مراحل ساخت بازی The Outlast Trials به اتمام رسید

منبع: فیگار

1

1402/11/25

12:47


استودیو «رد برلز» (Red Barrels) چندی پیش اعلام کرد که پروسه توسعه بازی The Outlast Trials (اوت‌ لست: آزمایش‌ ها) که در ژانر ترسناک مبتنی بر کواپ پیش می‌رود، به…

مراحل ساخت بازی The Outlast Trials به اتمام رسید

استودیو «رد برلز» (Red Barrels) چندی پیش اعلام کرد که پروسه توسعه بازی The Outlast Trials (اوت‌ لست: آزمایش‌ ها) که در ژانر ترسناک مبتنی بر کواپ پیش می‌رود، به پایان رسیده است.

بازی اوت‌ لست: آزمایش‌ ها از ماه مه 2023 به صورت دسترسی زودهنگام بر روی پلتفرم استیم موجود بوده و نسخه کامل آن در تاریخ 5 مارس 2024 (15 اسفند 1402) برای پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان و کامپیوترهای شخصی (PC) منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


روند ساخت بازی The Outlast Trials رو به اتمام است

استودیوی «Red Barrels» (رد برلز) با انتشار پستی در ایکس (توئیتر سابق) به طرفداران کنسولی The Outlast Trials از صبر و شکیبایی آن‌ها تشکر کرد. این بازی در حال حاضر برای پیش‌خرید در ویترین دیجیتال هر دو کنسول در دسترس است.

The Outlast Trials (اوت‌ لست: آزمایش‌ ها) از زمان عرضه‌ی دسترسی زودهنگام به‌روزرسانی‌های زیادی را دریافت کرده که می‌توان به محتوای فصلی زمان محدود برای جشن گرفتن فستیوال‌ها و تعطیلات مختلف اشاره کرد. تاریخ انتشار نهایی این بازی در دسامبر سال گذشته اعلام شد.

اگرچه می‌توانید در حالت تک‌نفره از بازی The Outlast Trials لذت ببرید؛ اما در بررسی Early Access ما تجربه بسیار لذت‌بخش‌تری را دیدیم. زمانی که با سه تیم دیگر برای تکمیل ماموریت‌ها و مقابله با هیولاها همراه خواهید شد. نسخه‌ی دسترسی زودهنگام The Outlast Trials در طی هفته‌ی اول انتشار خود بیش از 500.000 نسخه فروخته شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی The Outlast Trials چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو