سوتی وحشتناک و باورنکردنی رسانه معروف در معرفی تهیه کننده سریال شهرزاد به جای اسحاق قالیباف، پسر دهه شصتی رئیس مجلس+عکس

منبع: ساعد نیوز

3

1402/12/3

11:41


ساعدنیوز: عکسی مربوط به تهیه کننده سریال شهرزاد که به اشتباه به عنوان تصویر اسحاق جهانگیری پسر کوچک محمدباقر قالیباف مطرح شده بود را مشاهده بفرمایید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، اسحاق، فرزند کوچک محمدباقر قالیباف برعکس برادرش الیاس چندان علاقه‌ای به ظاهر شدن مقابل دوربین نداشته و به همین دلیل تصاویر کمی از او موجود است، اما نام اسحاق قالیباف در کنار سایر اعضای خانواده بار‌ها با حواشی اقتصادی، رسانه‌ای شده است. نام او اولین بار در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 96 در فهرست خوداظهاری پدرش از اموال و دارایی‌های خانواده قالیباف به گوش مردم ایران رسید. در سال 1397 کانال تلگرامی «آمدنیوز» مدعی شد اسحاق قالیباف با 800 میلیون دلار به ملبورن رفته است.

خبرگزاری «فارس» در اینباره نوشته است: کانال تلگرامی آمدنیوز که مدعی اخبار و اطلاعات دقیق و دست‌اول است با انتشار تصویر زیر، مطلبی را علیه اسحاق قالیباف، پسر شهردار اسبق تهران منتشر کرد و مدعی شد او با 800میلیون دلار به ملبورن رفته است!

تهیه کننده

اما جالب است که گردانندگان این شبه‌رسانه پرمدعا حتی اسحاق را نمی‌شناسند، چرا که برای ادعای خود تصویری از «سیدهادی رضوی» تهیه‌کننده قسمت اول سریال شهرزاد را منتشر کردند.

تهیه کننده

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو