زیباترین و مسن ترین مدل دنیا را بشناسید

زیباترین و مسن ترین مدل دنیا را بشناسید


منبع: ساعد نیوز

2

1402/11/2

13:53


کارمن دل اوریفیس، قدیمی‌ترین مدل دنیاست که از سال 1946 تا به الان در صنعت مدلینگ فعالیت می‌کند. در این مطلب قصد داریم تا با زمینه فعالیت وی و همچنین سبک مدلینگ او آشنا شویم. با ساعدنیوز همراه باشید.

کارمن از سن 13 سالگی او هم زمانی که در اتوبوس بوده، استعدادش شناسایی و وارد این صنعت و در سن 15 سالگی برای اولین بار فوتوشوتِ این مدل به عنوان کاور ووگ انتخاب می‌شود. حدود 10 سال بعد هم تبدیل به یکی از چهره‌های اصلی مجلاتی مثل ووگ، هارپر بازار و Vanity fair می‌شود.

کارمن دل اوریفیس ، قدیمی ترین و زیباترین مدل در دنیا

در آن زمان معمولا مدل‌ها وقتی به دهه‌ی سی سالگی نزدیک می‌شدند، به بازنشستگی فکر می‌کردند اما کارمن هر روز به موفقیت‌های بیش‌تری دست پیدا می‌کرد. کارمن علاوه بر مدلینگ در ویدیوهای تبلیغاتی هم بازی می‌کرد.جالب هست بدانید هم‌چنان به فعالیتش ادامه داده و چهره‌‌ی تبلغیاتی برندهایی مثل Missoni, Sephora, H&M است و کت‌واک‌های زیادی برای برندهایی مثل استفان رولند، گو پِی، تیری موگلر و.. داشته است.

کارمن به عنوان یکی از چهره‌های اصلی تبلیغاتیِ مجله‌‌ی L'Officiel در سه کشور آذربایجان، استرالیا و سوئیس است. اگر قد و وزنِ این مدل برایتان سوال هست، باید به خدمتتان عرض کنیم که با وزنِ حدودا 60 کیلوگرم و قدِ 1.80 و سنِ 92 سالگی هنوز در صنعت مدلینگ و فشن فعالیت می‌کند. او جز قدیمی ترین و زیباترین مدل های دنیا شناخته می‌شود.

اگر به آرایش او توجه کنید، متوجه خواهید شد که علیرغم زیبایی طبیعی، از آرایش زننده و بسیار غلیظ استفاده نکرده است. به همین دلیل او جزء زیباترین مدل های مسن در نیا شناخته شده است.

کارمن دل اوریفیس ، قدیمی ترین و زیباترین مدل در دنیا

کارمن دل اوریفیس ، قدیمی ترین و زیباترین مدل در دنیا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو