سیدمحمدرضا میرتاج الدینی الان کجاست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/11/29

23:01


نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت : مردم با حضور در انتخابات 11 اسفند حماسه ای سیاسی را خلق خواهند کرد که این مشارکت در تعیین آینده کشور تاثیرگذار است.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی الان کجاست؟ + بیوگرافی

میرتاج الدینی : حضور گسترده مردم در انتخابات در تعیین آینده کشور تاثیرگذار است

حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی ، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اظهار کرد : مردم با حضور یکپارچه در راهپیمایی 22 بهمن به ندای رهبری لبیک گفتند و ثابت کردند که از نظام و انقلاب دفاع می کنند. بعد از این حضور پرشور ، مردم با شرکت گسترده در انتخابات 11 اسفند حماسه سیاسی را خلق خواهند کرد که در راستای حفظ اقتدار نظام و استقلال کشور است.

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی الان کجاست؟ + بیوگرافی

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی الان کجاست؟ + بیوگرافی

این نماینده مجلس تاکید کرد : بعد از خلق این حماسه ، نوبت مسئولان است که اقدامات لازم را برای عمل به وعده ها و رفع مشکلات مردم به خصوص در موضوعات اقتصادی انجام دهند.

میرتاج الدینی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در تعیین آینده کشور تاثیرگذار است ، افزود : دشمنان نظام ، انقلاب و کشور چشم دیدن حضور پرشور مردم در انتخابات را ندارند چون مشارکت حداکثری در راستای تقویت بنیه اقتداری ، امنیتی و اقتصادی کشور است.

وی با ابراز امیدواری از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای ، تاکید کرد : حضور پرشور مردم در انتخابات لبیک به رهبری است. مردم با حضور آگاهانه و حداکثری پاسخ محکم به مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران می دهند.


بیوگرافی سیدمحمدرضا میرتاج الدینی

سید محمدرضا میرتاج الدینی متولد 1341 در تبریز سیاستمدار ایرانی است.

وی نماینده تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس هفتم ، هشتم و یازدهم بوده و در مجلس هفتم و هشتم عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان ، در مجلس هفتم نایب رئیس کمیسیون فرهنگی ، در مجلس هشتم عضو هیئت رئیسه مجلس بوده و در دولت دهم معاونت امور مجلس رئیس جمهور ، معاونت رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی و مسئولیت امور روحانیت را برعهده داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو