فرزانه فصیحی الان کجاست و چه میکند +عکس جدید همسرش

منبع: شبونه

2

1402/12/12

20:28


فرزانه فصیحی الان کجاست و چه میکند فرزانه فصیحی عضو تیم ملی دو و میدانی بانوان ایران که قرار بود برای مسابقات جهانی 2024 اعزام شود به خاطر سهل انگاری مسئول امور بین الملل این فدراسیون از مسابقات جا ماند و نتوانست به اسکاتلند محل برگزاری مسابقات برود! فرزانه فصیحی در حال حاضر در تهران …

فرزانه فصیحی الان کجاست و چه میکند +عکس جدید همسرش

فرزانه فصیحی الان کجاست و چه میکند

فرزانه فصیحی عضو تیم ملی دو و میدانی بانوان ایران که قرار بود برای مسابقات جهانی 2024 اعزام شود به خاطر سهل انگاری مسئول امور بین الملل این فدراسیون از مسابقات جا ماند و نتوانست به اسکاتلند محل برگزاری مسابقات برود!

فرزانه فصیحی در حال حاضر در تهران است و به علت سهل انگاری مسئولان فدراسیون  دوومیدانی موفق نشد به مسابقات اعزام شود و حالا بانوان ایران در مسابقات جهانی هیچونه نماینده ای نخواهد داشت.

خانم فصیحی در این باره میگوید که هیچگونه خطایی مرتکب نشده و تقصیری ندارد.

فرزانه فصیحی الان کجاست و چه میکند +عکس جدید

اخراج مسئول امور بین الملل فدراسیون دوومیدانی

رئیس فدراسیون دوومیدانی اعلام کرد سهل انگاری مسئول امور بین الملل این فدراسیون باعث عدم صدور ویزای فرزانه فصیحی برای شرکت در مسابقات جهانی شده است.

به گزارش “ورزش سه”، روز گذشته بود که هم فرزانه فصیحی و هم حسن تفتیان، رکوردداران دوی سرعت زنان و مردان ایران در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به صادر نشدن ویزای خود برای اعزام به مسابقات دوومیدانی داخل سالن جهان واکنش نشان دادند.

همچنین ببینید

یحیی گل محمدی الان کجاست و چه میکند

فرهاد مجیدی الان کجاست و چه میکند؟ + عکس جدید

واکنش فرزانه فصیحی به این اتفاق

فرزانه فصیحی دونده تیم ملی بانوان کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام در خصوص از دست دادن مسابقات جهانی توضیحاتی داد.

پست فرزانه فصیحی را می خوانید:

از یک مسابقه دیگه هم جا موندم؛ قهرمانی جهان…
بدون اینکه خطایی کرده یا تقصیری داشته باشم
شاید درک ارزش حضور و سختی کسب ورودی مسابقات قهرمانی جهان برای عده‌ای قابل لمس نباشه اما من هیچ وقت بابتش نه پاداش خواستم، نه حواله‌ای، نه حتی اینکه خبرش رو تو سایت فدراسیون بزنن.
بدون هیچ هیچ هیچ‌ توقع و‌ انتظاری، حتی یه لوح تقدیر ساده
من تو سال‌های اخیر یاد گرفتم سطح توقعاتم رو تا حد زیر صفر پایین بیارم و امروز با وجود این حجم از ناملایمتی و نادیده گرفته شدن‌ها باز هم ادامه دادم.
من فقط توقع داشتم‌ تو آماده‌ترین سال ورزشی‌ام و بعد از‌ رکورد شکنی برم با بزرگان جهان مسابقه بدم و کاری کنم که در تاریخ ورزش بی سابقه بوده؛ اما این اجازه به من داده نشد.
دلیلش دیگه برام مهم نیست که چرا این‌طور شد چون بار اول نیست و‌ بار آخر هم‌ نخواهد بود اما حالا پرچم ایران تو محل مسابقات نیست
از وقوع اتفاق بی سابقه‌ در تاریخ ورزش کشور جلوگیری شد و ناراحت کننده‌ترین‌ اتفاق اینکه زحمات، تلاش و رویاهای یک‌ ورزشکار زیر پا له شد.
هیچ کاری از دستم بر نمیاد، چند روز ناراحتی می‌کنم، به خودم‌ میام و ادامه می‌دم؛ این روتین ۱۵ سال سابقه ورزش من‌ بوده ….

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو