معرفی بهترین سلاح‌ های کال آف دیوتی وارزون

معرفی بهترین سلاح‌ های کال آف دیوتی وارزون


منبع: پلازا

3

1402/9/16

13:28


معرفی بهترین سلاح‌ های کال آف دیوتی وارزون

کال اف دیوتی وارزون یکی از بهترین بازی های بتل آنلاین برای پلتفرم های مختلف بوده که میزبان سلاح های بسیاری میباشد. علاقه مندان به این بازی خوب میدانند که شناخت بهترین سلاح‌ های وارزون چه قدر میتواند روی افزایش نبرد آنان تاثیرگذار باشد.

فصل های متنوعی از بازی محبوب Call of Duty: Warzone تا به امروز منتشر شده است که این امر سبب شده تا سلاح و اقلام نظامی متعددی در آنها بکارگیری شود. به همین جهت لیستی از بهترین سلاح‌ های وارزون را برای شما آماده سازی نمودیم تا بتوانید با شناخت آنها مسیر بهتری را برای مبارزه با رقبا در پیش داشته باشید. در ادامه این مقاله با 10 مورد از بهترین سلاح‌ های وارزون آشنا خواهید شد که پیشنهاد میشود با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب

بهترین سلاح‌ های وارزون

اکنون که وارد فصل 6 از بازی وارزون شده ایم باید بدانید طیف وسیعی از علاقه مندان با تغییراتی که در طول این بروزرسانی ها به بازی اضافه شد موافق هستند. در اصل این بروزرسانی ها متای اصلی Warzone را اصلاح نکرد بلکه به بهبود آن کمک نمود. در بخش های بسیاری از بازی ازجمله تیراندازی و سلاح ها شاهد مشکلاتی در فصل های اول بودیم که رفته رفته تمامی آنها بهینه سازی و اکنون شاهد یک بازی بی عیب و نقص از زوایای مختلف هستیم.

بهترین اسلحه وارزون براساس درصد استفاده

در ادامه با درصد دقیق کاربرانی که از سلاح های بازی استفاده میکنند آشنا خواهید شد. شما از کدام سلاح بیشتر استفاده میکنید؟ نظر خود را باما به اشتراک بگذارید.

  1. Tempus Razorback (11.36%)
  2. BAS-P (11.03%)
  3. Kastov 762 (10.19%)
  4. Lachmann Sub (10.00%)
  5. M13B (7.89%)
  6. ISO 9mm (7.53%)
  7. Lockwood 300 (1.29%)
  8. MCPR-300 (1.25%)
  9. TR-76 Geist (1.22%)
  10. ISO 45 (1.20%)

10. ISO 45؛ قویترین اسلحه های بازی وارزون

10. ISO 45 قویترین اسلحه های بازی وارزون

سلاح معمولی ایزو 45 یک نمونه بارز که نتوانست نظرات جهانی را به سمت خوب جلب کند زیرا اثراتی که این سلاح بعد از شلیک برروی شخصیت اعمال مینمود قانع کننده نبود. این مسلسل در کنار زیبایی خود چندان قابل اعتماد نیست زیرا به دلیل نبود عدم تمرکز در شلیک و لگد های پی در پی امکان برخورد شلیک به شخصیت مقابل را کاهش میدهد و شما را مجاب میکند تا به صورت تک تیر به سمت رقبا تیراندازی کنید. با این ضعف ها بازهم سلاح ایزو 45 یک نمونه محبوب بوده که امروزه کاربران بسیاری با سفارشی سازی آن مشکلات مربوط را برطرف نموده اند.

9. TR-76 Geist؛ ضعیف ترین سلاح های بازی Warzone

9. TR-76 Geist ضعیف ترین سلاح های بازی Warzone

در زمان های گذشته سلاحی از خانواده Geist پرچمدار سلاح های وارزون بود که این موضوع به لطف TTK سبب بوجود آمدن رقابت های سنگینی میان سلاح ها در برد بلند شد. TR-76 Geist یک سلاح با ریشه و خوب بوده که با آمدن فصل های جدید و سلاح های بیشتر رفته رفته قدرت خود را از دست داد ولی بازهم کاربران بسیاری در طول رقابت های خود از این سلاح استفاده میکنند. این سلاح گزینه خوبی برای تیراندازی از فاصله دور و متوسط بوده است که با بروزرسانی آن میتوانید به مزایای بیشتری دسترسی پیدا کنید. زیبایی TR-76 Geist در کنار مقدار تیر مناسب را میتوان از ویژگی های دیگر آن دانست.

8. MCPR-300؛ سلاح های برتر سلاح برتر وارزون

8. MCPR-300 سلاح های برتر سلاح برتر وارزون

همه اشخاص حرفه ای و کمپرها خوب میدانند که تک تیرانداز MCPR-300 در دوران وارزون 2 چندان قوی ظاهر نشد زیرا قدرت آنچنانی که از اسنایپرها انتظار میرفت را نداشت ولی بازهم از سوی اشخاصی که از نبردهای نزدیک فاصله میگرفتند گزینه خوبی برای انتخاب بود. استفاده از سلاح MCPR-300 دشوار بود زیرا تمرکز و مدیریت روی شخصیت درحال حرکت امکان پذیر نبود و این موضوع اصلی ترین گزینه ای بود که کاربران از یک سلاح تک تیر انتظار داشتند. با این اوصاف بازهم این سلاح در وارزون دیده میشود که مقداری عملکرد آن بهبود یافته ولی درکل تغییر چندانی نداشته است.

7. Lockwood 300؛ بهترین سلاح های کال آف دیوتی وارزون

7. Lockwood 300 بهترین سلاح های کال آف دیوتی وارزون

اگر از گیمرهای حرفه ای وارزون باشید خوب میدانید که سلاح Lockwood 300 یک تفنگ مرگبار بوده و به معنای واقعی کلمه میتواند برای هرشخصی دردسر ساز شود. اگر در طول بازی شاهد استفاده از سلاح Lockwood 300 بودید از شخصیت مربوط دوری کنید زیرا قدرت مناسب آن که در فصل 6 با کاهش همراه بود بازهم میتواند خطرات بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد و در محدوده تیراندازی اثرات مخربی را برجا بگذارد. این سلاح گزینه خوبی برای اجرای بازی به صورت انفرادی بوده زیرا میتوانید در مدت زمان کوتاهی رقیب خود را شکست دهید.

6. ISO 9mm؛ بهترین گان های بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل

6. ISO 9mm بهترین گان های بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل

سلاح ایزو 9 میلی‌متری یک رقیب جدی برای لاک وود 300 بوده که به نوعی هیولای مطلق تا فاصله 10 متری بوده است. سلاح ایزو 9 میلی‌متری در فاصله های نزدیک از هر چیزی که فکرش را کنید مخرب تر بوده و میتواند دشمنان را در لحظه ای کوتاه به کام مرگ بکشاند. آسیب های وارده از سوی این سلاح علاوه بر تحریک فوق العاده میتواند حواشی شخصیت را در تیررس قرار دهد که اگر به صورت گروهی مورد حمله قرار گرفتید این سلاح بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

5. M13B

5. M13B

اگر بخواهیم سلاحی را برای شما معرفی کنیم که از سوی طیف وسیعی از کاربران مورد استفاده قرار گرفته M13 پیشنهاد ما به شماست. این سلاح خوب و کارآمد از متای اولیه وارزون تا به امروز همراه کاربران بوده که مشخصات نابود کننده آن سبب دور بودن کاربران از اشخاصی که از M13 استفاده میکنند شده است. این سلاح مناسب با عوامل متعدد و طراحی زیبا و از همه مهمتر دقت تیر عالی توانسته امتیاز بالایی را در میان کاربران بازی وارزون کسب کند. اگر به دنبال شناخت سلاح های بیشتری از بازی وارزون هستید باما در ادامه این مقاله همراه باشید که به گزینه های خوبی از جمله بهترین سلاح های وارزون اشاره نموده ایم.

4. Lachmann Sub

4. Lachmann Sub

سلاح Lachmann Sub که از سوی کاربران بسیاری بیشتر به عنوان MP5 نیز شناخته میشود از قوی ترین سلاح های وارزون به شمار رفته است. سلاح Lachmann Sub یک SMG عالی با زاویه تیر مناسب بوده که در طول فصل های مختلف بازی وارزون توانسته نظرات بسیاری را به سمت خود جذب نماید. این سلاح قدرتمند با لگد پراکنی محدود و دقت تیر بالا برای اشخاص بسیاری به عنوان بهترین سلاح وارزون شناخته شده است و همین امر عامل مهمی در استفاده بسیار آن در طول بازی شده است. Lachmann Sub در کنار تمام مزایای خود زیبایی خاصی را به استایل شما منتقل میکند که مانند یک نیروی نخبه نظامی خواهید شد.

3. Kastov 762

اگر نگاهی به رشد محبوبیت سلاح های بازی وارزون داشته باشید متوجه خواهید شد که سلاح Kastov 762 یک مسیر رشد عالی را در پیش گرفته است. شاید سلاخ Kastov 762 دقیق ترین از لحاظ تیراندازی و حاشیه تیر نباشد ولی باید بدانید که TTK یک تفنگ سریع در برد متوسط بوده که به کاربران امکانات بسیاری را برای مقابله با دشمنان میدهد. سایز مناسب و وجود قدرت تخریب عالی از دیگر مزایای برجسته این تفنگ جدید بوده است.

2. BAS-P

2. BAS-P

گیمرهای وارزون خوب میدانند که حضور سلاح BAS-P در بازی از فصل 5 استارت خورد و در طول فقط یک فصل توانست به عنوان دومین سلاح برتر و محبوب کال اف دیوتی وارزون شناخته شود. با ورود به فصل 6 بازی وارزون شاهد پیشی گرفتن سلاح BAS-P از گزینه های بسیاری بودیم که این موضوع به عنوان بهترین SMG رشد یافته در فصل های وارزون شناخته شده است. دلایل بسیاری برای محبوبیت این سلاح وجود داشته که طراحی چشمنواز و زیبای آن میتواند نظر هر شخصی را به سمت سلاح جذب کند.

1. Tempus Razorback

1. Tempus Razorback

در متای بازی Warzone از گذشته تا به امروز سلاحی نبوده که توان رقابت با Tempus Razorback را داشته باشد. سلاح Tempus Razorback از زوایای بسیاری به عنوان بهترین سلاح وارزون شناخته شده زیرا در طور یک فصل کامل توانسته بیش از 11 درصد کاربران را به سمت خود جذب کند. این سلاح گزینه خوبی برای برد متوسط و دور بوده است که اگر کمی در تیراندازی حرفه ای باشید میتوانید در مدت زمان کوتاهی آمار خوبی را از خود به جا بگذارید. طراحی زیبا و تعداد تیرمناسب از اصلی ترین مزایای این سلاح بوده است. نظر شما نسبت به 10 سلاح برتر کال اف دیوتی وارزون چیست؟ شما عزیزان در ادامه میتوانید با ما همراه باشید.

سخن پایانی

معرفی و بررسی بهترین سلاح‌ های وارزون به پایان رسید و همانطور که شاهد بودید در طول این مقاله به 10 سلاح برتر بازی کال اف دیوتی وارزون اشاره شد. حال شما عزیزان میتوانید نظر خود نسبت به این سلاح ها و توضیحات درج شده را بیان کنید و بگویید که شخصا از کدام سلاح بیشتر خوشتان می آید و یا علاقه مند به استفاده از سلاح سبک سلاح هستید. همچنین برای تکمیل این مقاله میتوانید نظر خود نسبت به توضیحات را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو