مادر بزرگی که ملکه ی زیبایی شد (+عکس)

مادر بزرگی که ملکه ی زیبایی شد (+عکس)


منبع: تالاب

1

1402/12/6

00:50


در جهان مراسمات مختلفی برگزار می‌شود کـه یکی از این مراسمات جالب و زیبا مسابقه […]

مادر بزرگی که ملکه ی زیبایی شد (+عکس)

در جهان مراسمات مختلفی برگزار می‌شود کـه یکی از این مراسمات جالب و زیبا مسابقه ي زیباترین مادربزرگان جهان اسـت کـه افرادی دراین مسابقات شرکت میکنند کـه واقعا اعتماد بـه نفس خوبی دارند و هم چنین بـه زیبایی و سلامتی خود در هر سن و شرایطی کـه هستند میرسند. ودر این مسابقه شرکت میکنند و سپس بر اساس فهرست کـه هر کدام امتیازات بالایی بیاورند و همچنین رآی داورها و مردم جلب کند ان فرد می‌شود ملکه ي زیبایی و بعد هم او یک الگو برای دیگران میشود کـه باوجود داشتن نوه بـه زیبایی و سلامتی خود رسیده اسـت  و اینبار زیباترین مادر بزرگ دنیا برای کشور روسیه شد . کـه بـه گزارش تیم تالاب در ادامه این پست بـه ان میپردازیم.

 

یک زن روسی لقب زیباترین مادربزرگ اروپا را پس از مشارکت در مسابقه زیبایی بین المللی کـه در بلغارستان برگزار شد، از ان خود کرد. اکانت “mrs_world_russia” در اینستاگرام تصاویری از ایوجینیا یجینا ۵۰ ساله را منتشر و اعلام کرد کـه او در مسابقه‌ای با مشارکت ۳۰ زن کـه از چهل سال بـه بالا سن دارند، رتبه نخست را کسب کرده اسـت.

 

دراین گزارش همچنین افزود از میان شرکت کنندگان مادربزرگ‌هایي از فیلیپین، سنگاپور، کره، هند، اوکراین، استونی و سایر کشور‌ها نیز وجود داشتند کـه مسن‌ترین فرد حاضر دراین مسابقه ۷۶ سال داشته اسـت.

 

مادر بزرگی که ملکه ی زیبایی شد

زندگی مادر بزرگی که ملکه ی زیبایی شد

چه حس خوبی اسـت کـه ملکه ي زیبایی جهان شوی و چه افتخاری اسـت برای فرزندان ان شخص ؛ پس یکی از خوبی های‌ این مسابقات زیبایی برای ما این اسـت کـه در هر سن و شرایطی کـه هستیم بـه خودمان بسیار اهمیت بدهیم و برای زیبایی و سلامتی خود تلاش کنیم ،زیباترین مادر بزرگ دنیا کـه ایوجینیا نام دارد مادر دو فرزند اسـت، و باوجود این کـه مادربزرگ شده همان‌ گونه بـه استایل خود اهمیّت می دهد، او تأکید کرد کـه سن و فرزندان مانع توجه او بـه خودش نیست و اشاره کرد کـه سلامتی و ورزش از امور اساسی زندگی او بـه شمار میروند.این مادربزرگ خوش‌استایل از برگزاری مسابقه در بلغارستان تمجید کرد و همه ی زنان همسن و سال خودرا بـه شرکت در چنین مسابقاتی فراخواند.

 

زندگی مادر بزرگی که ملکه ی زیبایی شد

بـه تازگی نیز نیز یک زن روسی بـه نام کسینیا ویبیتسکایا ۴۳ ساله و مادر چهار فرزند در مسابقه ملکه زیبایی زنان جهان ۲۰۲۰ در رقابت با زنانی از سراسر جهان حائز رتبه نخست شد، و “زوزیبینی‌تونزی” نیز در شهر آتلانتای آمریکا لقب ملکه زیبایی جهان را در آغاز ماه دسامبر بـه دست آورد.

 

یکی دیگر از مادر بزرگی که ملکه ی زیبایی شد

یکی دیگر از مادر بزرگی که ملکه ی زیبایی شد

یکیدیگر از ملکه های‌ زیبایی ژاکلينا بريدو لقب جوانترين و جذاب ترين مادر بزرگ جهان را دارد، او پنجاه ساله اسـت ولي وقتي چهره وي را ببينيد باور نميکنيد کـه بيشتر از 30 سال سن داشته باشد، ژاکلينا وارد صنعت مدلينگ شده و نيم ميليون فالوور در اينستاگرام دارد. او بسیار شیک پوش اسـت و بسیار بـه اندام و صورت خود میرسد و واقعا وقتی کنار دختران جوان اسـت بـه هیچ وجه سن ایشان برملا نمی‌شود چه برسد این کـه او نوه هم  دارد. این خانم بسیار معروف هستند و یکی از شیک ترین و خوشگلترین مادر بزرگان جهان هستند .تیم تالاب برای خانم ژاکلینا آرزوی سلامتی و خوشحالی دارد.در ادامه این پست در مورد این مادر بزرگ جوان بیشتر صحبت می‌کنیم. 

 

آدرس صفحه او در اينستاگرام

realfashionist@ اسـت،

 

شـما هم ميتوانيد بـه جمع فالوورهاي ژاکليناي صربستاني بپيونديد.

 

آدرس صفحه او در اينستاگرام realfashionist@ است،

ژاکلينا و صنعت مد

وقتی بـه اندام و زیبایی و تیپ خود برسی کم کم صنعت مدلینگ بـه سمت تو می‌آید برای تبلیغات خود و باعث میشود تو بیشتر معروف شوی ژاکلينا 49 ساله بعد از انتشار عکس هايش در شبکه های اجتماعي به عنوان مدلينگ تبليغاتي توجه بسياري را به خود جلب کرد ؛ بـه اين کـه چطور يک زن در آستانه 50سالگي درست مثل يک زن جوان و جذاب زير 30 سال به نظر ميرسد.

 

ژاکلينا و صنعت مد

تعداد نوه های این مادربزرگ

این مادربزرگ جوان و مدلينگ صربستاني 2 نوه دارد. و این باور کردنی نیست تا وقتی مردم وی را با خانواده ببینند. او بسیار محبوب اسـت و الگوی بسیاری از هم سن و سال های‌ خود و حتی دختران جوان اسـت. 

 

شبکه های اجتماعي لقب مدل واقعي را به او داده اند کـه بدليل جواني و زيبايي او در اواخر دهه چهارم زندگي اش اسـت. ژاکلينا در وبلاگ خود مينويسد علاقه زيادي بـه مد و لباس دارم بهمين خاطر دليل هم وارد عرصه مدلينگ شدم ؛ صبر و حساسيت خاصي در انتخاب لباس بـه خرج ميدهم و انتخاب مد را با الگو برداري از سبکهاي برجسته کشور های سوئيس ؛ فرانسه و لهستان انجام مي‌دهم.

 


مطلب مرتبط: زیباترین دختران در جهان که ملکه زیبایی شدند


 

این مادربزرگ جوان و مدلينگ صربستاني 2 نوه دارد.

ژاکلينا در ادامه مي‌گويد دختر 28 ساله ای دارم صحبت کردن با او يکي از لذت بخش ترين کارهايي اسـت کـه ميتوانم انجام دهم. دختر او کـه نامش منتشر نشده اسـت دو فرزند دختر دارد. بـه گزارش فراناز ژاکلينا يک پسر بـه نام استفان داشته کـه کريسمس 2 سالِ قبل در اثر تصادف جانِ خودرا از دست داده اسـت.ژاکلين در طول زندگي خود در کشور های سوئيس، فرانسه و لهستان نيز اقامت داشته اسـت.

 

اين زن اميداوار اسـت بتواند بـه خاطر حفظ ظاهر خوب و مرتب خود الهام بخش ديگر زنانِ هم سن و سال خود شود.البته ژاکلينا هنوز از راز و رمز زيبايي و جذابيت خود سخني بـه ميان نياورد. پيش از اين، بليندا وايت خانم 48 ساله بريتانيايي کـه بـه عقيده بسياري 26 ساله به نظر مي‌رسد، بـه ستاره شبکه های اجتماعي تبديل شده بود. خانم وايت رمز موفقيت خودرا در رژيم گياه خواري و يوگا مي‌داند.

 

دیگر عکس های ژاکلینا

شبکه هاي اجتماعي لقب مدل واقعي رابه او داده اند

ژاکلينا در ادامه مي‌گويد دختر 28 ساله اي دارم صحبت کردن با او يکي از لذت بخش ترين کارهايي است که ميتوانم انجام دهم.

ژاکلينا و زیبایی عجیبش

ژاکلينا و اندام بسیار ورزشکاری اش

ژاکلينا یک مدل حرفه ای است

ژاکلينا بسیار خوش چهره است

ژاکلينا بسیار قد بلند است

ژاکلينا و تفریحاتش با نوه هایش

ژاکلينا و تفریحات مورد علاقه اش

 

ژاکلينا ملکه ی زیبای صربستانی

ژاکلينا و تیپ های شیک او

 

و در پایان

چه قدر خوب و ارزشمند اسـت کـه در هر سنی هستید بـه زیبایی و سلامتی خود اهمیت بدهید و از خود دست نکشید خیلی از افراد متآستفانه با آوردن نوه فکر می گنند بسیار پیر شده اند و این باور متآستفانه دراین جهان مخصوصا ایران دیده میشود لطفا بـه روح و جسمتان در هر سن و شرایطی کـه هستید برسید و قدر خودتان و زیبایی خودتان را بدانید و از این دو نمونه مادر بزرگی کـه برایتان دراین مطلب نشان داده ایم نمونه ي الگوی خود قرار بدهید. تیم تالاب برای شـما خواننده ي عزیز آرزوی سلامتی و دل خوش دارد لطفا خودرا فراموش نکنید در هیچ سنی.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو