بیوگرافی اوستون اورونوف بازیکن ازبسکتانی پرسپولیس

بیوگرافی اوستون اورونوف بازیکن ازبسکتانی پرسپولیس


منبع: آرگا

2

1402/12/5

17:43


در بیوگرافی اوستون اورونوف می خوانید که وی یکی از فوتبالیست های ازبکستانی است که به تازگی در سال ۲۰۲۴ به تیم پرسپولیس تهران پیوسته است. در ادامه بیشتر با وی آشنا می شوید.

اوستون اورونوف در نوزدهم ماه دسامبر سال ۲۰۰۰ مصادف با بیست و هشتم ماه آذر سال ۱۳۷۹ در نوایی – ازبکستان به دنیا آمده که از فوتبال این کشور می باشد. او وقتی تنها ده سال داشت قدم به دنیای فوتبال گذاشت و یکسال بعد به تیم «پاختاکور» ملحق گردید، ۹ سال پس از آن ننیز به لیگ روسیه ترانسفر گردید و در حال حاضر با پیوستن به تیم سرخ پوشان پرسپولیس با پیراهن شماره ۷۰ نمایی متفاوت از بازی خود را به نمایش می گذارد. در این مطلب شما عزیزان را با بیوگرافی اوستون اورونوف آشنا می کنیم.

آشنایی با زندگینامه اوستون اورونوف

بیوگرافی اوستون اورونوف هافبک جدید پرسپولیس

اوستون رستم اوغلی اورونوف شناخته شده با اسم مختصر «اوستون اورونوف» بازیکن فوتبال ازبکستانی فعال در پست هافبک هجومی و وینگر است که به تازگی به تیم پرسپولیس پیوسته است. او اولین تجربه بازی خود را با حضور در آکادمی ناوی ازبکستان آغاز نمود. بعدا در ۲۰۱۱ از طرف استعدادیاب های تیم پاختاکور مورد توجه واقع شده و کشف استعداد گردید، به این ترتیب به پایه های این تیم پیوست؛ در این زمان او ۱۱ سال داشت. وی ۶ سال بعد نیز به تیم اصلی ملحق شد. از تیم هایی که وی برای آنها به میان زمین رفته است تیم های «پخته کار»، «اوفا»، «اورال بکاترینیورگ»، «نوبهار»، «اسپارتاک»، «لوکوموتیو» هستند.

آشنایی با زندگینامه اوستون اورونوف

بیوگرافی اوستون اورونوف + عکس

سابقه بازی های وی

همانطور که گفته شد وی برای شروع در آکادمی ناوی ازبکستان بازی می کرد، سپس به پاختاکور پیسوت و در نهایت در سال ۲۰۱۷ به تیم اصلی راه پیدا نمود.

در نیم فصل سال ۲۰۱۷ پاختاکور او را برای شش ماه به تیم باشگاهی «نوبهار نمنگان» به صورت قرضی انتقال دادند که او بازی خوبی را از خود در این مدت به نمایش گذاشت و این تیم نیز به همین خاطر قراردادی دائمی با وی عقد نمودند و اورونوف تا ۲۰۱۹ در این تیم به بازی خود ادامه داد.

مرور زندگینامه اوستون اورونوف و بازی های در تیم های مختلف

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای اوستون اورونوف

از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۴

اورونوف در ۲۰۱۹ به این تیم ملحق شد تا بازی در این تیم را نیز تجربه کند و برای ۱ سال در آن ماند و بازی نمود.

اوستین اورونوف در ۲۰۲۰ به تیم باشگاهی «اوفا روسیه» پیوست و بعد از نیم فصل بازی در این تیم، از طرف آن به تیم باشگاهی «اسپارتاک مسکو» انتقال یافت و تا ۲۰۲۲ با این تیم قرارداد داشت اما اسپارتاک مسکو او را برای یک سال به تیم باشگاهی «اوفا» به صورت قرضی منتقل کردند.

اورونوف در ۲۰۲۲ به تیم باشگاهی روسیه ای «اورال یکاترینبورگ» انتقال یافت اما فقط بعد از نیم فصل از تیم روسی نامبرده جدا گردیده و به تیم باشگاهی «نوبهار نمنگان» ازبکستانی برگشت و تا ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ به بازی اش در آن ادامه داد.

زندگینامه اوستون اورونوف بازیگر هافبک تهاجمی سرخ پوش ها

زندگینامه اوستون اورونوف بازیگر هافبک تهاجمی سرخ پوش ها

حضور در تیم ملی ازبکستان

اورونوف نخستین بار به تیم ملی زیر هفده ساله های ازبکستان دعوت گردید و از ۲۰۱۹ نیز در اردوی تیم ملی بزرگسالان ازبکستان بازی نمود.

در بیست و یکم ماه نوامبر سال ۲۰۲۳ در یک رقابت دوستانه کشور ازبکستان و کشور ایران یکی از گل های تساوی (۲ – ۲) برای کشورش به ایران را به دروازه نشاند.

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای اوستون اورونوف

بیوگرافی اوستون اورونوف بازیگر ازبکستانی پرسپولیس

تجربه ای متفاوت با تیم ایرانی پرسپولیس

اورونوف در سال ۲۰۲۴ و در ماه فوریه این سال با عقد یک قرارداد به مدت یک سال و نیم به تیم سرخ پوش پرسپولیس پیوست و بازی خود را در آن با پیراهن شماره ۷۰ و با پست هافبک هجومی و وینگر آغاز نمود.

اوستین اورونوف بعد از «الکساندر لوبانوف» و «شرزود تمیروف» سومین فوتبالیست اهل ازبکستان می باشد که به تیم سرخ پوشهای پرسپولیس پیوسته است.

یکی دیگر از جایگزینی های این تیم انتخاب اوسمار ویرا دستیار یحیی گل محمدی سرمربی این تیم به جای آقای گل محمدی است.

زندگینامه اوستون اورونوف بازیگر هافبک تهاجمی سرخ پوش ها

بیوگرافی اوستون اورونوف + عکس

آشنایی با زندگینامه اوستون اورونوف

دعوت برای بازی در تیم آبی پوش ها

البته که این بازیکن به تیم سرخ پوش های تهران پیوسته است، اما گفته می شود وی از سوی تیم استقلال نیز دعوت برای حضور شده است. گویا آقای نکونام رغبت زیادی جهت افزودن وی به لیست بازیکنان این تیم داشته اما وی در حال حاضر در تیم پرسپولیس حضور یافته که اتفاقا همین موضوع نقد و انتقادهایی را به آقای خطیر وارد نموده است.

سپس اینطور بیان گردید که نکونام در صحبت خود با سران تیم بیان داشته که میان جلال الدین ماشاریپوف و اوستین اورونوف فقط یک نفر را نیاز دارد به این ترتیب پس از جذب جلال الدین ماشاریپوف تیم آبی پوش ها گفتگویش با این فوتبالیست را کنار می گذارد که در نتیجه اورونوف به تیم سرخپوش ها ملحق شده است.

بیوگرافی اوستون اورونوف بازیگر ازبکستانی پرسپولیس

مرور زندگینامه اوستون اورونوف و بازی های در تیم های مختلف

زندگی شخصی

در بیوگرافی اوستون اورونوف اینطور بیان شده که این بازیکن جوان مدتی است که به جرگه متاهلین پیوسته است که نتیجه آن فرزندی پسر به تازگی در سال جدید (سال ۲۰۲۴) می باشد.

گفته می شود این بازیکن ازبکستانی مسلمان می باشد.

نگاهی به زندگی شخصی و حرفه ای اوستون اورونوف

نگاهی به تیم های باشگاهی وی

وی هم سابقه بازی در تیم های باشگاهی حرفه ای و هم تیم ملی را دارد.

بازی های باشگاهی

  • تیم پخته کار در سال ۲۰۱۷
  • تیم نوبهار در سال های ۲۰۱۷ – ۲۰۱۸ به طور قرضی
  • تیم نوبهار در سال ۲۰۱۹
  • تیم لوکوموتیو در سال های ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰
  • تیم اوفا در سال ۲۰۲۰
  • تیم اسپارتاک در سال های ۲۰۲۰ – ۲۰۲۲
  • تیم اوفا در سال های ۲۰۲۱ – ۲۰۲۲ به طور قرضی
  • تیم اورال یکاترینبورگ در سال ۲۰۲۲ – ۲۰۲۳
  • تیم نوبهار در سال های ۲۰۲۳ – ۲۰۲۴
  • تیم پرسپولیس ایران در سال ۲۰۲۴

بازی های ملی

  • تیم زیر ۱۷ سال ازبکستان در سال ۲۰۱۷
  • تیم زیر ۲۳ سال ازبکستان در سال های ۲۰۱۸ – ۲۰۱۹
  • تیم ملی ازبکستان در سال ۲۰۱۹

آشنایی با زندگینامه اوستون اورونوف

آشنایی با زندگینامه اوستون اورونوف

بیوگرافی اوستون اورونوف بازیگر ازبکستانی پرسپولیس

در بیوگرافی اوستون اورونوف خواندید که وی از بازیکنان ازبکستانی است که سابقه بازی در تیم های مختلف این کشور و نیز روسیه را داشته و به تازگی به تیم سرخ پوش های ایران پیوسته است. در رابطه با پست بازی وی می توان گفت که او پست هافبک تهاجمی می باشد که به عنوان «هافبک راست» نیز بسیار بازی داشته است. در واقع می توان او را یک بازیکن منعطف با تجربه پست های متفاوت زیاد دانست. او علاوه بر این پست ها در سایر پست های هافبک میانی، هافبک چپ، هافبک راست، هافبک تدافعی همچنین مهاجم مرکزی، دفاع چپ، وینگر راست و چپ تجربه حضور دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو