بهترین بازی های شوتر اندروید ؛ معرفی 15 عنوان برتر

بهترین بازی های شوتر اندروید ؛ معرفی 15 عنوان برتر


منبع: تکراتو

1

1402/8/25

22:04


یکی از محبوب‌ترین سبک‌هایی که همیشه گیمر‌های زیادی را به خود جذب می‌کند، سبک شوتر یا FPS است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم لیستی از بهترین بازی های شوتر اندروید را معرفی کنیم تا از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

بهترین بازی های شوتر اندروید ؛ معرفی 15 عنوان برتر

یکی از محبوب‌ترین سبک‌هایی که همیشه گیمر‌های زیادی را به خود جذب می‌کند، سبک شوتر یا FPS است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم لیستی از بهترین بازی های شوتر اندروید را معرفی کنیم تا از تجربه آن‌ها لذت ببرید.

موفقیت پلتفرم موبایل در صنعت گیم به حدی چشمگیر بود که باعث شد استودیو‌های بازی‌سازی قدرتمند مانند یوبیسافت، EA، اکتیویژن و … به آن ورود کنند؛ به‌طوری‌که در حال حاضر می‌توان گفت بازی‌‌های موبایلی از درآمد‌زاترین بازی‌های این استودیو‌ها هستند. به‌طور مثال، کال اف دیوتی موبایل که یکی از بهترین بازی های شوتر موبایل است، هر سال درآمد‌های چشمگیری را برای اکتیویژن به ارمغان می‌آورد.

اما پتانسیل بالایی که پلتفرم موبایل برای درآمدزایی‌دارد، باعث شده تا هر استودیو و بازی‌ساز بی‌تجربه‌ای وارد این حوزه شود‌ و در نتیجه آن شاهد ساخته شدن تعداد زیادی عنوان بی‌کیفیت به ویژه در سبک شوتر اول شخص باشیم. به همین علت، پیدا کردن بازی‌های با کیفیت به کار سخت‌تری تبدیل شده است. اما نگران نباشید!‌ در این مقاله لیستی از بهترین بازی های شوتر موبایل را به شما معرفی می‌کنیم تا از تجربه آن‌ها لذت ببرید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین بازی های شوتر اندروید

بازی‌های شوتر، به لطف ساختار خاصی که دارند، سطح بی نظیری از اکشن، هیجان و سرعت را ارائه می‌دهند. بازی های سبک شوتر به دو دسته شوتر سوم شخص و بازی های FPS و یا شوتر اول شخص تقسیم می‌شوند.

توسعه این سبک از بازی‌ها برای پلتفرم گوشی‌های هوشمند برای سازندگان چالش‌برانگیز و دشوار است. همچنین حرفه‌ای شدن در بازی های FPS مانند پابجی و شوتر سوم شخص مانند فورتنایت با گوشی‌های موبایل، کمی سخت‌تر از سایر سبک‌هاست. اما با کمی تمرین می‌توانید مهارت بالایی کسب کنید و از کشتن دشمنانتان لذت ببرید!

ما در این مقاله، لیستی از بهترین بازی های FPS ،‌ شوتر سوم شخص و بهترین بازی های شوتر اندروید آنلاین و آفلاین را به شما معرفی می‌کنیم، تا انتها همراه ما باشید.

1- بازی‌های Aliment و Endurance

بهترین بازی های شوتر اندروید


Ailment یکی از بهترین بازی های شوتر اندروید آفلاین در سبک Dungeon Crawler است. شما در این بازی می‌توانید در دانجن‌های مختلف به ماجراجویی بپردازید، گنج پیدا کنید و با دشمنان مختلف بجنگید و مبارزات هیجان‌انگیزی را تجربه کنید. گرافیک این بازی در سبک Retro طراحی شده، به همین علت شاید با سلیقه بعضی از بازیکنان مطابقت نداشته باشد. مکانیزم‌‌های بازی به خوبی طراحی شده‌اند و کنترل‌ها به راحتی قابل یادگیری هستند. همچنین مکان‌های مختلف این بازی، دارای ایستراگ و راز‌های مخفی زیادی هستند که کشف آن‌ها واقعا لذت بخش است. Endurance که در سال 2020 منتشر شد، پیش درآمدی برای Ailment است و اگر بهتر نباشد، به همان اندازه عالی است. ما هر دوی این بازی های سبک شوتر را به شدت توصیه می کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های آیفون 2023 

بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر 2023

2- Air Attack 2

بهترین بازی های شوتر اندروید


Air Attack 2 یکی از بهترین بازی های شوتر اندروید در سبک Aerial Shooter است که ارزش تجربه بالایی دارد. این بازی، یادآور عناوین کلاسیک است که در آن‌ها لول آپ می‌کنید، قدرتتان افزایش پیدا می‌کند و به جنگ دشمنان و باس‌ها می‌روید و آن‌ها را شکست می‌دهید. همچنین، گرافیک چشم‌نواز، مکانیزم‌ و کنترل‌های ساده از نقاط قوت Air Attack 2 هستند. به علاوه اگر به دنبال چالش بیشتری باشید، یک حالت بقا یا Survival در این بازی وجود دارد که می‌توانید از تجربه آن لذت ببرید. Air Attack 2  جوایز روزانه، هواپیماهای مختلف، ارتقاء و سازگاری با Android TV و پشتیبانی از کنترلرهای مختلف را ارائه می دهد تا برای بازیکنان تکراری نشود. بیشتر افراد، Air Attack 2 را به عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید آنلاین می‌شناسند، اما نکته جالب اینجاست که این بازی به صورت آفلاین هم قابل تجربه است.

3- Bullet Hell Monday

بهترین بازی های شوتر اندروید


Bullet Hell Monday یکی از بهترین بازی های شوتر اندروید آفلاین است که می‌تواند هر بازیکن عاشق تیراندازی و هیجان را به وجد آورد. Bullet Hell Monday مجموعه‌ای از 3 بازی است که هر کدام از آن‌ها به شدت منحصر به فرد و جذاب هستند. این مجموعه بازی با جلوه‌های بصری جذاب، حالت داستانی، مکانیزم‌ها و کنترل‌های ساده که افراد مبتدی به راحتی می‌توانند آن‌ها را یاد بگیرند و بسیاری ویژگی‌های مثبت دیگر، به راحتی می‌تواند هر گیمری را راضی کند. همانطور که گفته شد، این مجموعه از سه بازی تشکیل شده است: Bullet Hell Monday، Bullet Hell Monday Black و Bullet Hell Monday Finale. می توانید با هر یک از این سه بازی شروع کنید، زیرا همه آنها یک گیم پلی مشابه دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های PS5

بهترین بازی های PS4 

4- Call Of Duty: Mobile

بهترین بازی های شوتر اندروید

تقریبا غیر ممکن است که گیمر باشید و نام فرنچایز پر افتخار Call Of Duty را نشنیده باشید. چندین سال پیش بود که اکتیویژن با Call Of Duty: Mobile به پلتفرم موبایل آمد و این بازی،‌ به سرعت به یکی از بهترین بازی های شوتر اندروید آنلاین تبدیل شد. همانطور که احتمالا می‌دانید، این بازی بسیار محبوب است و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان آن را تجربه می‌کنند و لذت می‌برند. حالت‌های مختلف بتل رویال ۱۰۰ نفره و Deathmatch تیمی در Call Of Duty: Mobile طراحی شده‌اند تا بازیکنان تنوع بالایی را در این بازی تجربه کنند. بازیکنان می توانند آیتم‌های مختلف را آنلاک کنند و شخصیت‌ها و تجهیزات خود را سفارشی‌سازی کنند.

اگرچه گاهی اوقات باگ‌هایی در بازی مشاهده می‌شوند و در HUD ایراداتی وجود دارند، اما قطعا یکی از بهترین بازی های FPS (البته در حالت بتل رویال امکان تجربه این بازی به‌صورت سوم شخص هم وجود دارد) حال حاضر است.

5- Catalyst Black

بهترین بازی های شوتر اندروید

پنجمین بازی از لیست بهترین بازی های شوتر اندروید، Catalyst Black است که با ترکیب هرچه زیباتر المان‌های سبک MOBA و شوتر، تجربه‌ای جذاب را به بازیکنان ارائه می‌دهد. مانند بقیه آثار سبک MOBA بازیکنان یک قهرمان (Hero) انتخاب می‌کنند، حالت بازی را انتخاب می‌کنند و به جنگ تیم دشمن می‌روند. همانطور که گفته شد، بازی دارای المان‌های MOBA است و شما باید سعی کنید تا در Lane ها پیشروی و در نهایت پایگاه‌های دشمن را نابود کنید. به مرور زمان، لول آپ می‌کنید و در نتیجه آن می‌توانید از اسلحه‌ها و آیتم‌های قدرتمند‌تری استفاده کنید. این بازی به صورت آنلاین انجام می‌شود و به شما امکان می‌دهد هم با دوستان و  هم با بازیکنان دیگری از سراسر جهان بازی کنید. اگرچه Catalyst Black به اندازه بازی‌هایی مانند پابجی و کالاف دیوتی دارای المان‌های شوتر و اکشن نیست، اما المان‌های استراتژیک آن، جذابیت زیادی را به ارمغان آورده‌اند. در ضمن این بازی توسط سازندگان بازی بسیار موفق Vainglory ساخته شده است و مطمئنا در آینده به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های رایگان نینتندو سوییچ 

بهترین بازی های استراتژیک موبایلی

6- Critical Ops

بازی های FPS


Critical Ops یکی از بهترین بازی های FPS (شوتر اول شخص) با گرافیک خوب، بخش چند نفره آنلاین و طیف گسترده‌ای از سلاح‌ها با اسکین‌های مختلف است که می‌توانید برای شخصی‌سازی از آن‌ها استفاده کنید. کنترل‌ها برای یک بازی تیراندازی اول شخص کاملا استاندارد هستند، اما ممکن است کمی طول بکشد تا به آن‌ها عادت کنید. همچنین، توسعه دهندگان بصورت منظم بازی را به روز می کنند و بهبود می‌بخشند. اگر به این سبک از بازی‌ها با تم علمی تخیلی علاقه دارید، می‌توانید Infinity OPS را هم تجربه کنید.

7- Garena Free Fire Max

بازی های FPS


Garena Free Fire Max جدیدترین بازی از سری بازی های Free Fire  در سبک شوتر و بتل رویال است که مانند نسخه‌های قبلی، جزو بهترین بازی های شوتر اندروید قرار دارد. مانند دیگر بازی‌های این سبک، شامل 50 بازیکن است که در جزیره ای متروک فرود می آیند و تا زمانی که تنها یک بازیکن باقی می‌ماند، با یکدیگر مبارزه می‌کنند. میدان نبرد به تدریج کوچک می شود  و بازیکنان باید خودشان را به منطقه امن برسانند. این بازی دارای گرافیک خوب، امکان بازی با تیم‌های چهارنفره و امکان همگام‌سازی با حساب Firelink را به شما می‌دهد.

اگرچه Free Fire Max رایگان است، اما این بازی دارای خرید‌های درون برنامه‌ای است که می‌توانید از آن‌ها برای خرید آیتم‌های مختلف استفاده کنید. Garena Free Fire Max پس از انتشار به سرعت محبوبیت پیدا کرد و در حال حاضر یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین شوترهای موجود است. در حالی که بازی‌های قبلی سری Free Fire هنوز هم لذت‌بخش هستند، اما Garena Freefire Max  به عنوان بهترین بازی این مجموعه شناخته می‌شود. بطور کلی، اگر Free Fire Max بهترین بازی شوتر اندروید نباشد، قطعا جزو بهترین‌ها قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های زامبی PS4 

بهترین بازی های موبایلی 2023

8- Into the Dead 2

بازی های FPS


Into the Dead 2 یکی از بهترین بازی های شوتر اندروید آفلاین در سبک Shooter Hybrid است.  Into the Dead 2، مکانیزم‌های سبک Infinite Runner را با سبک بقا و زامبی ترکیب می‌کند و تجربه جالبی را ارائه می‌دهد. این بازی دارای گرافیک مناسب، طیف وسیعی از سلاح‌ها، یک سگ همراه، المان‌های سبک دفاع از برج (Tower Defense) مانند Dota2 و پایان‌بندی‌های متنوع است که این عوامل، آن را به یک انتخاب خوب برای گیمر‌ها تبدیل می‌کند.

9- بازی‌های سبک شوتر شرکت MADFINGER

بهترین بازی سبک شوتر برای اندروید


MADFINGER Games یک توسعه دهنده بازی‌های موبایلی است که بیشتر به علت بازی‌های شوتر فوق‌العاده‌ای که در سال‌های اخیر منتشر کرده شناخته می‌شود. شرکت MADFINGER در سال‌های اخیر، تعدادی از بهترین بازی های شوتر اول شخص اندروید را منتشر کرده‌ است. از جمله این بازی‌ها می‌توان به سری محبوب Shadowgun ،Unkilled و Dead Trigger 1 اشاره کرد. بازی‌های Unkilled و Dead Trigger روی کشتن زامبی‌ها و جمع‌آوری اسلحه تمرکز دارند و گرافیک فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند. Shadowgun یک بازی سبک شوتر کلاسیک با حالت داستانی، بخش چند نفره آنلاین و بسیاری ویژگی‌های دیگر است.

برخی از بازی های MADFINGER رایگان هستند، برخی از آنها دارای خرید درون برنامه‌ای هستند و برای تجربه بعضی از آن‌ها باید بازی را بخرید. اما نکته مهم این است که تمام بازی‌های این توسعه دهنده ارزش تجربه بالایی دارند. جدیدترین بازی این استودیوی صاحب سبک، Shadowgun War Games  یک بازی در سبک شوتر PvP و مشابه عنوان محبوب OverWatch از بلیزارد است.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندروید

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی

10- Modern Combat 5

بهترین بازی سبک شوتر برای اندروید


Modern Combat 5 یکی از بهترین بازی های شوتر اول شخص اندروید است که در بین محبوب‌ترین عناوین این سبک قرار می‌گیرد. در ابتدای انتشار Modern Combat 5 تجربه این بازی پولی بود، اما در حال حاضر بازیکنان به‌صورت رایگان قادر به تجربه آن هستند و فقط خریدهای درون برنامه‌ای نیاز به پرداخت پول دارند. از نقاط قوت Modern Combat 5 می‌توان به تعداد زیاد بازیکنان فعال، گرافیک خوب و محتوای زیادی که بصورت مرتب برای آن منتشر می‌شود اشاره کرد. یک حالت تک نفره و یک حالت چند نفره رقابتی در این بازی وجود دارند.

شما می‌توانید شخصیت خود را از بین شش کلاس مختلف انتخاب کنید که هر کدام توانایی‌های خاص خود را دارند. اگرچه  در حال حاضر بازی‌های PUBG Mobile و Fortnite در بین بازیکنان محبوب‌تر هستند، اما Modern Combat 5 سابقه بیشتری دارد و در مقطعی از زمان، به عنوان بهترین بازی سبک شوتر برای اندروید شناخته می‌شد. Modern Combat Versus جدیدترین بازی این سری است، اما هنوز هم نیاز به بهبودهایی دارد تا بتواند به بهترین بازی از سری Modern Combat تبدیل شود.

11- PUBG: New State

بهترین بازی سبک شوتر برای اندروید

نوبتی هم باشد، نوبت بازی بسیار محبوب PUBG: New State است که بسیاری از بازیکنان آن را بهترین بازی شوتر اندروید می‌دانند. PUBG: New State جدیدترین بازی از فرنچایز بسیار محبوب PUBG است. New State  به عنوان ادامه مستقیمی بر PUBG Mobile معرفی شد و با کیفیت عالی که داشت، توانست به خوبی انتظارات را برآورده کند. در حالی که بسیاری از مکانیزم‌های بازی نسبت به نسخه اول بدون تغییر باقی مانده‌اند، اما نقشه‌ها کوچکتر شده‌اند و اکنون به جای 100 بازیکن، 64 بازیکن را در خود جای می‌دهند. علاوه بر این، مکانیک‌های حرکتی جدیدی مانند جاخالی دادن به PUBG: New State اضافه شده‌اند که استفاده از آن‌ها جذابیت خاصی دارد. همچنین یکی تغییراتی که نسبت به نسخه اول به چشم می‌خورد، بهبود گرافیکی New State نسبت به PUBG: Mobile است که تجربه کلی بازیکنان را بهبود می‌بخشد. به‌طورکلی، حس و حال PUBG: New State حدود 80 درصد شبیه به تجربه بازی PUBG Mobile اصلی است.

از آنجایی که PUBG: New State یک بازی جدید است، گوشی‌های با سخت افزار‌های ضعیف در اجرای آن مشکل دارند. به علاوه  سیستم بتل‌پس در این نسخه از پابجی، آنقدر‌ها جالب طراحی نشده است . اما باز هم بطور کلی،‌ با وجود ایراداتی که در PUBG: New State وجود دارند، اما این عنوان قطعا جزو نامزد‌های بهترین بازی شوتر اندروید است. البته در صورتی که از نسخه New State خوشتان نیامد، هنوز هم می‌توانید به تجربه نسخه قبلی پابجی، یعنی PUBG: Mobile بپردازید و لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ 2023

بهترین گوشی های گیمینگ تا 30 میلیون

12- Sky Force Reloaded

بهترین بازی شوتر اندروید


Sky Force Reloaded یکی از بهترین بازی های شوتر اندروید است که یک تجربه تمام عیار و پر از هیجان را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. مانند بازی‌های دیگر در سبک شوتر هوایی (Aerial Shooter)، شما کنترل یک هواپیما را دارید و باید با دشمنان مختلف بجنگید و آن‌ها را شکست دهید. این بازی سلاح‌ها و زره‌های قابل ارتقا و … را در اختیارتان قرار می‌دهد. به علاوه، Sky Force Reloaded  گرافیک بسیار چشم‌نوازی دارد و مکانیزم‌های بازی به راحتی قابل یادگیری هستند. علاوه بر این، کارت‌های افزایش قدرت و  المان‌های دیگری برای افزایش شانس موفقیت و بهبود امتیاز شما وجود دارد. همین نقاط قوت باعث شده‌اند طرفداران Sky Force Reloaded از آن به عنوان بهترین بازی سبک شوتر برای اندروید یاد کنند. به طور کلی، Sky Force Reloaded هیچ نقص خاصی ندارد و ما تجربه آن را به شدت توصیه می‌کنیم.

13- T3 Arena

بهترین بازی شوتر اندروید


T3 Arena یکی از بهترین بازی های شوتر اندروید سوم شخص قهرمانی است که جلوه‌های بصری جذاب کارتونی آن، شما را به یاد عنوان بسیار جذاب Overwatch می‌اندازد. این بازی حالت های متعددی از جمله Deathmatch را ارائه می دهد. هر قهرمان دارای توانایی های منحصر به فردی است که توانایی‌های شما را افزایش می دهد. توصیه می‌کنیم به هیچ وجه از تجربه T3 Arena غافل نشوید، مطمئن باشید اصلا پشیمان نخواهید شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ

بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی

14- Xenowerk

بهترین بازی شوتر اندروید


Xenowerk یکی از بهترین بازی های شوتر اندروید است که دوربین آن از زاویه بالا به پایین (ایزومتریک) است. این بازی 70 لول مختلف دارد و از کنترل دوال استیک پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین، برای اینکه بتوانید به‌درستی حرکت کنید، باید از هر دو استیک استفاده کنید.

گرافیک خوب، آیتم‌های مختلف، قدرت های ویژه و … Xenowerk را به یک بازی محبوب و جذاب تبدیل کرده‌اند. همچنین این بازی، با اکثر کنترلر‌ها سازگار است. اما از نقاط ضعف بازی می‌توان به تاریخ مصرف گذشته بودن گرافیک آن نسبت به بازی‌های شوتر جدید اشاره کرد. به علاوه شاید سیستم کنترل این بازی، در ابتدا کمی اذیت کننده به نظر برسد. بطور کلی Xenowerk با وجود ایراداتی که به آن‌ها اشاره شد، قطعا ارزش تجربه کردن دارد.

15- Zombie Gunship Survival

بهترین بازی شوتر اندروید

می‌رسیم به آخرین عنوان از لیست بهترین بازی های شوتر اندروید ، یعنی Zombie Gunship Survival که شخصا فکر می‌کنم متفاوت ترین بازی این مقاله است. گرافیک سیاه و سفید جذاب و گیم‌پلی جذاب به همراه بسیاری ویژگی‌های مثبت دیگر، Zombie Gunship Survival را به یکی از بهترین بازی های شوتر اول شخص اندروید تبدیل کرده‌اند. این بازی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند انواع مختلف زامبی‌ها، المان‌های سبک استراتژیک و دفاع از برج (Tower Defense) و همچنین فعالیت‌های بسیار زیادی برای انجام دادن است. اگرچه Zombie Gunship Survival در روز‌های اول انتشار، عملکرد جالبی نداشت،‌ اما اکنون در بین بهترین بازی‌های هم سبک خود قرار دارد.

سوالات متداول

بهترین بازی سبک شوتر برای اندروید کدام است؟

بسیاری از افراد، Call Of Duty Mobile را به علت گرافیک چشم‌نواز، گیم‌پلی عالی، محتواها و حالت‌های مختلف بهترین بازی سبک شوتر برای اندروید می‌دانند. البته این مسئله کاملا سلیقه‌ای است و شاید شما از بازی‌های دیگر این سبک مانند Modern Combat لذت بیشتری ببرید.

نسخه اندروید مورد نیاز برای PUBG: New State چیست؟

شما برای تجربه PUBG: New State نیاز به اندروید 6 و بالاتر دارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: androidauthority

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو