جزئیات هیجان‌انگیزی از فیلمبرداری «ونوم 3» از زبان جونو تمپل

منبع: پلازا

1

1402/12/6

11:56


جزئیات هیجان‌انگیزی از فیلمبرداری «ونوم 3» از زبان جونو تمپل

در جدیدترین اخبار از مجموعه فیلم‌های «ونوم»، جونو تمپل، ستاره تازه‌وارد این مجموعه، جزئیات هیجان‌انگیزی از فیلمبرداری «ونوم 3» پس از تاخیرهای متعدد ارائه داده است. این فیلم، که سومین قسمت از دنیای اسپایدرمن سونی محسوب می‌شود، با وجود چالش‌هایی نظیر اعتصاب اتحادیه SAG-AFTRA در سال 2023، سرانجام در حال نزدیک شدن به پایان فیلمبرداری است. جونو تمپل در مراسم جوایز SAG 2024، ضمن بیان اینکه فیلمبرداری «به زودی به پایان می‌رسد»، تجربه خود را از کار بر روی این پروژه به عنوان یک «سفر وحشی و فوق‌العاده» توصیف کرده است.

داستان «ونوم 3» هنوز مشخص نیست، اما تام هاردی به همراه کلی مارسل، که قبلاً نویسندگی فیلم‌های قبلی این مجموعه را بر عهده داشته، داستان این قسمت را نوشته‌اند. مارسل همچنین به عنوان کارگردان این پروژه انتخاب شده است. جونو تمپل، چیوتل اجیوفور، و کلارک باکو از جمله بازیگران این فیلم هستند که تولید آن از ژوئن 2023 آغاز شده بود.

«ونوم 3» در یک زمان حساس برای دنیای اسپایدرمن سونی رونمایی می‌شود، جایی که این مجموعه در آستانه یک نقطه عطف قرار دارد. با وجود عدم موفقیت‌های انتقادی برخی از فیلم‌های این مجموعه، دو قسمت اول «ونوم» توانسته‌اند نظر مثبت تماشاگران را به خود جلب کنند، به ویژه با بازی تام هاردی در نقش ادی بروک و سیمبیوت ونوم. با توجه به پایگاه طرفداران قدرتمند ونوم، انتظار می‌رود که «ونوم 3» نیز موفقیتی دیگر برای سونی به ارمغان آورد و ممکن است الگویی برای آینده دنیای اسپایدرمن سونی باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو