آبروریزی های بزرگ مادران فوتبالیست های معروف

آبروریزی های بزرگ مادران فوتبالیست های معروف


منبع: تالاب

2

1402/11/24

19:52


مجله تالاب اینبار بـه حواشی هاي‌ جنجالی مادران فوتبالیست ها پرداخته اسـت. آبروریزی هایي کـه […]

آبروریزی های بزرگ مادران فوتبالیست های معروف

مجله تالاب اینبار بـه حواشی هاي‌ جنجالی مادران فوتبالیست ها پرداخته اسـت. آبروریزی هایي کـه توسط مادران فوتبالیست هاي‌ معروفی نظیر جان تری و نیمار تا هری مگوایر و برخی دیگر از بزرگ‌ترین فوتبالیست هاي‌ جهان کـه وادار شده‌اند با آبروریزی هاي‌ مادرانشان در رسانه ها و فضای مجازی کنار بیایند. اتفاقاتی نظیر مسخره شدن توسط هوادارن تیم حریف برای فوتبالیست ها و حواشی هایي در زمینه فوتبال بسیار اسـت اما اینبار مادران آن ها هستند کـه حاشیه ساز شدند.پیشنهاد می شود این مقاله پر سر و صدا از مجله سرگرم کننده تالاب را از دست ندهید.

 

آبرو ریزی مادر نیمار با ازدواج با پسر 22 ساله 

نِیمار دا سیلوا سانتوس جونیور «بـه پرتغالی برزیل: Neymar da Silva Santos Júnior» متولد ۵ فوریهٔ ۱۹۹۲اسـت.او بـه اسم نِیمار شناخته می شود؛ بازیکن فوتبال اهل برزیل اسـت کـه برای باشگاه الهلال بازی میکند. او یکی از بهترین بازیکنان جهان و از بهترین بازیکنان برزیلی تمام ادوار بـه شمار میرود کـه مهارت زیادی در گلزنی و دریبل تکنیکی و بازرسی توپ در فوتبال دارد. او یکی از چهار بازیکنی در فوتبال اسـت کـه در سه باشگاه مختلف، بیش از ۱۰۰ گل را برای هر باشگاه بـه ثمر رسانده اسـت.

آبرو ریزی مادر نیمار با ازدواج با پسر 22 ساله 

 


مطلب مرتبط:حیله گرترین فوتبالیست های دنیا + عکس


 

نیمار خودش بـه تنهایی یکی از پرحاشیه ترین فوتبالیست ها بـه شمار می رود حال با ازدواج عجیب مادرش بـه گونه اي دیگر بر سرزبان ها افتاده اسـت.مادر نیمار کـه نادین سانتوس نام دارد در سن 55 سالگی با پسری 22 ساله بـه نام راموس کـه 8 سال از نیمار کوچکتر اسـت ازدواج کرد.واکنش نیمار بـه این اتفاق بـه ظاهر بسیار عادی بوده و ابراز خوشحالی کرده و ازدواجشان را در صفحه اینستاگرامش تبریک گفته اسـت.

 

این ازدواج مدت کوتاهی دوام آورد.مادر نیمار بعد از گذشت 2 هفته با پی بردن بـه موضوع گرایش همجنسگرایانه همسرش وی را از خانه بیرون کرد و از یک دیگر جدا شدند.

 

آبرو ریزی مادر نیمار با ازدواج با پسر 22 ساله 

جان تری و دزدی مادرش

جان جرج تری «انگلیسی: John George Terry؛ متولد 7 دسامبر سال 1980 اسـت کـه در پست مدافع میانی بازی می کرد. او پیشتر کاپیتان چلسی و تیم ملی فوتبال انگلستان بوده‌اسـت.تری موفق‌ترین کاپیتان چلسی بوده‌اسـت کـه توانسته از سال ۲۰۰۴ با این تیم ۵ عنوان قهرمانی در لیگ برتر، چهار عنوان در جام حذفی، دو عنوان در کارلینگ کاپ و یک عنوان در لیگ قهرمانان اروپا بدست آورد.وی همچنین ۷۸ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال انگلیس انجام داده‌اسـت.

 

جان تری و دزدی مادرش

 

مادر و نامادری جان تری،سو تری با دستبرد زدن بـه فروشگاهی در انگلستان بازداشت شدند.بـه گزارش مهر بـه نقل از سان، “سو تری” 50 ساله و “سو پول” 54 ساله، در حالی کـه در حال دزدی از مواد غذایی و لباس بـه ارزش 800 پوند از فروشگاه هاي‌ “مارکس اند اسپنسر” و “تسکو” بودند توسط پلیس دستگیر شدند.

 

پس از بازداشت شدن هر دو بـه جرم مرتکب شده اعتراف نیز کردند این واقعه برای جان تری سرافکندگی بسیاری را بـه دنبال داشت.جان تری 135 هزار پوند درآمد هفتگی دارد از همین جهت تری برای هر دوی این زنها خانه هاي‌ اختصاصی در خیابان “اوکسشات”خریداری کرده اسـت. این خیابان بـه خیابان “تری” مشهور اسـت.با همه ی ي این تفاسیر ان دو مرتکب دزدی شدند و ذره اي بـه آبروی جان توجه نداشتند.

 

جان تری و دزدی مادرش

 

مادر فیل فودن

فیلیپ والتر فودن «انگلیسی: Philip Walter Foden؛ زادهٔ ۲۸ مهٔ ۲۰۰۰» بازیکن فوتبال حرفه‌اي اهل انگلستان اسـت کـه در پست وینگر چپ، هافبک هجومی یا رو بـه جلو برای باشگاه فوتبال منچستر سیتی در لیگ جزیره و همچنین در تیم ملی فوتبال انگلستان بازی میکند.

 

شروع حرفه اي فوتبال او درسال ۲۰۱۷ رقم خورد و جوان ترین بازیکنی اسـت کـه زیر نظر پپ گواردیولا بـه ۵۰ گل میرسد.فودن با ربکا کوک در ارتباط اسـت و یک پسر بـه نام رونی متولد ژانویه ۲۰۱۹ دارد. این زوج در ژوئیه ۲۰۲۱ نیز صاحب فرزند دوم خود کـه یک دختر اسـت شده‌اند.

 

مادر فیل فودن

 


مطلب مرتبط:بازیکنان معروف فوتبال از چه سنی شروع کرده اند؟


 

مادر فیل فودن زن ۴۴ ساله دریک کلاب شبانه بـه دلیل برداشتن کلاه بیسبال از سر یکی از مهمانان و همچنین بـه دنبال ان بـه دلیل رفتار خشن و توهین آمیزش با افسر پلیس، دستگیر شد.توسط پلیس دستگیر شد.

 

بـه گزارش روزیاتو، در ۹ سپتامبر کلر رولندز ۴۴ ساله، چند ساعت پس از این کـه پسرش بـه زمین آمد تا برای تیم ملی انگلیس در بازی مقدماتی یورو ۲۰۲۴ بازی کند، پس از بیرون شدن از کلاب، بـه علت توهین بـه پلیس دستگیر شد و یک شب را در سلول گذراند. در نهایت مادر ستاره انگلیس از اتهام تعرض تبرئه شد، اما دادگاه بـه دلیل توهین بـه پلیس وی را جریمه کرد.

 

کلر رولندز در دادگاه لاندودنو ولز حضور پیدا کرد و اعتراف کرد: “من در حالت عادی بودم. قبلاً اینکار رابا یک پسربچه انجام داده بودم. واقعاً کمی سرگرم‌کننده بودو فقط جنبه شوخی داشت.نمی‌توانستم باور کنم کـه میتوانم بـه خاطر درآوردن کلاه یک نفر بـه دادگاه بروم. این شوخی من اسـت، کلاه کسی را از روی سرش برمی‌دارم و دوباره روی سرش میگذارم.

 

مادر فیل فودن

 

ماجرای دستگیری مادر اِینزلی مِیتلند-نایلز

اِینزلی مِیتلند-نایلز «انگلیسی: Ainsley Maitland-Niles؛ متولد سال ۱۹۹۷اسـت و از بازیکنان فوتبال بریتانیایی اسـت کـه برای باشگاه لیون بازی می کند.مادر بازیکن سابق آرسنال،اِینزلی مِیتلند-نایلز تجربه اي مشابه با مادر فیل فودن یعنی دستگیری توسط پلیس داشت.

 

پلیس هرتفوردشایر وی را پس از دعوا با کارکنان زمین تمرین پسرش درسال ۲۰۱۵ دستگیر کرد.او نظارت خودرا در رابطه با بحث در مورد آینده پسرش از دست داده و شروع بـه فحاشی بـه اعضای باشگاه کرده اسـت.پس از رد کردن تقاضای خروج او از مکان موردنظر با پلیس تماس حاصل شده اسـت. او بعداً آزاد شد و باشگاه از او شکایتی نیز نکرد.

 

ماجرای دستگیری مادر اِینزلی مِیتلند-نایلز

اِینزلی مِیتلند-نایلز و مادرش

اِینزلی مِیتلند-نایلز و مادرش

عکسی از راموس ناپدری نیمار

عکسی از راموس ناپدری نیمار

جان تری به همراه خانواده اش

جان تری به همراه خانواده اش

نیمار و مادرش

نیمار و مادرش

 

عکسی از فیل فودن

فیل فودن به همراه همسر و فرزندانش

فیل فودن به همراه همسر و فرزندانش

 

جان تری و خانواده

عکس نیمار و مادرش

عکس نیمار و مادرش

 

نیمار به همراه مادرش

نیمار و خانواده اش

نیمار و خانواده اش

 


مطلب مرتبط: نگاهی به رابطه پنهانی کریس رونالدو با این دختر زیبا


 

در پایان

همان طور کـه در مجله وسیع و جامع تالاب مشاهده کردید دنیای فوتبال حواشی بسیاری دارد کـه برخی از این حواشی مربوط بـه زندگی شخصی و اعضای خانواده یشان از جمله مادرانشان می شود.اتفاقاتی کـه زندگی و حرفه فوتبالی ان ها را دچار مشکل می کند.مجله تالاب دارای مقالات مشابه اي از این دست می‌باشد از این رو از شـما طرفداران این مجله دعوت می شود از این مقالات سرگرم کننده دیدن نمایید باتشکر فراوان از حمایت شـما عزیزان.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو