بابک محمودی هلال احمر کیست؟ + بیوگرافی

منبع: نم نمک

2

1402/12/1

22:15


رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش کامل این سازمان برای انتخابات پیش رو خبر داد.

بابک محمودی هلال احمر کیست؟ + بیوگرافی

آماده باش امداد و نجات برای انتخابات/ تشکیل کمیته شرایط اضطرار جاده های کشور 

بابک محمودی در جریان بازدید از غرفه ایسنا در نمایشگاه رسانه های ایران گفت : در هنگام بحران ها و حوادث ، رسانه ها یکی از موثرترین ارگان ها در مدیریت افکار عمومی هستند. پیش و پس از وقوع بحران نیز وظایفی برای رسانه ها وجود دارد که آموزش و آگاهسازی مردم و نیز پیگیری مطالبات مردم از جمله این موارد است. خوشبختانه خبرگزاری ایسنا در این موارد بسیار حرفه ای و درخشان عمل کرده است و ما شاهد رویکرد حرفه ای این رسانه در قبال انتشار اخبار حوادث و بحران ها هستیم. 

بابک محمودی هلال احمر کیست؟ + بیوگرافی

بابک محمودی هلال احمر کیست؟ + بیوگرافی

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به آمار تصادفات رانندگی اشاره کرد و گفت : صبح امروز در جلسه ای که در پلیس راهور فراجا برگزار شد ، آماری از حوادث و دلایل آن اعلام شد که بسیار نگران کننده بود. در این آمار اعلام شد که بیش از 60 درصد حوادث جاده ای به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ داده است. در همین راستا نیز پیشنهاد کردم که قهوه یا دیگر نوشیدنی های کافئین دار در میان رانندگان توزیع شود. 

محمودی ادامه داد : البته منظور ما این نیست که رانندگان تصور کنند که با نوشیدن قهوه دیگر نیازی به خواب و استراحت ندارند ، هیچ چیز جای خواب را نمی گیرد و رانندگان حتما باید خواب کافی داشته و سپس ادامه مسیر دهند. اما بهرحال استفاده از قهوه نیز در مقابله با خواب آلودگی موثر است و این پیشنهاد در این راستا مطرح شد. حتی ما گفتیم که این نوشیدنی رایگان توزیع شود و شرکت های بیمه و ... می توانند درتامین آن اقدام کنند. 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و گفت : سازمان امداد و نجات در تمامی رویدادهای ملی وظیفه اتخاذ تدابیر و تمهیدات امدادی را برعهده دارد.در مورد انتخابات نیز تمامی نیروهای ما در این روز در آماده باش کامل قرار دارند. 

وی از تشکیل کمیته شرایط اضطرار جاده های کشور خبر داد و گفت : در این کمیته سازمان امداد و نجات ، سازمان راهداری ، سازمان مدیریت بحران کشور و پلیس راهور حضور دارند و تصمیمات آنی و فوری درباره شرایط اضطراری در جاده های کشور در آن اتخاذ می شود. این کمیته با توجه به اخطارهای هواشناسی می تواند در زمانی کوتاه نسبت به انسداد معابر ، جلوگیری از تردد خودروها و ... با هدف کاهش و پیشگیری از خطرات بعدی اقدام کند.  


بیوگرافی بابک محمودی

بابک محمودی متولد ایران رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو