ختاگ تسابولوف کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

4

1402/11/28

21:07


چهره فینالیست های 5 وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی اروپا 2024 در رومانی مشخص شد.

ختاگ تسابولوف کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

شکست عنوان داران کشتی جهان در بخارست

به گزارش نم نمک ، در پایان رقابت های روز نخست کشتی آزاد قهرمانی اروپا 2024 در بخارست پایتخت رومانی ، چهره نفرات راه یافته به دیدار فینال اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم مشخص شد.

ختاگ تسابولوف کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

ختاگ تسابولوف کیست و الان کجاست؟ + بیوگرافی

در مهمترین دیدارهای برگزار شده روز نخست ، اسماعیل موسوکائف کشتی گیر روسی الاصل مجارستان و دارنده 2 مدال طلا و یک برنز جهان در وزن 65 کیلوگرم ، در این رقابت ها در وزن غیرالمپیکی 70 کیلوگرم به میدان رفت اما در نیمه نهایی با نتیجه 8 بر 5 مقابل آرمن آندرسیان دارنده مدال برنز جهان از ارمنستان تن به شکست داد.

ختیک تسابولوف کشتی گیر سرشناس روس تیم صربستان و دارنده مدال های طلا ، نقره و برنز جهان نیز در این رقابت ها در یک وزن بالاتر به میدان رفت و در وزن 79 کیلوگرم در همان دور نخست در یک مبارزه حساس برابر فرانک چامیزو کشتی گیر عنوان دار و کوبایی الاصل ایتالیا و دارنده 2 مدال طلا و یک نقره و یک برنز جهان که او نیز در یک وزن بالاتر در این مسابقات به میدان رفت ، با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

چامیزو در ادامه رقابت های وزن 79 کیلوگرم ، برابر کشتی گیران استونی و آذربایجان نیز به برتری رسید اما در نیمه نهایی مقابل ماگومدحبیب کادیماگمدوف کشتی گیر روسی الاصل از بلاروس و دارنده مدال نقره المپیک توکیو در وزن 74 کیلوگرم ، با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

احمد عثمان اف دارنده مدال طلای جهان 2023 از روسیه نیز در نیمه نهایی مقابل آوتاندی کنچادزه دارنده مدال نقره جهان 2018 از گرجستان 3 بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

اما در وزن 97 کیلوگرم در غیاب عبدالرشید سعدالله یف روس و دارنده 7 طلای جهان و المپیک که از فرودگاه رومانی به روسیه بازگردانده شد ، باتیربک تساکولوف کشتی گیر روسی الاصل از اسلواکی و دارنده مدال نقره جهان 2022 در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ماگومد خان ماگمدوف دارنده مدال های نقره جهان 2023 و برنز جهان 2022 از آذربایجان با نتیجه سنگین 13 بر 2 شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

احمو باتائف کشتی گیر روسی الاصل تیم بلغارستان و دارنده مدال نقره جهان 2022 نیز در یک چهارم نهایی مقابل ولادیسلاو بایتسائف کشتی گیر روسی الاصل تیم مجارستان و دارنده مدال های نقره و برنز اروپا 5 بر صفر تن به شکست داد و حذف شد.

در این وزن گیوی ماتچراشویلی دارنده 2 مدال برنز جهان 2022 و 2023 از گرجستان و ماگومدخان ماگمدوف آذربایجانی راهی فینال شدند.


بیوگرافی ختاگ تسابولوف

ختاگ نیکالوویچ سابولُف متولد 17 نوامبر 1991 یک کشتی گیر اهل روسیه است که در دسته 74 کیلوگرم کشتی آزاد فعالیت می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو