مضرات جویدن آدامس با معده خالی

مضرات جویدن آدامس با معده خالی


منبع: نم نمک

9

1402/2/12

18:52


در این مطلب جدید در سال 1402 و سال 2023 ، جویدن آدامس با معده خالی و فواید جویدن آدامس با معده خالی و مضرات جویدن آدامس با معده خالی و هرگز این کارها را با معده خالی انجام ندهید و جویدن آدامس و بررسی اثرات آن بر قسمت های مختلف بدن و انجام دادن این کارها با معده خالی مضر است و کار های که نباید با معده خالی انجام داد در نم نمک.

مضرات جویدن آدامس با معده خالی

عواض و مضرات جویدن آدامس با معده خالی

آدامس جویدن با معده خالی ایده خوبی نیست ، زیرا اسید کلریدریک تولید شده هنگام این کار مخاط معده را تحت تاثیر قرار داده و می تواند به شکل گیری گاستریت منتهی شود .آدامس هایی که انتخاب می کنید بهتر است از شیرین کننده های طبیعی مانند زایلیتول و سوربیتول به جای قند ، سیکلامات و آسپارتام در تهیه آنها استفاده شده باش حتی اگر معده شما خالی نباشد ، بهتر است آدامس جویدن بیشتر از 10 دقیقه طول نکشد .

مضرات جویدن آدامس با معده خالی

مضرات جویدن آدامس با معده خالی

جویدن آدامس با معده خالی

برخی کارها را هرگز نباید با معده خالی یا زمانی که مدتی غذا نخورده اید انجام داد :

هرگز داروهای ضد التهاب مصرف نکنید

داروها به طور معمول نباید با معده خالی مصرف شوند به ویژه هنگامی که داروهای ضد التهابی هستند. در صورت وجود توصیه های غذایی قبلی با پزشک خود درباره این موضوع مشورت کنید.

هرگز نخوابید

بین آخرین وعده غذایی خود و زمان خواب باید دو تا سه ساعت فاصله باشد ، اما این بدان معنا نیست که احساس گرسنگی را در حالت چرت زدن قرار دهید بلکه می توان قبل از خواب یک لیوان شیر یا یک عدد سیب میل کنید.

هرگز الکل مصرف نکنید

مصرف الکل به طور کلی آسیب زاست و باید آن را به خاطر سلامتی خود کنار گذاشت؛ اما از آن بدتر نوشیدن الکل با معده خالی است زیرا در این موقع میزان جذب الکل در بدن زیاد است که در نتیجه بر قلب ، کبد و کلیه ها تاثیر می گذارد.

هرگز تصمیمی نگیرید

تصمیم گیری با شکم خالی ممکن است عملکرد را تغییر داده که بعدها باعث پشیمانی شود.

هرگز تمرینات شدید انجام ندهید

ورزش با معده خالی ممکن است بر عملکرد شما تاثیر بگذارد به گونه ای که نتوانید به حداکثر پتانسیل خود برسید زیرا بدن انرژی کمتری احساس می کند ، بنابراین بهتر است قبل از رفتن به باشگاه میوه و آجیل بخورید.

هرگز بحث نکنید

هنگام عصبانیت ذهنیت درستی ندارید که می تواند با ذهن و قوه تفکر تداخل داشته باشد و باعث تشدید اوضاع شود.

جویدن آدامس با معده خالی

هرگز مذاکره نکنید

اگر از نظر سوخت رسانی به بدن کم کار می کنید نمی توانید مذاکرات را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید.

هرگز مواد غذایی نخرید

خرید مواد غذایی با معده خالی یک اشتباه بزرگ است. این کار باعث خرید بیش از نیاز می شود و خواهید دید که در انتخاب میان وعده های ناسالم به جای مواد غذایی سالم نیز دچار اشتباه می شوید. در نهایت مواد غذایی حاوی کربوهیدرات و قند بالا را انتخاب می کنید.

هرگز قهوه مصرف نکنید

نوشیدن قهوه با معده خالی توصیه نمی شود. این کار نه تنها باعث سوزش قلب می شود بلکه منجر به بروز مشکلات گوارشی نیز می شود. اکثر افراد حتی بعد از نوشیدن یک فنجان قهوه وعده صبحانه خود را حذف می کنند که این امر باعث تشدید شرایط می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو