سفر بلاگر و اینفلوئنسرهای چینی به کرمان برای معرفی پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری

منبع: همگردی

2

1402/11/30

15:05


ایسنا/ براساس خبرهای واصله، سفر بلاگر و اینفلوئنسرهای چینی به کرمان برای معرفی پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری صورت می گیرد.

معین افضلی اظهار کرد: این گروه در قالب توری تحت عنوان «سلام ایران» به معرفی پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری کل کشور مسیری را می پیمایند به گونه ای که دو روز گذشته در بندرعباس بودند و عصر امروز به کرمان می آیند.

وی ادامه داد: این بلاگرها و اینفلوئنسرها امشب در هتل کاروانیکا اقامت می کنند و بازدیدهایی از بافت قدیم کرمان، شهر ماهان و بیابان لوت و شهداد خواهند داشت.

سفر بلاگر و اینفلوئنسرهای چینی به کرمان برای معرفی پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری

مشاور گردشگری مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان با تاکید بر آنکه این افراد به معرفی زیرساختهای گردشگری و جاذبه های گردشگری می پردازند، اظهار کرد: این برنامه با همکاری وزارتخانه های امور خارجه، میراث فرهنگی و شرکت هواپیمایی ماهان برنامه ریزی شده است.

وی با بیان این مطلب که هزینه های این برنامه را شرکت هواپیمایی ماهان پرداخت می کند، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم از این فرصت به خوبی برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان استفاده کنیم.

افضلی ادامه داد: یکی از بهترین راههای معرفی ظرفیتها و جاذبه های گردشگری برگزاری تورهای آشناسازی توسط بلاگرها و آژانس های مسافرتی، تورگردان ها و توراپراتورها است و تاکنون هواپیمایی ماهان دو سه تور با حضور افرادی از کشورهای اروپایی، روسیه و چین برای معرفی جاذبه های گردشگری کرمان و بیابان لوت برگزار کرده است.

وی با بیان این مطلب که این برنامه بلند مدت است، افزود: آژانس های مسافرتی باید ارتباط برقرار و تورهای خاص خود را برگزار کنند.

سفر بلاگر و اینفلوئنسرهای چینی به کرمان برای معرفی پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو