یحیی گل محمدی الان کجاست و چه میکند +عکس جدید همسرش

منبع: شبونه

1

1402/12/12

20:07


یحیی گل محمدی الان کجاست و چه میکند یحیی گل محمدی در حال حاضر در تهران بوده و هیچگونه فعالیت فوتبالی ندارد او بعد از استعفا از تیم پرسپولیس سعی میکند که وقتش را برای خانواده اش صرف کند. او دارای یک رستوران نیز بوده که توسط کارمندانش اداره میشود. در روزهای گذشته تصاویری از …

یحیی گل محمدی الان کجاست و چه میکند +عکس جدید همسرش

یحیی گل محمدی الان کجاست و چه میکند

یحیی گل محمدی در حال حاضر در تهران بوده و هیچگونه فعالیت فوتبالی ندارد او بعد از استعفا از تیم پرسپولیس سعی میکند که وقتش را برای خانواده اش صرف کند.

او دارای یک رستوران نیز بوده که توسط کارمندانش اداره میشود.

در روزهای گذشته تصاویری از بازار گردی یحیی گل محمدی همراه با وریا غفوری و کریم باقری در تهران در فضای مجازی دیده میشد.

بیوگرافی یحیی گل محمدی و همسرش لیلا حق نظری و فرزندان +عکس

یحیی گل محمدی هم پس از مشکلاتی که برایش در پرسپولیس به وجود آمد و اختلافش با درویش، پس از بازی مقابل مس رفسنجان از سمت خود استعفا داد و خانه نشین شد.

رضا درویش روز گذشته و در مواجهه با خبرنگاران حاضر در محل ساختمان این باشگاه، در پاسخ به چرایی دلایل قطع همکاری یحیی گل‌محمدی مدعی شد که این مربی از شرایط روحی مناسبی برخوردار نبوده و این موضوع را دلیل جدایی‌هاش عنوان کرد.

درویش در پاسخ به سوال خبرنگاران با این جمله واکنش نشان داد و گفت: یحیی حال و احوال خوبی برای مربیگری ندارد!

فرهاد مجیدی الان کجاست و چه میکند؟ + عکس جدید

یحیی گل‌محمدی با اشاره به مشکلاتی که پیش روی باشگاه قرار داشته و بار‌ها به آن اشاره کرده بود و تا این لحظه اقدامی برای حل آن صورت نگرفته بود گفت: شرایط برای ادامه همکاری وجود ندارد و هیچ امیدی به حل مشکلات با این شرایط وجود ندارد و این تنها دلیل آن است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو