آندره آ استراماچونی الان کجاست؟

منبع: نم نمک

2

1402/11/29

20:42


سرمربی سال های پیش اینتر گفت ماسیمیلیانو آلگری در یوونتوس تسلیم شده است و تیمش نمی تواند به اینتر صدرنشین برسد.

آندره آ استراماچونی الان کجاست؟

استراماچونی : آلگری تسلیم شده است

به گزارش نم نمک ، دو تیم هلاس ورونا و یوونتوس در هفته بیست وپنجم سری آ ایتالیا به تساوی دو بر دو رسیدند. فولورنشو در دقیقه یازده و نوزلین در دقیقه 52 برای هلاس ورونا گلزنی کردند و دوشان ولاهوویچ در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی و آدرین رابیو در دقیقه 55 نیز گلزنان یووه بودند.

آندره آ استراماچونی الان کجاست؟

آندره آ استراماچونی الان کجاست؟

یوونتوس با این تساوی و یک بازی بیشتر همچنان در رده دوم سری آ ایتالیا  قرار دارد. اینتر با 63 امتیاز صدرنشین و شانس نخست قهرمانی در لیگ است. یوونتوس در چهار بازی قبلی برنده نشده و همین موضوع باعث شده است 9 امتیاز با اینتر فاصله داشته باشد و ممکن است حتی در ادامه رده دوم جدول را هم از دست بدهد.

آندره آ استراماچونی ، سرمربی سال های گذشته اینتر ، با اشاره به ناکامی یوونتوس در رسیدن به اینتر صدرنشین به رسانه onefootball گفت : نمی دانم که آیا این توقف یعنی دست شستن از قهرمانی یا نه ولی امتیازدادن یوونتوس برابر هلاس ورونا یک ضربه جدی به این تیم است که به دنبال رسیدن به اینتر بود. نکته نگران کننده در یوونتوس این است که این تیم قدرتش را از دست داده. آلگری نیز مدام سیستم بازی را تغییر می دهد و این کار به نظر نوعی تسلیم شدن است.

سرمربی اسبق استقلال درباره همکاری یا قطع همکاری یوونتوس با آلگری نیز افزود : معتقدم یوونتوس تصمیم خواهد گرفت که آیا با آلگری ادامه دهد یا خیر. او یک سال از قراردادش باقی مانده اما تصمیم گیری باید شفاف باشد. یوونتوس جدید باید به شیوه ای دقیق درست شود چه با آلگری چه بدون آلگری.


بیوگرافی آندره آ استراماچونی

آندره آ استراماچونی متولد 8 ژانویه 1976 بازیکن سابق و مربی کنونی فوتبال اهل ایتالیا است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو