمام گیمرها جذاب خواهد بود. مانند بازی‌های کارتی، سیستم مبارزه Raid: Shadow Legends به صورت نوبتی است و برای پیروزی در نبردها باید از انرژی کاراکترها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و برای شکست دادن رقبا، از استراتژی‌های مختلف بهره ببرید.

برای دریافت جوایز گران‌بها، باید باس‌های اصلی بازی را شکست دهید، البته، نابود کردن باس‌های بازی چالش برانگیز خواهد بود. با این‌که Raid: Shadow Legends شامل بخش‌های مختلفی می‌شود، اما دلیل حضور این بازی در فهرست بهترین بازی های انلاین آیفون بخش PvP است. هدف اصلی از قسمت PvP، دریافت جوایزی است که پلیرها برای دریافت آن‌ها باید سایر رقبا را شکست دهند. به صورت خلاصه، Raid: Shadow Legends به‌لطف گیم‌پلی سرگرم‌کننده، تنوع کاراکترها و گرافیک خیره‌کننده، برای طرفداران بازی‌های آنلاین جذاب خواهد بود.

Clash Royale

بهترین بازی های آنلاین آیفون

اگر می‌خواهید بدانید که نتیجه ترکیب سبک MOBA با CCG (کارتی) چه می‌شود، بازی کلش رویال را روی آیفون خود نصب کنید. تقریبا 10 سال از زمان انتشار Calsh Royale گذشته است، اما کلش رویال همچنان به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های آنلاین ios و Android شناخته می‌شود. البته، عنوان مذکور از زمان انتشار تاکنون تغییرات گسترده‌ای داشته و به‌لطف آپدیت‌های منظم که به‌نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها تمام شود، فضای بازی و حالت‌های مختلف آن روز‌به‌روز بهتر می‌شود.

اساس بازی بسیار ساده است، کارت‌های مختلف را جمع‌آوری کنید و با شکست دادن رقبا به لیگ‌های حرفه‌ای‌تر برسید. برای بازی کردن فقط باید کارت‌هایی که در دست دارید را در زمین بازی قرار دهید و با استفاده از آن‌ها، ساختمان‌های دفاعی و ساختمان اصلی حریف خود را نابود کنید. البته، تنوع بسیار زیاد کارت‌ها باعث می‌شود که هر گیمری استراتژی مخصوص به خود را داشته باشد. علاوه‌بر موارد ذکر شده، پشتیبانی از حالت‌های مختلف، ارائه استیکرهای بامزه و پوسته‌های مختلف برای ساختمان‌ها از تکراری شدن فضای بازی جلوگیری می‌کند.

Clash of Clans

بهترین بازی های استراتژیک ios

بازی های استراتژیک آیفون

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین بازی های آنلاین آیفون که برای کاربران Android نیز در دسترس قرار دارد، Clash of Clans است. شاید بسیاری از گیمرها Clash of Clans را فراموش کرده باشند، اما فقط به‌خاطر قدیمی بودن، نمی‌توانیم یکی از بهترین عناوینی که تاکنون برای پلتفرم موبایل عرضه شده را نادیده بگیریم.

در این بازی یک زمین در اختیار پلیر قرار می‌گیرد و بازیکن با جمع‌آوری سربازهای مختلف و حمله کردن به دیگر بازیکن، منابع موردنیاز را برای ساخت و ارتقا ساختمان‌ها به دست می‌آورد. اگر Clash of Clans بهترین بازی استراتژی موبایل نباشد، قطعا یکی از بهترین‌ها در این سبک است که ارزش وقت و زمانی که برای توسعه زمین خود و کمک به اعضای قبیله اختصاص می‌دهید را دارد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که سوپرسل، شرکت توسعه‌دهنده کلش رویال و کلش آف کلنز است، بنابراین Clash of Clans نیز از نظر دریافت به‌روزرسانی‌ها و بهبود تجربه بازی، به خوبی کلش رویال خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندرویدی

بهترین بازی های استراتژیک موبایلی

Genshin Impact

بهترین بازی های آنلاین آیفون

در ادامه فهرست بازی های چند نفره آیفون با بهترین بازی موبایلی سال 2020 از دیدگاه کاربران مواجه می‌شویم. Genshin Impact به‌لطف گیم‌پلی روان، طراحی فوق‌العاده کاراکترها و محیط بازی و گرافیک خیره‌کننده، برای گیمرهایی که به ماجراجویی در بازی‌های MMO علاقه دارند مناسب خواهد بود. در این عنوان، بازیکن کنترل چهار کاراکتر مختلف را برعهده دارد. البته، امکان آنلاین شدن و تجربه بازی با سایر گیمرها نیز وجود دارد.

Dead by Daylight Mobile

بازی های آنلاین چند نفره ios

بازی های آنلاین چند نفره ios

می‌توان گفت که Dead by Daylight یک تجربه ترسناک از بازی Among Us است. در این بازی چند قربانی باید از دست قاتل یا هیولا فرار کنند، اما قربانیان برای زنده‌ماندن باید در مخفی کاری و پنهان شدن مهارت داشته باشند و نیازی به گفت‌وگو و رای‌گیری نیست. دلیل اصلی که Dead by Daylight را به یکی از بهترین بازی های ios آنلاین تبدیل می‌کند، آپدیت‌های منظمی است که برای بازی منتشر می‌شود. اگر به دنبال یکی از بهترین بازی های چند نفره iOS در سبک ترسناک هستید، Dead by Daylight می‌تواند تجربه هیجان‌انگیزی برای شما و دوستانتان رقم‌بزند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های زامبی PS4

بهترین بازی های آنلاین اندرویدی

Pokémon Unite

بازی های آنلاین چند نفره آیفون

برخی از گیمرها با باور اشتباه درباره این‌که Pokemon Unite یکی از بازی های استراتژیک آیفون است که نبردهای آن مانند بازی‌های CCG به صورت نوبتی انجام می‌شود، این عنوان جذاب را تجربه نمی‌کنند. Pokemon Unite در واقع یکی از بهترین بازی های آنلاین آیفون در سبک MOBA است که بازیکنان را در دو تیم 5 نفره در یک میدان نبرد آنلاین شبیه به لیگ آف لجندز قرار می‌دهد.

Pokemon Unite برای گیمرهایی که تاکنون بازی‌های سبک MOBA را تجربه نکرده‌اند، یک شروع فوق‌العاده خواهد بود. این بازی از قابلیت Crossplay و cross-progression پشتیبانی می‌کند. بنابراین، می‌توانید این بازی را با دوستان خود که با دستگاه‌های اندرویدی یا حتی نینتندوسوییچ بازی می‌کنند تجربه کنید. همچنین، به‌لطف ویژگی cross-progression می‌توانید از یک اکانت در دستگاه‌های مختلف استفاده کنید.

Standoff 2

بهترین بازی های آنلاین آیفون

بهترین بازی های آنلاین آیفون

Standoff 2 ازجمله بهترین بازی های اکشن آیفون است که تجربه آن به علاقه‌مندان سبک اشکن توصیه می‌شود. ازجمله نقطه قوت‌های این بازی می‌توان به تنوع سلاح‌ها و نقشه‌های بازی اشاره کرد. شما می‌توانید با دوستان خود یک گروه تشکیل دهید و درکنار یکدیگر به میدان نبرد بروید. همچنین، برای منحصربه‌فرد کردن خود می‌توانید از اسکین‌های مختلفی که برای سلاح‌ها ارائه می‌شود استفاده کنید.

در مجموع، Standoff 2 برای طرفداران بازی‌های شوتر مثل Counter-Strike، یک بازی ایده‌آل است و برای علاقه‌مندان بازی های اکشن آیفون نیز سرگرم‌کننده خواهد بود.

جمع‌بندی

در این مطلب، تعدادی از بهترین بازی های آنلاین چند نفره ios را در سبک‌های مختلف معرفی کردیم که می‌توانند گیمرها را برای مدت طولانی سرگرم کنند. فرقی ندارد که به‌دنبال بهترین بازی های استراتژیک ios هستید یا به بازی های اکشن ios علاقه دارید یا می‌خواهید عناوین کارتی یا MOBA را بازی کنید، در هر صورت می‌توانید از این فهرست یک بازی مناسب برای خود پیدا کنید.

سوالات متداول

بهترین بازی در سبک اکشن برای آیفون کدام است؟

در حال‌حاضر عنوان COD Mobile یکی از بهترین بازی های اکشن ios است.

بهترین بازی استراتژیک آیفون کدام است؟

اگر به‌دنبال یکی از بهترین بازی های آنلاین چند نفره آیفون در سبک استراتژیک هستید، Clash of Clans گزینه مناسبی خواهد بود. البته برای گیمرهایی که می‌خواهند عناوین جدیدتر را تجربه کنند، Storm Raiders 2 نیز جذاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: pocketgamer

نظر شما درباره بهترین بازی های آنلاین آیفون چیست؟ به‌نظر شما چه عناوین دیگری می‌توانستند در این فهرست حضور داشته باشند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو