جدیدترین تم تولد دخترانه

جدیدترین تم تولد دخترانه


منبع: فیگار

1

1402/11/28

22:48


جشن تولد امروزه از زیباترین جشن‌ها به شمار می‌آید که والدین همواره در تلاش هستند تا این روز را برای فرزندان خود به روزی خاص تبدیل کنند. یکی از راه‌هایی…

جدیدترین تم تولد دخترانه

جشن تولد امروزه از زیباترین جشن‌ها به شمار می‌آید که والدین همواره در تلاش هستند تا این روز را برای فرزندان خود به روزی خاص تبدیل کنند.

یکی از راه‌هایی که می‌توان روز تولد را در ذهن فرزند خود ماندگار کرد، ایجاد تم تولدی خاص برای او است. امروزه تم‌های تولد دخترانه در طرح و شکل‌های مختلفی ارائه می‌شود که از تم‌های پرفروش و محبوب سال می‌توان به تم تولد باربی، فلامینگو، فروزن، تک شاخ، ونزدی و مینی موس اشاره کرد.

تم تولد خاص دخترانه

لوازمی که برای طراحی تم‌های تولد زیبا نیاز خواهید داشت، شامل مجموعه وسایلی چون سفره، کارد، چنگال، ریسه، شمع، ظروف، تاپر، بادکنک، کلاه، ماسک، آویزها و… هستند.

در واقع شما برای داشتن یک تم تولد دخترانه عالی می‌توانید این لوازم را در انواع طرح و رنگ دخترانه تهیه کنید. از نمونه طرح‌های پرطرفدار برای دخترها می‌توان به طرح‌های ونزدی، فروزن، باربی و مینی موس اشاره کرد. در ادامه می‌توانید با ویژگی‌های هرکدام از تم تولدهای دخترانه آشنا شوید.

ونزدی

تم تولد ونزدی از محبوب ترین تم‌های تولد و مناسب برای هر سنی است. ونزدی آدامز شخصیتی در انیمیشن ونزدی یا فیلم آن است که لباس‌های تیره ای بر تن می‌کند و شخصیتی جسور دارد.

بسیاری از دختران عاشق این شخصیت هستند و رقص معروف آن را همواره در منزل اجرا می‌کنند. شما می‌توانید لوازم تم تولد ونزدی را به صورت پک یا جداگانه تهیه کنید یا اجرای آن را به مجموعه بسپارید تا تم تولد در محل مربوطه اجرا شود. این تم دارای ترکیبی از رنگ‌های تیره چون مشکی و بنفش است.

جدیدترین تم تولد دخترانه

باربی

تم باربی طرفداران بسیار زیادی دارد که رنگ بندی صورتی آن در بین دختران بسیار محبوب است. برای تم باربی نیز می‌توانید انواع کلاه، ریسه، بادکنک، ظروف و وسایلی که طرح باربی دارند را به صورت پک یا جداگانه تهیه کنید.

برای زیباتر دیده شدن میز تولد نیز می‌توانید یک عروسک باربی در ابعاد مختلف تهیه کنید تا تم باربی شما کاملا تکمیل شود. توجه داشته باشید که رنگ صورتی اصلی ترین رنگ برای این تم است که می‌توانید برای خارج کردن ظاهر تم از یکنواختی رنگ صورتی را با سایر رنگ‌هایی چون مشکی راه راه، خاکستری یا سفید ترکیب کنید.

فروزن

بدون‌ شک شما در هر سنی که باشید، تاکنون چندین بار انیمیشن فروزن را تماشا کرده‌اید. این انیمیشن دارای شخصیت‌های مختلفی است که از شخصیت‌های اصلی آن می‌توان به السا و آنا اشاره کرد.

السا شاهزاده برفی است که یک دوست برفی بامزه در کنار خود دارد. شما می‌توانید این تم را که هر سه این شخصیت‌ها روی ظروف و وسایل تزئینی چاپ شده اند، تهیه کنید.

از ترکیب رنگ‌های این تم می‌توان به رنگ‌های سفید یخی، آبی روشن و سیلور اشاره کرد.

یونیکورن (اسب تک شاخ)

تم تولد یونیکورن یا همان اسب تک شاخ ایده جدیدی برای سوپرایز کردن دخترتان است. تم تولد اسب تک شاخ یک انتخاب محبوب برای دختران در هر سنی است.

اسب تک شاخ ترکیبی از رنگ‌های روشن مانند صورتی کمرنگ، آبی و … دارد. ظاهر زیبای آن بدون شک باب سلیقه همه دختران در هر سنی خواهد بود. طراحی متفاوت و خیالی این عروسک محبوبیت خاصی بین دختر بچه‌ها ایجاد کرده است.

جدیدترین تم تولد دخترانه

 

پری دریایی

پری دریایی از تم‌هایی است که جذابیتی خاصی برای کودکان دارد. رنگ ‌بندی این کار نقره ای، طلایی، آبی، بنفش، زرد و صورتی است. تم تولد پری دریایی برای دخترانی که عاشق رنگ صورتی و رنگ‌های بنفش و زرد هستند، بهترین انتخاب است.

این تم یک نوع تم تابستانی است و برای متولدین ماه‌های تیر، شهریور و مرداد گزینه ایده‌آلی به شمار می‌رود.

مینی موس

مینی موس همانند میکی موس طراحی شده و شخصیتی دخترانه است که دامنی با رنگ سرخ و طرح خال خالی بر تن دارد. پاپیون صورتی روی سر آن نیز نمادی از مینی موس است. تم تولد مینی موس ترکیبی از رنگ‌های سرخ، سفید و مشکی است که برای زیباتر دیده شدن آن می‌توانید از ظروفی با طرح خال خالی مشکی، سفید، صورتی کم رنگ و سرخ استفاده کنید.

شادزی؛ دنیای تم های تولد دخترانه!

شادزی؛ دنیای تم های تولد دخترانه!

شادزی با ارائه جدیدترین تم تولد دخترانه، آماده خلق خاطرات شاد و به یاد ماندنی برای دختران نازنین شماست.

شادزی متناسب با سلیقه و علایق هر دختری، تم ایده آلی را فراهم می‌کند. از تم های محبوب شخصیت های کارتونی و انیمیشنی گرفته تا تم های فانتزی و شاین، شادزی برای هر سلیقه ای، تمی جذاب و منحصر به فرد ارائه می‌دهد.

برای خرید جدیدترین تم های تولد دخترانه، به وبسایت https://shadzi.ir/ یا فروشگاه‌های شادزی مراجعه کنید و از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

با شادزی، خاطره ای شیرین از جشن تولد دخترتان بسازید!

سخن پایانی

تم‌های باربی و ونزدی امروزه از نوع پرطرفدار تم‌های تولد هستند که برای هر سنی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

از تم‌های تک ‌شاخ و مینی موس نیز می‌توانید برای کودکان زیر شش سال استفاده کنید و عکس‌های زیبایی از آن‌ها ثبت کنید.

در شادزی می‌توانید انواع پک تم‌های تولد دخترانه را تهیه نمایید یا وسایل تم چون ظروف، کارد و چنگال، ریسه و شمع، کلاه و عینک و… را به صورت جداگانه خریداری کنید‌.  مجموعه شادزی خدماتی در راستای اجرای تم‌های تولد را نیز برای ساکنین تهران ارائه می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو