بهترین بازی های بتل رویال برای کامپیوتر

بهترین بازی های بتل رویال برای کامپیوتر


منبع: پی سی دی

123

1399/11/23

10:49


امروزه باری های بتل رویال بسیار در بین گیمر ها رواج پیدا کرده و در واقع به عنوان محبوب ترین بازی های دنیا هستند ، بتل رویال ها هیجان خاصی دارند و تونستند که کاربران بسیار زیادی رو به سمت خودشون جذب کنند، این بازی ها با سبک خاصی طراحی شدند و همین سبک خاص باعث جذابیت بسیار بالای این بازی ها شده، این بازی ها هم روز به روز بیشتر میشوند و انتخاب بین اونا کار کمی دشواری شده ما سعی کردیم که بهترین این بازی ها را بر اساس امتیاز و محبوبیت آنها انتخاب کنیم و در این مقاله آنها را به شما معرفی کنیم که بتوانید از آنها استفاده کرده و لذت ببرید، حتما با ما همراه باشید تا بهترین بازی های سبک بتل رویال در کامپیوتر را به شما معرفی کنیم و نحوه دانلود آنها را به شما راهنمایی کنیم.

1. بازی (Pubg)

بازی پابجی در واقع میشه گفت یکی از خالق های سبک بتل رویال هست، این بازی محبوبیت بسیار زیادی رو برای خودش جذب کرده و کاربران زیادی هم هستند که از اون به عنوان برترین بازی بتل رویال استفاده میکنند، این بازی بسیار حرفه ای و با کیفیت طراحی شده و حتما میتونه رضایت شمارو نسبت به یک بازی بتل رویال جلب کنه.

بهترین بازی های بتل رویال برای کامپیوتر

پابجی کیفیت بسیار فوق العاده ای داره و شما با استفاده از اون میتونید ساعت ها بدون خستگی بازی کنید، این بازی بسیار محبوب واقع شده و اگر شم میخواهید یک بازی به با تمام جوانب را داشته باشید که بتونید یک سرگرمی بزرگ داشته باشید این بازی براتون بسیار مناسب خواهد بود، اما توجه داشته باشید که کیفیت این بازی باعث شده که حجم بسیار زیادی داشته باشه و شاید شما نتونید این حجم رو پشتیبانی کنید.

هم اکنون در آخرین نسخه پابجی 32 گیگابایت هست که شاید شما حجم کافی برای دانلود کردن اون نداشته باشید، البته اگر این حجم رو دارید و مطمعن هستید که سیستم شما این بازی رو ساپورت میکنه حتما اونو دانلود و نصب کنید چون میتونه شمارو بسیار در سرگرم کنه، این بازی تاکنون میلیون ها بار توسط افراد نصب و استفاده شده و رضایت بسیار زیادی رو به همراه خودش داره.

این بازی سیستم متوسط رو به بالایی برای اجرا شدن نیاز داره و اگر سیستم شما حداقل سی پی یو Core i3  به بالا داشته باشه و گرافیک خوبی رو در کنارش داشته باشه و در نهایت یک رم 6 به بالا رو داشته باشید میتونید از این بازی استفاده کرده و لذت ببرید.

2. بازی Call of Duty: Warzone

این بازی به عنوان دومین مورد در لیست ما قرار میگیره و باید بگیم که یکی از برترین بازی های سبک بتل رویال هست، توجه داشته باشید که این بازی مربوط به سری بازی های کال آف دیوتی هست و تا کنون تونسته که به عنوان یکی از محبوب ترین در این زمینه باشه. کال آف دیوتی وارزون نیاز به سیستم قدرتمندی دار چون گرافیک بسیار طبیعی در این بازی تجربه خواهید کرد و اگر سیستم شما ضعیف باشه نمیتونید به خوبی این بازی تجربه کنید و ممکنه اصلا تو سیستم شما اجرا نشه و یا لاگ های زیادی داشته باشه سعی کنید اول از اجرا کردن این بازی سیستم خود را بررسی کنید و بعد به دانلود آن بپردازید.

بهترین بازی های بتل رویال برای کامپیوتر

همونطور که گفتیم قبل از اجرا کردن بازی و دانلود  اون حتما سیستم خودتون رو بررسی کنید و بعد به دانلود اون بپردازید، چون حجم بازی بسیار زیاد هست و اگر شما قبل از بررسی اونو دانلود کنید ممکنه حجم زیادی از اینترنت خودتون رو از دست بدید و حتی اصلا نتونید برای یک دقیقه هم این بازی رو تجربه کنید.

این بازی در حال حاظر با نسخه فعلی 83 گیگابایت حجم داره و اگر میخوایید اون رو دانلود کنید از طریق سایت پی سی دی به دانلود اون بپردازید که حجم مصرف اینترنت شما نیم بها خواهد بو و شما تنها 41 گیگابایت اینترنت برای دانلود این بازی مصرف خواهید کرد.

3. بازی The Culling

این بازی هم یکی از برترین مواردی هست که میتونید خیلی از انجام اون لذت ببرید، این بازی تا کنون تونسته محبوبیت زیادی بین افراد کسب کنه و رتبه زیادی هم در بین رتبه بندی های گیمینگ داشته به همین دلیل به معرفی اون در این بخش پرداختیم.

بهترین بازی های بتل رویال برای کامپیوتر

سبک این بازی بسیار جذاب و متفاوت طراح شده و به شما این امکان رو میده که با کیفیت بسیار بالا یک بازی بتل رویال رو در دسترس خودتون داشته باشید.

یکی از برتری هایی که این بازی داره اینه که بسیار بهینه سازی شده و حجم خیلی پایینی هم داره و شما میتونید اونو خیلی ساده دانلود کنید و در سیستم خودتون اجرا کنید، این بازی سیستم خیلی قدرتمندی هم برای اجرا نمیخواد و شما از سیستم های متوسط و شخصی خودتون میتونید برای تجربه کردن این بازی استفاده کنید.

4. بازی Fortnite

اگر بخواییم یک بازی بسیار با هیجان و عالی رو تجربه کنیم بازی فورتنایت بسیار برای ما جذاب و عالی خواهد بود این بازی بسیار با کیفیت عالی طراحی شده اما شخصیت هایی که در این بازی هست نسبت به دیگر بازی های بتل رویال کمی غیر واقعی تر هست.

امروزه بسیاری از گیمر ها به این بازی رو آورند و سعی دارند که در این بازی به برترین ها تبدیل بشن، در واقع میلیون ها نفر هستند که از این بازی استفاده میکنند و در روز ساعت ها رو پای این بازی هستند تا امتیاز های بیشتری رو بدست بیارن و یا بتونن حداقل به یکی از برترین گیمر ها در این بازی بشن.

بهترین بازی های بتل رویال برای کامپیوتر

اما توجه داشته باشید که افراد زیادی از این بازی استفاده میکنند و این ممکنه که شما وقتی به صورت تازه وارد این بازی رو در سیستم خودتون اجرا میکنید سریعا در جنگ ها شکست بخورید و از اون خسته بشید اما در کل بازی بسیار جذاب و خوبی هست و شمارو میتونه تا ساعت های بسیار زیادی سرگرم خودش نه حتما پیشنهاد میکنیم این بازی رو برای یکبار هم که شده انجام بدید.

5. بازی Realm Royale

یکی دیگه از بازی هایی که میتونید به سبک فورتنایت داشته باشید بازی Realm Royale هست که میتونه به شما خیلی کمک کنه تا لذت بیشتری از یک بازی سبک بتل رویال داشته باشید این بازی هم به نسبت بازی های دیگه بتل رویال محبوبیت زیادی داره و شما با استفاده از اون میتونید خیلی راحت یک بازی بتل رویال بدون محدودیت رو تجربه کنید.

بهترین بازی های بتل رویال برای کامپیوتر

این بازی برای کنسول های بازی مختلفی عرضه شده و شما میتونید از اون در کنسول های مختلف استفاده کنید، اما یکی از بهترین مواردش اینه که برای کامپیوتر هم در دسترس هست و شما میتونید خیلی ساده اونو در دسترس خودتون داشته باشید و ساعت هارو در روز خودتون رو با اون سرگرم کنید.

حجم این بازی هم نسبت به کیفیتی که داره بسیار خوب هست و شما میتونید اون رو با حجم 6 گیگابایت در نسخه فعلی که هست در دسترس داشته باشید و برای دانلود اون به صورت رایگان هم میتونید از سایت پی سی دی اقدام به این کار کنید و خیلی ساده اونو دانلود و نصب کنید.

جمع بندی:

ما در این مقاله قصد داشتیم که یک سری دیگه از بازی هارو بهتون معرفی کنیم که با استفاده از اونا میتونید سبک بتل رویال رو بسیار برای خودتون به خوبی تجربه کنید و اگر علاقه به این سبک از بازی ها دارید بتونید بهترین های موجود در این سبک رو در دسترس داشته باشید و در سیستم خودتون نصب کنید.

امیدواریم از خوندن این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات کافی رو نسبت به بازی های بتل رویال بدست آورده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو